LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spijt van mijn vodafone abbonement en verzekering

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
matty
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2005 01:11

spijt van mijn vodafone abbonement en verzekering

Ongelezen bericht door matty »

ik heb een 2 jarig abbonement afgesloten en een verzekering ik heb hele slechte ervaringen met de service als je bij het bedrijf in zaandam komtkunnen ze je nooit ergens mee helpen en moet je he t zelf maar uitzoeken als je telefoon stuk is moet je hem anderhalfe week missen en je abbonement gaat gewoon door en nog 45 euro betalen voor de reparatie :evil: [/quote]

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: spijt van mijn vodafone abbonement en verzekering

Ongelezen bericht door Predicador »

Wat is het probleem precies waar ze je in Zaandam niet mee kunnen helpen?

Niet alle je vragen kunnen via een dealer beantwoord worden, daarvoor heb je ook nog de telefonische klantenservice. Een veelgemaakte vergissing, ook op dit forum, is dat je je mobiele telefoon ziet als onderdeel van je contract met Vodafone. Als je telefoon stuk gaat, zou Vodafone verantwoordelijk zijn voor het vervangen ervan?

Op een reparatie zit een eigen risico, of je nu een tv, een pc of een mobieltje laat repareren, het kost je dus altijd iets. Dat je je toestel anderhalve week moet missen is vervelend, maar denk even aan de tijd die er gaat zitten in het opsturen, sorteren, analyseren, oplossen, sorteren, terugsturen. Het is echt niet zo dat een dealer zelf reparaties kan uitvoeren.

Fully
Berichten: 44
Lid geworden op: 09 sep 2005 23:55

Re: spijt van mijn vodafone abbonement en verzekering

Ongelezen bericht door Fully »

en je abonnement blijft uiteraard gewoon doorlopen want je simkaart wordt niet meegestuurd bij een repratie dus je kunt altijd nog je sim in een ander (geleend) toestel plaatsen en verder bellen

Angelic
Berichten: 140
Lid geworden op: 18 aug 2005 08:10

Re: spijt van mijn vodafone abbonement en verzekering

Ongelezen bericht door Angelic »

Een verzekering dekt doorgaans de "normale" schade, zoals software problemen etc. Vaak krijg je ook een extra garantieperiode.
Een verzekering wil echter niet altijd inhouden dat je bij het ter reparatie opsturen ook een leentoestel krijgt.
Vodafone heeft daarvoor wel de VTS service, oftewel Vervangend Toestel Service.
Voor maar €1.50 per maand ben je dan wel verzekerd van bereikbaarheid indien je eigen toestel gerepareerd wordt.

Gesloten