LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie kan mij helpen?!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Deniko
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jun 2005 11:54

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door Deniko »

Koop in ieder geval je keuken niet bij Piet Klerx, Dit is een onderdeel van mandemakers, en bij die gasten moet je altijd maar afwachten of je je spullen krijgt!!!!!

layla
Berichten: 151
Lid geworden op: 06 jun 2005 19:20

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door layla »

Deniko
Geplaatst op: 24 Aug 2005 14:29 Onderwerp: Pronorm keuken



Koop in ieder geval je keuken niet bij Piet Klerx, Dit is een onderdeel van mandemakers, en bij die gasten moet je altijd maar afwachten of je je spullen krijgt!!!!!
Ik vind bovenstaande opmerking werklelijk nergens op slaan. Ze zullen heus wel eens een steekje laten vallen, maar ik heb nog nooit klachten over Piet Klerkx gehad. Ik heb er ooit een keuken gekocht (in een vorig huis) en nu weer een badkamermeubel voor mijn nieuwe woning en beide waren keurig conform afspraak afgeleverd.
Van het badkamermeubel was de spot kapot, 1 telefoontje en er wordt een nieuwe besteld en deze wordt volgende week geleverd zonder kosten. De oude hoeft niet eens retour. Ik vind de service uitstekend!

Deniko
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jun 2005 11:54

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door Deniko »

Dan heb jij als een van de weinige die erg veel geluk heeft gehad, ik raad aan nooit een keuken of wat dan ook te kopen bij de DMG groep. Je betaald teveel, en de service is ook bagger. Zeg er niet teveel meer over, er zullen vast een hoop mensen zijn die het met me eens zijn. Mijn advies: weer zaken als keukenkampioen,keukenconcurrent, mandemakers, tinello, 2e kamer, keukenmaxx DIT ZIJN ECHTE FOUTE MENSEN!!!!!!!!!!!!!!1

16again
Berichten: 16404
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door 16again »

Deniko

De DMG groep plaatst zeer veel keukens en toch staan er nauwelijks afleverklachten op het forum. Alleen daaruit blijkt al dat DMG de kunst verstaat om de keukens probleemloos en op tijd op te leveren.

Wel veelvuldig discussiepunt in de topics hier zijn de agressieve verkoopmethodes en het prijsbeleid (lees kortingsbeleid: hoe kan je als klant zoveel korting krijgen en wellicht nog steeds teveel betalen).

LeeGer
Berichten: 138
Lid geworden op: 15 aug 2005 00:37

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door LeeGer »

Geplaatst op 24 Aug 2005 14:29 door Deniko
Koop in ieder geval je keuken niet bij Piet Klerx, Dit is een onderdeel van mandemakers, en bij die gasten moet je altijd maar afwachten of je je spullen krijgt!!!!!
Volgens mij is Piet Klerkx gewoon nog steeds een onderdeel van de Macintosh retail group

layla
Berichten: 151
Lid geworden op: 06 jun 2005 19:20

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door layla »

16 again, hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.

Deniko
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jun 2005 11:54

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door Deniko »

Piet klerkx is onderdeel van mandemakers!!! Waarom ik denk dat er niet zoveel afleverklachten is omdat veel mensen de site van trosradar niet kennen, dat kan niet anders, anders had deze site echt vol gestaan met klachten!!!!!!!

layla
Berichten: 151
Lid geworden op: 06 jun 2005 19:20

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door layla »

Als je de hoeveelheid klachten afzet tegen de hoeveelheid keukens die door deze bedrijven geplaatst worden, dan denk ik dat het wel mee zal vallen, percentueel gezien.
Ik geloof dat Mandemakers alleen al een paar 100 keukens per week plaatst, er zal heus wel eens iets misgaan, maar het wordt altijd opgelost. Ze kunnen het zich ook niet veroorloven om klachten niet naar behoren op te lossen, ze hebben toch wel een naam hoog te houden lijkt me.

Vermetten
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 jun 2005 19:06

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door Vermetten »

Deniko,
Wat een schandalige reactie op deze site!
Maak eens met een voorbeeld duidelijk waarom mensen niets bij Piet Klerkx moeten kopen!!
Jij gooit de goede naam van een goed en gerespecteerd bedrijf te grabbel zonder enig argument.
(Ik heb al meer op deze site aangegeven dat dergeelijke praktijken zeer slecht kunnen zijn voor bedrijven!)
Kom maar op en bewijs aan alle lezers wat je te melden hebt!
Zoniet, dan ben zo flink en zeg dat je je vergist hebt!!!

Deniko
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jun 2005 11:54

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door Deniko »

Ik vergis me helemaal niet. Mijn reactie is ook niet zozeer tegen Piet Klerkx gericht maar tegen de hele DMG groep waar mandemakers keukenkampioen piet klerkx keukenmaxx keukenconcurent etc etc onder vallen die maken er een zooitje van allemaal er zijn geen uitzonderingen!!!!!!! En waarom neem jij het zo op voor DMG dan? Geef me daar maar eens antwoord op!!!

Vermetten
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 jun 2005 19:06

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door Vermetten »

Ik kom niet op voor DMG, Piet Klerkx of wie dan ook!
Ik kom op voor bedrijven die, zonder argumenten of redenen, door allerlei figuren via internet worden aangevaallen!
Bedrijven die goed bekend staan en die zich niet via dit medium kunnen verdedigen en dit ook niet moeten doen!
Als je hier beweerd dat DMG er een zootje van maakt dan bewijs dit dan maar eens!
Weet wel een ding: geef bij eventuele problemen de leverancier ALTIJD de mogelijkheid het op te lossen! Ik weet ondertussen dat Piet Klerkx zijn service ALTIJD oplost en zijn gemaakte afspraken nakomt!
En daarom reageeer ik hier, alleen om te voorkomen dat anonieme personen via internet hardwerkende beedrijven proberen een loer te draaien!!!!

Deniko
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jun 2005 11:54

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door Deniko »

Het probleem is dat ze daar helemaal niet zo hard werken, O ja ze werken wel hard (iemand de afgrond in). Walgelijk!!!! Koop uw keuken nooit bij mandemakers keukenkampioen keukenconcurrent keukenmaxx en andere zaken die bij de DMG groep horen!!!

Lanser
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 jun 2005 22:56

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door Lanser »

Hallo,

Ik wil er even tussen komen....
Met alle respect, maar laten we de topic gebruiken waarvoor hij dient!
Consumenten hebben niets aan dat touw-trekken.

Verder wil ik nog even laten weten, aan diegene die mij op zeer correcte wijze advies gegeven hebben, dat ik goed geholpen ben in de winkel (eenmanszaak), maar afgerond is het nog niet i.v.m. de bouwvak-vakantie.

Met vriendelijke groet,

Dhr. Lanser

gizella
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 sep 2005 19:34

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door gizella »

De DMG groep kunnen inderdaad Pronorm keukens leveren. Dus mijn advies als gastvrouw van een Keukenkampioen zaak is neem eens contact op met de DMG groep waar bij u in de buurt een DMG zaak zit. Wat betreft de kritiek die ik lees over de DMG groep vind ik werkelijk nergens op slaan. Ook ik krijg klanten aan de telefoon waarvan er (wat kan gebeuren) iets niet goed is gegaan. Wat klanten dan denken is dat zij met de showroom contact moeten opnemen ipv met onze service afdeling. Deze service afdeling werkt perfect. Elke klacht die er zou zijn op een keuken wordt professioneel opgelost en wel binnen de korste keren. Dat mensen niet zouden werken bij de DMG vind ik dus helemaal een lachertje ben net thuis na 3 dagen heel hard werken. Mensen met kritiek jullie vallen mensen aan die voor een groep werken waar ook weleens iets verkeerd kan gaan. Geef deze mensen dan ook de kans om eventuele problemen op te lossen. Kritiek geven is zo makkelijk. [/quote]

gummetje
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:29

Re: Wie kan mij helpen?!

Ongelezen bericht door gummetje »

Gizella,

het gaat ook niet zo zeer om het service verhaal van de DMG groep, dat is in de meeste gevallen wel voor elkaar.

Maar!!! het verkoop gesprek is iets wat door de meesten als erg vervelend wordt ervaren. Je komt een keuken kopen, je komt niet om korting te kopen.

Wij hebben ondertussen een keuken gekocht in Duitsland, gewoon om de simpele reden dat je daar een eerlijke prijs krijgt die momenteel nog steeds 3.000 euro lager ligt dan de laagste offerte in NL.

Om eerlijk te zijn was onze ervaring bij Brugman de meest vervelende. Het tekenen duurde uren (vooral het tot in detail tekenen van eenfluitketeltje) voordat we bij de Brugman een prijs hadden, waren we bijna 4 uur verder... dat moet echt sneller kunnen. of is dit onderdeel van de verkoop tactiek, de klant gewoon murw praten zodat deze tekent om van het gesprek af te zijn?

Gesloten