LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wannadoo livebox

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
matvkeulen
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jun 2005 07:31

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door matvkeulen »

Ik heb nu een maand of 3 de livebox in huis. In die tijd heb ik hem welgeteld 2 keer moeten resetten.
Het ding werkt dus nagenoeg perfect. Ook heb ik erg goede ervaringen met de helpdesk. Bij de bestelling had ik wat problemen. Ik moest een draadloos i.p.v. dradig systeem hebben. Dit werd binnen 3 werkdagen opgelost en alles draaide naar wens.
De verbinding is ook redelijk tot goed te noemen. Het kastje staat beneden en de computer op de 1e verdieping. Verbinding valt echter wel weg als ik de ontvanger bovenop de systeemkast leg. Ik leg hem dus gewoon op de grond uit het zicht en dan gaat het prima.
Ik had er ook telefonie bij besteld. Ook dit werkt super. Goede verbinding en geluidskwaliteit. Nadeel is wel dat de voicemail alleen werkt als iemand het nieuwe wanadoo nummer belt. Hij werkt niet bij het gewone telefoonnummer. Ook werkt nummerherkenning (nog) niet.
Al met al ben ik een zeer tevreden gebruiker van de livebox.

hansket
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2005 21:23

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door hansket »

Ik heb sinds 1 april 2005 wanadoo met telefonie, dus via de livebox.
De levering liep keurig volgens schema en het aansluiten was een fluitje van een cent.
Het bevalt me heel erg goed. Het internet gaat lekker snel en de telefoon is ook gewoon goed. Na 4 weken vakantie deed de telefoon het niet maar na een reset werkte alles weer keurig.
Soms doet Wanadoo een update voor de livebox en daar krijg je netjes een m@iltje van dat je de livebox 1 minuut moet uitzetten. als je hem dan weer aanzet werkt alles weer prima. Ik ben erg tevreden.

Gesloten