LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Media

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Media

Ongelezen bericht door Piet »

Idaho, wat zou jij dan willen voorstellen om te doen zodat we mede gedupeerden kunnen bereiken en informeren over hun mogelijkheden??

Zoals je nu schrijft krijg ik het idee van iemand die denkt: ikke, ikke, en de rest kan stikken.
Ieder voor zich, het is niet mijn probleem, ik zorg wel voor mezelf.

Of zit ik er naast en heb je toch nog wel iets voor je medemens over?

Groeten,
Piet

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Media

Ongelezen bericht door JH »

Waarom een STER-spot. Wie of wat probeert men te bereiken. De enige partij die hier wellicht eurotekens in de ogen krijgt is het reclamebureau, net zoals de vele advocaten en juristen, die maar al te gretig inhaken om over te gaan tot dagvaarden.

Overigens vraag ik mij af of het wel haalbaar is om een reclameuiting via de tv te brengen. Misschien dat de commerciele zenders hier wel iets in zien, zoals bv Talpa, mede om de kijkcijfers wat op te vijzelen :lol:

Overigens heeft de media al lang genoeg gratis propaganda gemaakt voor de aandelenleaseproblemen. Wordt dit vergeten soms !!!

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Media

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Waar bemoeien die Idaho en JH zich in godsnaam mee? Het onderzoeken van de mogelijkheid om een TV-spot voor PAL te organiseren is uitsluitend bedoeld voor de aanhangers van Piet Koremans, www.platformaandelenlease en anderen, die de zaak van de gedupeerde slachtoffers van Dexia en andere rovers een warm hart toedragen. Daar horen Idaho en JH NIET bij. Hun negatieve commentaren kunnen de gedupeerden missen als kiespijn!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Media

Ongelezen bericht door Idaho »

Piet er worden hier ideeen door mensen geplaatst, waar ik mijn kanttekeningen bij plaats, of ik daarnaast wat over heb voor mijn medemens is een totaal irrelevante vraag.

Je vraagt of ik een idee heb om zoveel mogelijk gedupeerden te bereiken? Afgezien van het feit dat ik vermoed dat de meeste gedupeerden goed op de hoogte zijn van de recente ontwikkelingen, blijft de goedkoopste manier gewoon diverse redakties aanschrijven en hopen dat een of ander programma er aandacht aan wil besteden, ik neem ook aan dat TROS radar er nog wel aandacht aan zal besteden.

Verder kun je natuurlijk met alle aangeslotenen van PAL, kartonnen borden beschilderen en op markten en in drukke winkelstraten gaan lopen en de mensen wijzen op hetgeen er aan de hand is.

Groet,
Idaho

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Media

Ongelezen bericht door JH »

notenkraker, als men echt gedupeerd is dan is het wel vreemd, dat men wel wil bijdragen in een reclamespot, die m.i. te duur is en wellicht niet het beoogde resultaat zal opleveren.
Het feit dat hier wordt voorgesteld, om middels een reclameuiting de media aan te sporen voor de aandelenleaseproblemen is meer bedoeld voor de gelegenheidsgedupeerden, die in feite zelf het standpunt hanteren van ikke ikke ikke en de rest kan lekker stikken.
Verder kun je natuurlijk met alle aangeslotenen van PAL, kartonnen borden beschilderen en op markten en in drukke winkelstraten gaan lopen en de mensen wijzen op hetgeen er aan de hand is.
Dat is ook exact de doelstelling van PAL. Alleen jammer van de tijdelijke verblijfplaatsen voor daklozen, tenzij deze groep hiermee akkoord gaat. Wellicht dat zij van PAL een financiele bijdrage ontvangen voor de leuzen die op hun doos zijn gekalkt :wink:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Media

Ongelezen bericht door Idaho »

Waar bemoeien die Idaho en JH zich in godsnaam mee? Het onderzoeken van de mogelijkheid om een TV-spot voor PAL te organiseren is uitsluitend bedoeld voor de aanhangers van Piet Koremans,
Indien het exclusief voor "Pallers" is, dan is het misschien raadzaam om dit idee dan ook enkel op het PAL forum te ventileren, Notenkraker.

Dit is een open forum waar iedereen zijn/haar zegje mag doen.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Media

Ongelezen bericht door JH »

http://www.platformaandelenlease.nl/php ... c.php?t=71

impact alias de notenkraker heeft al op het PAL forum de poll geplaatst. Het zal niemand verrassen dat er 100 procent stemmen zijn uitgebracht voor een sterspotje, dus de objectiviteit aldaar is gewaarborgd voor de toekomst. :wink:

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Media

Ongelezen bericht door rachil »

Er is natuurlijk een simpeler manier om nederland te bereiken,die veel goedkoper is.

Denk maar aan het inrichten van van een website waar alle problemen in naar voren gebracht worden incl. het steeds verschuiven door de rechterlijke macht.

Het enigste wat je dan hoeft te doen is een balk te plaatsen in de landelijke media met daarop een verwijzing naar deze website.

Ik hoor graag de reacties,want DEXIA moet aangepakt worden hoe dan ook.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Media

Ongelezen bericht door JH »

rachil ook die website is er al :wink:
http://www.platformaandelenlease.nl/

Hoe is het overigens afgelopen de 30e ?

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Media

Ongelezen bericht door groen »

Jammer genoeg wel. Jammer dat tros nog steeds jullie de mogelijkheid geeft. Maar er komt een tijd dat wij van jullie af zijn. Trieste lui. Schaam je.


Vind het een prima idee.
Mocht het zo ver komen stort ik ook 100 euro.

Groeten

Groen

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Media

Ongelezen bericht door groen »

Mijn posting was een reactie op die van drol Idaho.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Media

Ongelezen bericht door rachil »

Nee nee het moet een site worden waarin als punts gewijs naar voren word gebracht zonder allerlei verwijzingen dus met een groot lettertype
tevens de stand van zaken op dit moment en het verschuiven door de rechterlijke macht van uitspraken.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Media

Ongelezen bericht door Idaho »

Wie wil je bereiken Rachil? De Nederlandse bevolking of de gedupeerden?
Zelf bekruipt me het gevoel dat buiten de gedupeerden zelf, er niet veel Nederlanders ook maar enigzins interesse hebben in het wel en wee van de mensen die een aandelenleasekontrakt hebben.

Websites genoeg overigens, met verwijzinging naar zo'n beetje alles wat los en vast zit, tevens zijn deze websites, althans een deel daarvan, al tijden in de lucht, dus iedere Nederlander die geinteresseerd is in aandelenlease zal deze sites allang eens bezocht hebben.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Media

Ongelezen bericht door rachil »

Die balk moet dan op een redactionele pagina geplaatst worden zodat hij goed opvalt. Ik ben benieuwd wat Piet van dit idee vind.

Ik kan ook nog uitlaten zoeken wat de kosten zijn van zoiets,een vriend van mijn zoon heeft een reclame bureau.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Media

Ongelezen bericht door rachil »

Idaho het gaat er toch om om DEXIA te frusstreren en om te laten weten hoe deze bank in werkelijkheid handeld en met clienten om gaat.

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: Media

Ongelezen bericht door marjal »

De echte gedupeerden moeten zich niets aantrekken van storende mensen. Ik doe ook mee met € 200,00 wie de schoen past etc.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Media

Ongelezen bericht door JH »

marja1, als je echt gedupeerd bent heb je naar mijn mening weinig geld om te investeren in zinloze grappen gericht om dexia te frustreren. Helaas is dit water naar de zee dragen want dexia en iedere andere organisatie laten zich niet frustreren.
De echte gedupeerde moet meedoen en daar diep voor in de buidel tasten, als men niet betaald en men heeft te maken met een dagvaarding dan lijkt het voor de hand liggen dat men die bijdrage besteed aan de noodzakelijke juridische bijstand in plaats van het sponsoren van dit soort ludieke acties.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Media

Ongelezen bericht door Idaho »

Rachil, Dexia is al zover gefrustreerd dat ze in Nederland alleen nog de lopende zaken afhandelen en vervolgens zo snel mogelijk weer over de grens zullen verdwijnen, geloof me dat is een behoorlijke nederlaag voor deze bank.
Dus voor Dexia hoef je het niet meer te doen, het zal hun verder worst zijn, wat er hier verder nog gebeurt, voor hun is de kous af.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Media

Ongelezen bericht door Idaho »

De echte gedupeerden moeten zich niets aantrekken van storende mensen.
Wanneer men kritisch is wordt dit gelijk al weer als storend ervaren, het zou de gedupeerden alleen maar goed doen om ook naar kritische geluiden te luisteren ipv elkaar alleen maar na te praten.

Wanneer men dat doet, kan men altijd achteraf zeggen, mwah dat vind ik niks, maar je hebt dan in ieder geval wel eens andere visies bekeken, dit voorkomt een "tunnelvisie"

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Media

Ongelezen bericht door rachil »

Ik kan best begrijpen dat DEXIA lieden zich op deze manier uitlaten want die hebben nou eenmaal niet graag dat er op deze manier tegen hun eigen bank DEXIA geprotesteerd wordt.

Gesloten