LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Media

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Ik_Haat_Dexia

Media

Ongelezen bericht door Ik_Haat_Dexia »

Beste medegedupeerden,

is het misschien een idee om wat meer de media te betrekken.
Te veel mensen hebben geschikt met die nep-regeling en komen er nu achter dat we opnieuw genaaid zijn.

Wat nou als er HERHAALDELIJK een reclamespotje op TV (wat mij betreft meerdere zenders en sowieso voor GTST ) komt met een tiental uitspraken ten gunste van ons en mensen aanroept om massaal te procederen?

Iedereen naait ons: Dexia, SLV, Zalm, de nieuwe wet en ga zo maar door...
Alleen de media kan ons (hopelijk) nog moraal geven om te vechten...
Misschien dat LeaseProces zo'n spotje wel wil maken...
Goed voor hun, goed voor ons....

Gr. Dagelijks Verdrietig...

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Media

Ongelezen bericht door Idaho »

Een spotje maken kost geld, redelijk veel geld, om het spotje regelmatig uit te zenden kost veel geld, ik denk niet dat Leaseproces hun zuurverdiende centen daar aan willen spenderen, aangezien de opbrengst niet in verhouding zal staan met de gemaakte kosten en uiteraard wil Leaseproces winst maken, dus geen goed idee lijkt me.

Ik_Haat_Dexia

Re: Media

Ongelezen bericht door Ik_Haat_Dexia »

LeaseProces was een voorbeeld.
Een ander voorbeeld:
We hebben vrijwel allemaal € 45 betaald aan Stichting Leed Vermaak
Als een stichting of leaseproces of wie / wat dan ook vraagt:
Als wij x aantal aanmelders krijgen hiervoor, dan voeren wij het spotje uit..

Ook dit is weer een voorbeeld...

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Media

Ongelezen bericht door Idaho »

Ook niet haalbaar vrees ik, die centen zijn al naar PAL gegaan, althans een aantal mensen hebben het overgemaakt aan deze mensen. maar in ieder geval succes met een eventuele inzamelingsaktie!

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Media

Ongelezen bericht door peewee »

Het idee op zich is goed. Er zou best een fonds geopend kunnen worden waaruit advertentie-uitingen betaald zouden kunnen worden.

Dit vraagt wel een behoorlijke pot met geld. Enkele tienduizenden euro's is peanuts en al snel onvoldoende. Te vrezen valt alleen dat grote groepen gedupeerden hun strijdbaarheid allang hebben laten varen en een punt willen zetten achter de hele kwestie die hen al te lang bezighoudt. Veel ernstiger lijkt mij overigens dat ook tal van journalisten mogelijk langzamerhand hun interesse in de leasekwestie kunnen gaan verliezen. Met free publicity kon er tot nu veel gedaan worden, maar dit lijkt (misschien vergis ik mij) ook weg te ebben.

Onze Piet (Koremans) heb ik ook al weken niet meer op televisie en in de krantenkoppen aangetroffen.

Ik_Haat_Dexia

Re: Media

Ongelezen bericht door Ik_Haat_Dexia »

Haha,

nee dank je, dat wordt iets te groot voor mij helaas...
Toch vind ik dat de media er veeeeels te weinig bij betrokken word.
Het is hier en daar een keer in de krant en op Radar.
Maar de meeste mensen durven niet te procederen omdat ze bang zijn voor het woord Proces.
Eenmaal hier verandering in, zou Dexia goed kunnen schaden (denk ik).

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Media

Ongelezen bericht door Hollander »

Spotjes maken is al vaker voorgesteld op dit forum, maar het maken en uitzenden kost veel geld. Je moet dus eerst een hoop geld inzamelen, en er is nu eenmaal niemand die dat doet (of wil doen).

Het blijft dus bij ideeën leveren op dit forum en verder niks doen ... zo komt er geen enkel spotje in de lucht.

Ik_Haat_Dexia

Re: Media

Ongelezen bericht door Ik_Haat_Dexia »

Als ik RTL4 nou eens mail en vraag wat het gaat kosten om een spotje uit te zenden voor GTST of Ned voor het avondnieuws.
En de kosten vallen wel mee... Is het dan misschien een idee voor een inzameling?

Ik wil niet meer stilzitten. Ik word gek door dexia, dus bedenk allerlei (soms stomme) dingen...

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Media

Ongelezen bericht door woest »

Op zich een goed idee om de media te willen betrekken, maar een reclamespotje is, zoals gezegd, behoorlijk duur en als er één ding is, waar wij allen over mee kunnen praten, is dat een dunne portemonnee (hoe zou dat toch komen???).

Dagelijks wordt er hard gewerkt aan het aanschrijven van de media (ook al is dat niet altijd zichtbaar, hier). Tot nu toe zonder al te veel resultaat. Willen zij hun vingers niet branden aan zo'n heikel onderwerp? Wie zal het zeggen, maar de 'komkommertijd' ligt weer achter ons, dus wie weet...

Wat betreft het bereiken van gedupeerden, die wellicht geen internet hebben en niet geabonneerd zijn op een krant (want er staat wel eens iets in): PAL is druk doende om via nieuwsbrieven (per post) en flyers, bijvoorbeeld (op talloze openbare plekken, zoals bibliotheken, maar ook rechtswinkels) de mensen te bereiken met die waardevolle informatie. We hebben alle politieke partijen aangeschreven over het aandelenlease probleem (vooral de haperende rechtsgang en haar vermoedelijke achtergronden). Naar aanleiding hiervan worden er vragen gesteld door Groen Links, in de Tweede Kamer. Ik kan mij zo voorstellen, dat de antwoorden op die vragen dan weer aanleiding zijn tot publicatie. We gaan gewoon door!

Sterkte allemaal :wink:

Hartelijke groet,
Woest

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Media

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Voor 1.000.000 kom je best wel in het blok rond GTST.
Moet je alleen eerst uitleggen waar het over gaat, dat kost alleen al 950.000.

Gr.
B+

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Media

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Belegger+, wat ben jij toch een verachtelijk persoontje. Wat zoek je eigenlijk in dit forum, behalve dan om telkens een sneer naar de gedupeerden te kunnen geven?

Ik_Haat_Dexia

Re: Media

Ongelezen bericht door Ik_Haat_Dexia »

@Belegger+

Wat een onzin.
Ik heb een PDF bestand met alle kosten op welk tijdstip van Ned1-3 en RTL / SBS
En als ik me niet vergis, was de duurste was 4000 Euro...

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Media

Ongelezen bericht door Belegger+ »

was een rot geintje, geef ik toe. Maar lag voor 't inkoppen.
Ik houd me rustig vanmiddag.

gr.
B+

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Media

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Een TV-spotje is helemaal geen slecht idee. Maar dan geen ingehuurde acteurs en andere fratsen. Gewoon Piet Koremans kort en krachtig zijn zegje laten doen tegen een achtergrond van b.v. spandoeken en/of sterk uitvergrote foto's van reeds gevoerde acties.
Ik verbind mij onvoorwaardelijk om hiervoor € 100,= in een speciale pot bij PAL te storten. Wie volgt?

RuudVC
Berichten: 137
Lid geworden op: 01 mar 2004 23:07

Re: Media

Ongelezen bericht door RuudVC »

goed plan, een reclamespotje, als je het weet te regelen IHD heb ik hier ook 100 euro voor over.
vr. groet, Ruud VC

claase1
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 jun 2005 00:02

Re: Media

Ongelezen bericht door claase1 »

goed idee,

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Media

Ongelezen bericht door Notenkraker »

In het forum van PAL is nu een poll geopend om te kunnen peilen hoeveel medestanders er voor het idee van een TV-spot zijn te vinden die ook bereid zijn om daaraan een financiële bijdrage te leveren.

Laat a.u.b. uw stem horen op www.platformaandelenlease.nl .

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Media

Ongelezen bericht door rachil »

Ikvind het beslist een goed idee maar weet je wel wat zoiets kost,
Ik kom zelf uit de reclame wereld maar je moet al gauw gaan denken
rond 500.000 euro hoe is dat op te brengen?

Ons geld terug!
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 aug 2005 12:31

Re: Media

Ongelezen bericht door Ons geld terug! »

Het kan veel beter, laat iedereen maar een stuk of 10 stickers met teksten op ooghoogtes hangen, kost niets en het resultaat is vernietigend, beschadig niets, het moet verwijderbaar zijn (niet te gemakkelijk)!
Al eerder hebben grote instellingen met schaamrood op de kaken moeten toegeven, kijk nu maar eens naar de VS, de mensen met bordjes voor het Witte Huis, gaat de wereld rond, for free!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Media

Ongelezen bericht door Idaho »

Maar wat zou je dan op die stickers willen zetten? Dat zal toch een heel pakkend verhaal moeten worden, kort en bondig zeker gezien de ruimte die men over het algemeen heeft voor stickers.

En dan is het nog maar zeer de vraag of het mensen weet te boeien, maar stel dat het lezend publiek geboeid wordt door de tekst, wat dan?
Dan weten miscchien nog een paar duizend mensen meer van de problematiek inzake aandelenlease, denk je dat je daarmee dichter bij je uiteindelijke doel komt, ik durf het zeer te betwijfelen.

TV spotjes zijn natuurlijk al helemaal niet te doen, gelet op wat Rachil hiervover gemeld heeft, dat kapitaal krijg je nooit bijelkaar.

Gesloten