LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Media
Re: Media
we moeten alle tv zenders aanschrijven en uitleggen dat we niet veel geld hebben ,want daar heeft dexia voor gezorgd.
ik zelf heb ( voor een stukje in de telegraaf ) misdaad verslaggever van den heuvel via zijn email adres aangeschreven(nog geen reactie)
al eerder peter r de vries, en nog tientallen 2e en 1e kamerleden.
agnes kant en vendrix moeten als een bok op een haverkist donner en zalm bljven bestoken met vragen!
ik hoop op 7 november in arnhem te zijn ivm wvk ! dit is belangrijk !
komen jullie ook?
gr
henk geluk
ik zelf heb ( voor een stukje in de telegraaf ) misdaad verslaggever van den heuvel via zijn email adres aangeschreven(nog geen reactie)
al eerder peter r de vries, en nog tientallen 2e en 1e kamerleden.
agnes kant en vendrix moeten als een bok op een haverkist donner en zalm bljven bestoken met vragen!
ik hoop op 7 november in arnhem te zijn ivm wvk ! dit is belangrijk !
komen jullie ook?
gr
henk geluk
misschien een idee om euro-stickers te laten maken met daarop tekst: ook belazerd door dexia-legio-lease? kijk op website Pal of bel....!
Leden van Pal kopen de stickers per vel (hoeft echt niet veel geld te kosten) en plakken ze op hun in omloop te brengen euro's. Binnen de kortste keren hebben we in het hele land "de doelgroep" te pakken!
Leden van Pal kopen de stickers per vel (hoeft echt niet veel geld te kosten) en plakken ze op hun in omloop te brengen euro's. Binnen de kortste keren hebben we in het hele land "de doelgroep" te pakken!
-
Aduive, misschien is jouw idee wel het ei van Columbus! Ik ben er helemaal voor: Eurostickers in drie maten - voor de 2 en 1 euro plus de 50 cent munten.
Natuurlijk zat ik nog even na te denken over het "idee"!! wat ik mij realiseer is dat DExIA in Belgie en frankrijk en geweldige positieve naam heeft. Daar maken zij ook hun winst en bouwen zij verder aan hun " zakelijk verdriet". nu moet je een vijand altijd daar treffen waar zijn zwakte zit en dat is voor hun in Belgie en Frankrijk.
Het zou mij niks verbazen als onze zuiderburen niks van het Hollans verdriet af weten en rustig met DExIA in bankzaken blijven gaan. Dus deze stickers zouden ook in het Frans moeten worden gedrukt en vooral uitgegeven worden bij onze zuiderburen.
Het zou mij niks verbazen als onze zuiderburen niks van het Hollans verdriet af weten en rustig met DExIA in bankzaken blijven gaan. Dus deze stickers zouden ook in het Frans moeten worden gedrukt en vooral uitgegeven worden bij onze zuiderburen.
Waarom moeilijk doen als we meer gebruik kunnen maken van Tros Radar:
Te meer omdat de rechtzaken over een maand of 2 weer hervat worden.
Uiteraard moet de Tros dan wel hier beloven aandacht te blijven geven aan dit probleem.
Als we voor dit bedrag allemaal lid worden van de Tros en Radar besteedt b.v. maandelijks een kwartier aandacht aan dit probleem, dan hebben we meer publiciteit dan we op korte termijn kunnen krijgen.Info & aanmelden
Voor slechts € 5,75 ondersteun je de TROS en ontvang je een prachtig welkomstgeschenk.
Tevens ontvang je als ondersteunend lid 'Fanmail", het ledenmagazine vol leuke aanbiedingen, evenementen en reizen die de TROS speciaal voor haar leden organiseert.
Te meer omdat de rechtzaken over een maand of 2 weer hervat worden.
Uiteraard moet de Tros dan wel hier beloven aandacht te blijven geven aan dit probleem.
-
Aduive, zulke stickers in het Frans laten maken zal ook wel geen groot probleem opleveren. In het forum van PAL heb ik over de haalbaarheid van een TV-spot al een topic met poll geopend. Daar heb ik ook jouw sticker-suggestie bij ondergebracht. Met Piet Koremans heb ik al afgesproken dat ik a.s. maandag bij drukkerijen hiervoor offertes ga vragen. Piet vond jouw voorstel ook zeer positief!
Om even terug te komen op het idee van een reclame spotje.
Een reclame spotje waar derden (in dit geval dexia) in een kwaad daglicht gesteld gaat worden, zal volgens reglement door STER / IP geweigerd worden. Bovendien zou je bij een eventuele doorgang ook nog eens een proces aan de broek kunnen krijgen wegens laster en smaad.
Wel zie ik mogelijkheden voor een stickeractie welke aduive voorstelt.
Vrgr Pewi
Een reclame spotje waar derden (in dit geval dexia) in een kwaad daglicht gesteld gaat worden, zal volgens reglement door STER / IP geweigerd worden. Bovendien zou je bij een eventuele doorgang ook nog eens een proces aan de broek kunnen krijgen wegens laster en smaad.
Wel zie ik mogelijkheden voor een stickeractie welke aduive voorstelt.
Vrgr Pewi
Ik neem aan dat de tekst op de sticker niet al te vleiend zal zijn, dus indien daar een tekst op zou komen te staan, welke uitgelegd zou kunnen worden als zijnde smaad, dan vraag ik me af of dat wel toegestaan is, ik neem aan van niet.
-
Mening of smaad?
Het staat iedereen vrij zijn mening te geven over een bepaald onderwerp, dus ook over bijvoorbeeld de service bij een winkel of het gebruik van goedkope arbeiders in derdewereldlanden door een bedrijf. Actiegroepen doen dit al jaren, en of het nu via een poster, een folder of een website gebeurt maakt niet uit.
Die mening moet, voorzover het gaat over feitelijke zaken, natuurlijk wel kloppen. Als een bedrijf gebruik maakt van kinderarbeid, mag dat best gemeld worden. Echter, als iemand dat beweert terwijl het niet waar is, is het imago van dat bedrijf onterecht geschaad. En wie een ander schade toebrengt, moet deze vergoeden.
Het opzettelijk aantasten van iemands eer of goede naam door verspreiding van een bepaald feit is een misdrijf: smaad. Als dat schriftelijk gebeurt, en publicatie op een website is "schriftelijk", maakt de dader zich schuldig aan smaadschrift. Een verdediging tegen smaad is dat het verweten feit waar is, en dat het in het algemeen belang was om dit feit te verspreiden. Wat precies dit "algemeen belang" is, is vrijwel geheel afhankelijk van het geval. Een verwant misdrijf is laster: het opzettelijk verspreiden van iets waarvan de dader weet dat het een leugen is.
Het zal echter vaak niet meevallen om aan te geven waar een feit ophoudt en een mening begint. Vaak gaat het om de interpretatie van dat feit, bijvoorbeeld bij de vraag of er sprake is van kinderarbeid, of bij de vraag of de omstandigheden waarin varkens worden vetgemest acceptabel zijn of niet. De houder van die varkens zal van mening zijn dat dat het geval is, de actievoerders beweren het tegenovergestelde. Ook bij websites doet dit probleem zich voor.
Het staat iedereen vrij zijn mening te geven over een bepaald onderwerp, dus ook over bijvoorbeeld de service bij een winkel of het gebruik van goedkope arbeiders in derdewereldlanden door een bedrijf. Actiegroepen doen dit al jaren, en of het nu via een poster, een folder of een website gebeurt maakt niet uit.
Die mening moet, voorzover het gaat over feitelijke zaken, natuurlijk wel kloppen. Als een bedrijf gebruik maakt van kinderarbeid, mag dat best gemeld worden. Echter, als iemand dat beweert terwijl het niet waar is, is het imago van dat bedrijf onterecht geschaad. En wie een ander schade toebrengt, moet deze vergoeden.
Het opzettelijk aantasten van iemands eer of goede naam door verspreiding van een bepaald feit is een misdrijf: smaad. Als dat schriftelijk gebeurt, en publicatie op een website is "schriftelijk", maakt de dader zich schuldig aan smaadschrift. Een verdediging tegen smaad is dat het verweten feit waar is, en dat het in het algemeen belang was om dit feit te verspreiden. Wat precies dit "algemeen belang" is, is vrijwel geheel afhankelijk van het geval. Een verwant misdrijf is laster: het opzettelijk verspreiden van iets waarvan de dader weet dat het een leugen is.
Het zal echter vaak niet meevallen om aan te geven waar een feit ophoudt en een mening begint. Vaak gaat het om de interpretatie van dat feit, bijvoorbeeld bij de vraag of er sprake is van kinderarbeid, of bij de vraag of de omstandigheden waarin varkens worden vetgemest acceptabel zijn of niet. De houder van die varkens zal van mening zijn dat dat het geval is, de actievoerders beweren het tegenovergestelde. Ook bij websites doet dit probleem zich voor.
Idaho,
Er zijn natuurlijk ook teksten te verzinnen als:
Genaaid door aandelenlease aanbieders
Aandelenleasecontracten zijn rechtsongeldig
Aandelenleaseaanbieders zitten behoorlijk fout
Geef leaseoplichters geen kans
Zonder namen te noemen is het mogelijk om de aandacht te vestigen op ons probleem. Bovendien doe je andere aanbieders dan niet te kort.
Bovendien kun je op de stickers de aandacht vestigen op www´s, zoals die van PAL
Vrgr pewi.
Er zijn natuurlijk ook teksten te verzinnen als:
Genaaid door aandelenlease aanbieders
Aandelenleasecontracten zijn rechtsongeldig
Aandelenleaseaanbieders zitten behoorlijk fout
Geef leaseoplichters geen kans
Zonder namen te noemen is het mogelijk om de aandacht te vestigen op ons probleem. Bovendien doe je andere aanbieders dan niet te kort.
Bovendien kun je op de stickers de aandacht vestigen op www´s, zoals die van PAL
Vrgr pewi.
-
Hoe gaat dit?
Wij zoeken serieuze mensen die voor ons op iedere 1 EUR en 2 EUR muntstukken die u in uw bezit heeft en uitgeeft een stikker te plakken.
stic·ker (de ~ (m.), ~s)
1 plaatje met een zelfklevende achterkant => plakplaatje, zelfklever
(http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenb ... rd=sticker)