LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Natuurlijk, zo gaat dat nou immers in Nedeland. Het zegt genoeg over dit kabinet.

Hou elkaar vooral uit de wind en doe of er niks aan de hand is. We blijven gewoon doormodderen in dit land. Net zoals het hele Dexia verhaal.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door Janny »

Veerman heeft niemand benadeeld.

Veerman heeft zichzelf niet bevoordeeld.

50 anderen, hebben eveneens verzwijgingen, wat niet zegt dat ze daar voordelen van ondervinden,
Maar de 100 anderen, doen die nog iets sociaals voor de maatschappij?

of vangen die alleen hun tantime. en gaan dan achteroverzitten?

Veroordelen zonder beide zeiden te weten is niet fair.

Janny

anoniem3
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 jul 2005 17:46

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door anoniem3 »

Zou het beter gaan met Jurgen Weber als minister van financien? Of met Piet Koremans op defensie?

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Gewoon oog om oog, tand om tand. Ieder voor zich. Dat is mijn standpunt geworden in de loop van de laaste jaren. Krijg door dit soort zaken steeds meer eelt op mijn ziel, en wordt steeds minder gevoelig voor allerlei zaken. Op een gegeven moment ga je alles normaal vinden toch?Het is alleen jammer dat de rijken rijker worden en de armen armer. De kloof wordt steeds groter in de huidige maatschappij. De zwakkeren zullen afvallen. Het recht van de sterkste gaat steeds meer gelden.

Willen wij dit? Of hebben we geen keus en invloed meer? Wie zal het zeggen?

peus306
Berichten: 64
Lid geworden op: 18 okt 2004 22:51

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door peus306 »

Veerman: "Niet in de laatste plaats omdat Veerman niet wil dat zijn "geliefden" meegezogen worden in de hectiek zoals zijn gezin de afgelopen weken meemaakte."
De Telegraaf d.d. 2 september 2005.

Zou hij weten wat mijn dochter meegemaakt heeft toen 11 man AID haar twee kippetjes kwamen ruimen?

Veerman......huichelaar eerste klas!!

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door SJZ »

twee kippetjes kwamen ruimen?
Tsjonge, twee kippetjes, .... zucht.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door Notenkraker »

SJZ, je mist de essentie: het ging niet alleen over die twee kippetjes maar over het brute machtsvertoon van 11 man. Vergelijkbaar met de mores van Dexia tegenover de gedupeerden.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door SJZ »

O, je hebt gelijk, ik vind het ook idioot dat je 11 man nodig hebt om 2 kippen vast te houden.

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door stekel »

volgens mij is dit niet het forum om het over meneer Veerman te hebben! dit hoort bij overheid en regelgeving!

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door ronald g »

Wat heeft dit met legio lease te maken. Er is altijd wel een stok te vinden om de hond te slaan.

peus306
Berichten: 64
Lid geworden op: 18 okt 2004 22:51

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door peus306 »

Stekel...........laat dat meneer maar weg, wij beschouwen zo'n persoon als iemand die volledig onbekwaam is om zijn taak uit te voeren, dus meneer zullen wij hem nooit noemen!!

Ronald g............inderdaad weer een stok om een minister mee te slaan..........denk maar aan de uitspraken van Zalm.......huurkoop, geen huurkoop, geen WCK, wel WCK........enz.
Wordt tijd dat dit draaitollenkabinet eens inziet dat het zo niet langer kan.......dus ophoepelen!!!

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door SJZ »

wij beschouwen zo'n persoon als iemand die volledig onbekwaam is om zijn taak uit te voeren,
Nou, volgens mij is die man als minister van landbouw hardstikke bekwaam hoor! Is zelf boer geweest, staat ook in Frankrijk bekend als een zeer goed bestuurder. Ja, bekwaam is hij wel.

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door stekel »

bekwaam
dit doet me denken aan Wim Kan: heel bekwame man heel bekwaam.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Zo blijkt maar weer dat er sinds die conference uit 1973 nog helemaal niets is veranderd! "Bekwaamheid" is van alle tijden. :lol:

NONO
Berichten: 392
Lid geworden op: 28 jul 2005 19:47

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door NONO »

Nog niet zo lang geleden werd het paarse kabinet van Wim Kok uit onvrede volledig weggestemt.

Gezien de huidige toestand en het echec rond het referendum over de Europese Grondwet heeft het huidige clubje er weinig van geleerd.

Een ezel stoot zich in het gemeen geen tweede keer aan dezelfde steen, heet het in een stokoud spreekwoord.

Vraag: Hebt u als het dus geen ezels zijn, enig idee met wat we dan eigenlijk te maken hebben?

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door stekel »

NONO, het is vooral D66 geweest die als plakband heeft gewerkt met dit kabinet!

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door SJZ »

het is vooral D66 geweest die als plakband heeft gewerkt met dit kabinet!
Ja, nou en? In 1994 hadden PvdA en VVD samen ook geen meerderheid, dus toen was D66 als derde partij nodig.

Als twee partijen geen meerderheid hebben dan kom je er met drie wel. Staat er ergens in de wet dat de regering maar door twee partijen gevormd mag worden?

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door stekel »

natuurlijk heb je gelijk SJZ! ik bedoel te zeggen dat D66 er bij mocht om een meerderheid te halen. want wat is de meerwaarde van D66 in dit kabinet dan? groet stekel.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: kabinet accepteerd uitleg minister Veerman

Ongelezen bericht door SJZ »

Wat de meerwaarde van D66 is? Tja, ik ben zelf geen D66'er, maar het extra geld voor onderwijs speelde voor hen mee, dat vonden zij belangrijk.

En natuurlijk dat dit kabinet een gekozen burgemeester wil invoeren, dat is iets wat D66 al lang wil.

Verder wil D66 dat de verzorgingsstaat klaargemaakt wordt voor de 21ste eeuw, zo gaan we bijvoorbeeld van collectieve, verplichte pensioenregelingen naar individuele, vrijwillige levensloopregelingen. Aandacht voor het individu, individualisme, dat is wat D66 graag wil.

Maar goed, ze kunnen verder zichzelf wel verdedigen, ze hebben een D66-hater als ik niet nodig.

Gesloten