LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AUTOSCHADE IN WASSTRAAT

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: AUTOSCHADE IN WASSTRAAT

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

streep en een gat in de bodem.
Van het wassen ? :lol: :lol: :lol: [/quote]

pino1977
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2005 23:37

Re: AUTOSCHADE IN WASSTRAAT

Ongelezen bericht door pino1977 »

ik ben door mijn beroep gespecialiseerd in wasstraten en naar wat ik lees bent u vermoedelijk op het einde van de kettingbaan tegen een muur of totem opgebotst.
het doet mij spijt u te vertellen dat zoiets bebeurt wanneer de auto tijdens het transport in de wasstraat op stuurslot springt omdat u wellicht wel de autosleutels er nog in had maar niet op contact stonden.
tijdens transport gebeurt er dan niets omdat de transportrol uw auto trekt maar aan het einde trekt de rol niet meer maar begint de volgende rol uw achterwiel te duwen en dan begint uw auto naar links of rechts te sturen iets wat u niet kan corrigeren omdat de auto op slot staat en vervolgens botst u ergens tegen aan helaas dit is denk ik de visie van imo en terecht omdat dit bij alle wasstraten met kettingbaan het geval is deze schades komen veel voor en als gehoor wordt gegeven aan de aanwijzigingen gebeurt dit niet

jvv
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2006 12:33

Re: AUTOSCHADE IN WASSTRAAT

Ongelezen bericht door jvv »

Heb een tijdje bij een tankstation gewerkt met wasstraat. dit was een wasstraat met zo'n kaartje die om de auto heen werkt.
Ik adviseerde de mensen altijd om niet in de auto te blijven zitten.
Want eigenlijk werd de wasstraat zo slecht onderhouden dat hij gevaarlijk was. Dit apparaat werkte met een soort ogen(sensoren), als deze vuil waren, kon het wel eens zijn dat er een sierstrip, spoilertje of bumpertje meetrok, ik gaf dan inderdaad altijd het advies om het tankstation aansprakelijk te stellen, maar in de benzinewereld ging (gaat) het erg slecht, dus iedere cent winst is er een. :twisted:
In eerste instantie probeerde mijn chef het altijd af te wimpelen met dat bordje, dan duurde het weken voordat het schadeformulier op het hoofdkantoor lag, dan was het weer zoek.
Ik wil niet suggereren dat iedere "tankbaas" zo met zijn klanten omgaat, maar deze was echt een etter. :x
Dus als advies kan ik meegeven, probeer altijd het adres van een hoofdkantoor te krijgen, stuur daar je schadeformulier heen, maak foto's, en probeer de naam te krijgen van degene die achter de toonbank staat, laat deze ook de schade zien, zodat je een getuige hebt.

Gesloten