LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange Klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RL1
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2005 23:08

Orange Klantenservice

Ongelezen bericht door RL1 »

Vorige week werd ik gebeld door een medewerker van de Orange-klantenservice. Hij vroeg mij een reactie op de tarievenverlaging.
Toen ik hem toch aan de lijn had vertelde ik hem dat mijn abbonement bijna afloopt en wat mijn wensen waren. N.l. een orange SPV M2000 met tom tom navigator. Dat was geen probleem. Als ik mijn abbonement van Free 30 naar Free 42,50 bracht en 174 Eu betaalde kreeg ik het toestel binnen 5 dagen thuis. Er was geen schriftelijke bevestiging nodig want ik was een klant met
gold
status. Ik heb de man nog 2x om bevestiging gevraagd maar geen probleem. Vandaag kwam het pakket via TPG. Wat zat erin? Een SPV C500. Direct de klantenservice gebeld en uitgelegd. Het antwoord:
Meneer, wij als klantenservice kunnen die aanbieding helemaal niet doen en dat toestel niet leveren.
In de historie van Orange stond ook alleen vermeld dat het ging om een C500. Er is een interne mail gestuurd naar de desbetreffende persoon en ik wacht even af. Iemand suggesties of ervaringen??? Alvast bedankt!

vin diesel
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 sep 2005 22:00

Re: Orange Klantenservice

Ongelezen bericht door vin diesel »

abbonement=abonement

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: Orange Klantenservice

Ongelezen bericht door Predicador »

geen telefoon met Windows erop nemen en naar een andere provider gaan?

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Orange Klantenservice

Ongelezen bericht door edmoor »

@vin diesel:

Als je wilt zeuren om een schrijffout en deze wilt corrigeren, doe het dan goed!
Het is: abonnement

JaapJanKees
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2005 14:10

Re: Orange Klantenservice

Ongelezen bericht door JaapJanKees »

Je bent gebeld door een callcenter welke door Orange tijdelijk ingehuurd is. Normaal behoren callcenter medewerkers zich goed op de hoogte te stellen van datgene wat ze proberen te verkopen. Het lijkt erop dat de callcenter medewerker die jij aan de lijn had een foutje gemaakt heeft.

Alle gesprekken van callcenters worden (digitaal) opgenomen en bewaard en zijn dus ook weer af te luisteren.
Ik ben benieuwd of ze zo eerlijk zijn om hun fout toe te geven.

Gesloten