LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klachtenafhandeling neckermann

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Noa75
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:57

klachtenafhandeling neckermann

Ongelezen bericht door Noa75 »

Kan iemand me vertellen hoe Neckermann klachten afhandeld?En wat we daarvan kunnen verwachten? Ik verwacht natuurlijk geen enorme bedragen, maar heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt.
Wij zijn in Juli op vakantie geweest en hebben een klacht ingediend bij de reisleiding en hebben van haar een klachtenbrief meegkregen. Thuis hebben we die opgestuurd met een aantal foto'sdie we ter plekke gemaakt hadden.Het zou ongeveer 7 weken duren voordat we bericht krijgen.Het ging bij ons vooral om de slechte staat van onderhoud van het appartement en nesten kakkerlakken.

patje25
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 aug 2005 22:40

Re: klachtenafhandeling neckermann

Ongelezen bericht door patje25 »

hallo,

Ik heb vorig jaar een klacht richting Neckermann gestuurd vanwege een zwaar deprimerend hotel in Egypte waar ik op vakantie ben geweest.
Het duurt inderdaad erg lang voordat je een reactie krijgt. eerst krijg je een brief waarin staat dat men je klacht heeft ontvangen en vervolgens moet je afwachten. Ik ben uiteindelijk naar het reisburo gegaan waar ik geboekt heb en die hebben ook nog eens een brief gestuurd waarop ik dan 75 euro vergoeding kreeg. :? Veels te weining naar verhouding dat ik een 5 sterren hotel had geboekt (en betaald) en wij in een 3 sterren hotel wat nog in aanbouw was werden gedropt :shock:
Kortom verwacht er idd. niet al te veel van, mijn ervaring is dat met welke klacht je ook komt, ze proberen zich er onderuit te .....(lullen)

jockie
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:57

Re: klachtenafhandeling neckermann

Ongelezen bericht door jockie »

:evil: Voor ons was Neckermann bar en boos, je moet in je brief gewoon stellen voor een bepaalde datum willen we antwoord anders gaan we naar SGR want als ze te lang wachten met antwoorden dan kan je ook niet meer bij het SGR klagen en daar hoopt Neckermann op. Dus voor hun is het rekken. Wij gaan niet meer met Neckermann op vakantie slechte service en nog slechter hun reactie. Ze bedankten ons voor ons verhaal over onze belevenissen tijdens de vakantie terwijl we aan het klagen waren ze houden zich gewoon van de domme.

treeseken
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jul 2005 11:56

Re: klachtenafhandeling neckermann

Ongelezen bericht door treeseken »

Wij hebben ook een klacht ingediend bij Neckermann. Wij boekten in januari een hotel in Kreta. Vertrek op 24/07. 5 dagen voor vertrek kregen wij telefoon dat ons hotel overboekt was. Wij kregen een alternatief hotel aangeboden waar wij niet mee akkoord gingen. In plaats van te annuleren kozen wij bij Neckermann voor een ander hotel. Resultaat : geen vroegboekingskorting. Na het bekijken van onze klacht kregen wij ter vergoeding een reischeque ter waarde van 100€ toegestuurd. Niets in vergelijking dat de vroegboekingskorting meer dan 500€ bedroeg.

Noa75
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:57

Re: klachtenafhandeling neckermann

Ongelezen bericht door Noa75 »

We hebben inmiddels bericht terug van Neckermann.
Een belachelijke brief, er stond niet eens een reactie in over de foto's die we opgestuurd hadden. :evil:
En ook geen enkele tegemoetkoming, nog niet eens een tegoedbon.
Voor ons geen Neckermann meer. We hebben met Arke toch betere
ervaringen. Toch makkelijk voor Neckermann om zich er zo gemakkelijk van af te maken. Hebben we 8 weken gewacht op bericht, nou ja dit hadden ze ons toch ook meteen kunnen vertellen, wat een beleid zeg.

Captain Peacock
Berichten: 95
Lid geworden op: 08 jun 2005 08:21

Re: klachtenafhandeling neckermann

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

vroegboekkorting van 500E? dat is echt vroeg boeken....

maar wel vreemde gang van zaken..

verder wel genoten van de vakantie(s)?

treeseken
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jul 2005 11:56

Re: klachtenafhandeling neckermann

Ongelezen bericht door treeseken »

De reischeque die zij ons hebben opgestuurd zullen wij zeker nooit gebruiken. Zeg nu zelf voor 100€ boek je helemaal niks. Het enige wat wij verwachtten is dat zij ons die vroegboekingskorting toestaan. Want blijkbaar wordt aan de hotels die overboekingen doen uiteindelijk de rekening gepresenteerd van de gedane kosten om die vakantiegangers in een ander hotel te plaatsen. Het kost Neckermann dus niks alleen maar moeite die hotels aansprakelijk te stellen. Als hun klanten die moeite niet waard zijn dat is Neckermann ons ook niet meer de moeite waard. Enkel negatieve reklame kunnen zij nog van ons krijgen. Nochtans was onze vakantie al bij al nog geslaagd en we gaan er zeker nog terug maar dan niet via Neckermann.

Gesloten