LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] goede keukenzaak gezocht in omgeving van purmerend
goede keukenzaak gezocht in omgeving van purmerend
We zijn op zoek naar een betrouwbare en redelijk betaalbare keukenzaak in de omgeving van purmerend. We zijn al veel pad geweest om ons te orienteren, maar hoe meer we zien, hoe minder we weten waar we het best terecht kunnen. Is er een zaak die iemand kan aanbevelen? Als iemand slechte ervaringen heeft willen wie die ook graag horen...
Re: goede keukenzaak gezocht in omgeving van purmerend
Al eens bij Pauls Keukens te Purmerend geweest ?
Jong bedrijf, met verschillende merken, zowel hoog als laag segment.
Jong bedrijf, met verschillende merken, zowel hoog als laag segment.
Gebruik ook de zoekfunctie. Er zijn diverse topics met info over uw regio.
Mr.P.
Mr.P.
Dezelfde Paul die bij Keuken Kampioen werkzaam is geweest?
KS
KS
Keukenzaak t schouw, ilpendam. Goede ervaringen, niet goedkoop.
Keuken gekocht bij houtsma, redelijke prijs, en goede montage door montage bedrijf.
Er was niets beschadigd bij levering alles was aanwezig en zeer snelle levering.
Verschillende keuken bedrijven afgelopen, ik dacht dat verzekerings tussenpersonen de grootste dieven waren maar ik weet nu beter.
MET STIP BOVENAAN DE KEUKENBOER, ONDANKS UITEINDELIJK DE GOEDE AFLOOP VAN DE AANKOOP EN KEUKEN.
Voorbeeld, keuken met alle apparatuur 4750 euro, paar kleine aanpassingen gemaakt aangezien ik de apparatuur niet wilde.
(koelkast/vaatwasser/kookplaat) nieuwe prijs 4600 euro zonder apparatuur, rara hoe kan dit.
Zelfs tussen verschillende houtsma's voor exact dezelfde keuken verschillende berekeningen.
Er was niets beschadigd bij levering alles was aanwezig en zeer snelle levering.
Verschillende keuken bedrijven afgelopen, ik dacht dat verzekerings tussenpersonen de grootste dieven waren maar ik weet nu beter.
MET STIP BOVENAAN DE KEUKENBOER, ONDANKS UITEINDELIJK DE GOEDE AFLOOP VAN DE AANKOOP EN KEUKEN.
Voorbeeld, keuken met alle apparatuur 4750 euro, paar kleine aanpassingen gemaakt aangezien ik de apparatuur niet wilde.
(koelkast/vaatwasser/kookplaat) nieuwe prijs 4600 euro zonder apparatuur, rara hoe kan dit.
Zelfs tussen verschillende houtsma's voor exact dezelfde keuken verschillende berekeningen.
-
Zoek niet per se in de buurt. Dat geeft geen garantie. Ga naar Duitsland (Nordhorn) bij Kuechenland. Goede service, Eerlijk en gegarandeerd lagare prijs.
Kost je een paar uur meer maar scheelt duizenden Euro's
Kost je een paar uur meer maar scheelt duizenden Euro's
Ik hoop van harte dat je inmiddels geslaagd bent en een prachtige keuken hebt gekocht.
Ga in ieder geval NIET naar Pauls Keukens. Het is een verschrikkelijk bedrijf met een nog slechtere service. Alles maar dan ook alles is misgegaan. Je mag aanbetalen en de keuken vooruitbetalen en dan is het over met de vriendelijkheid....
Ga in ieder geval NIET naar Pauls Keukens. Het is een verschrikkelijk bedrijf met een nog slechtere service. Alles maar dan ook alles is misgegaan. Je mag aanbetalen en de keuken vooruitbetalen en dan is het over met de vriendelijkheid....
Laatst gewijzigd door Pfffff op 02 nov 2007 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
DMG ken ik niet. Ik weet alleen dat ik er verschrikkelijk veel ellende mee heb gehad..
Laatst gewijzigd door Pfffff op 02 nov 2007 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste Thijssie
Al langs geweest bij de Keuken Kampioen in Purmerend. Zit in de Baanstee. Ben er zelf werkzaam. Ik kan je verzekeren dat er bij ons goede en eerlijke verkopers zitten die jou willen adviseren. Natuurlijk kan je ook vrijblijvend een offerte laten maken. Zolang je nergens een handtekening zet ben je nergens toe verplicht. Wat betreft de opmerking van Pfffffffff jij denkt alle wijsheid te hebben. Maar Paul Keukens behoort zeker weten niet tot de DMG groep. Maar ik heb al veel van je gelezen op het forum. Je doet je naam eer aan pfffffffffffffffffffffffffffffffff.
Nou Thijssie mocht je al zijn geslaagd hoop ik dat je veel plezier aan je keuken zal hebben. Zo niet dan hoop ik dat je eens bij ons langs komt
Al langs geweest bij de Keuken Kampioen in Purmerend. Zit in de Baanstee. Ben er zelf werkzaam. Ik kan je verzekeren dat er bij ons goede en eerlijke verkopers zitten die jou willen adviseren. Natuurlijk kan je ook vrijblijvend een offerte laten maken. Zolang je nergens een handtekening zet ben je nergens toe verplicht. Wat betreft de opmerking van Pfffffffff jij denkt alle wijsheid te hebben. Maar Paul Keukens behoort zeker weten niet tot de DMG groep. Maar ik heb al veel van je gelezen op het forum. Je doet je naam eer aan pfffffffffffffffffffffffffffffffff.
Nou Thijssie mocht je al zijn geslaagd hoop ik dat je veel plezier aan je keuken zal hebben. Zo niet dan hoop ik dat je eens bij ons langs komt
Laatst gewijzigd door Pfffff op 02 nov 2007 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja Pfffff ik zat moet ik hierop reageren of niet. Maar ik kan het toch even niet laten. Allereerst wat heeft de DMG groep jou aangedaan? Ben je ontslagen je hebt nogal veel kennis van zaken wat betreft de DMG groep. Wat betreft de 10 geboden bedoel je die van heb je naaste lief zoals jezelf. Nou zoals jij bezig bent heb je jezelf niet lief dan.
Dan die domme opmerking over blond. Zijn blonde mensen dan per definitie dan dom ofzo?? Maar dan nog ik ben niet blond en vind sommige mensen erg slim. Wat ik van jou niet kan zeggen.
Maar ja het is zoals altijd mensen met slechte ervaringen moeten klagen en de mensen waar alles goed bij is gegaan ook met een keuken daar hoor je niks van. Gelukkig hebben wij ook al zijn het er een paar maar bedankingen gehad van mensen die erg gelukkig en blij met hun keuken is gegaan. Er zijn zelfs verkopers die een flesje wijn hebben gehad van klanten uit dankbaarheid. Heb jij zeker nooit gehad
Nou pfffffff ga lekker door met je gemopper op de DMG groep dit was mijn laatste reactie naar jou ooit.
Gr. Een vriendelijke, enthousiaste Keuken Kampioen Mederwerker
Dan die domme opmerking over blond. Zijn blonde mensen dan per definitie dan dom ofzo?? Maar dan nog ik ben niet blond en vind sommige mensen erg slim. Wat ik van jou niet kan zeggen.
Maar ja het is zoals altijd mensen met slechte ervaringen moeten klagen en de mensen waar alles goed bij is gegaan ook met een keuken daar hoor je niks van. Gelukkig hebben wij ook al zijn het er een paar maar bedankingen gehad van mensen die erg gelukkig en blij met hun keuken is gegaan. Er zijn zelfs verkopers die een flesje wijn hebben gehad van klanten uit dankbaarheid. Heb jij zeker nooit gehad
Nou pfffffff ga lekker door met je gemopper op de DMG groep dit was mijn laatste reactie naar jou ooit.
Gr. Een vriendelijke, enthousiaste Keuken Kampioen Mederwerker
Laatst gewijzigd door Pfffff op 02 nov 2007 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Kritische keukenaanschaf dat is wat ik wil. Pfff's benadering is voor mij zeer OK. Ik zoek een keukenleverancier og Leiden die mij een keuken van bovengemiddelde kwaliteit (Systemat/Leicht/Rational) levert met een prijs die niet ver van Germaanse aanbieders ligt. Wat is jouw visie/c.q. wat is voor jou beslissend als het aankomt op minimale kwaliteitseisen voor deze bovengemiddelde keukenmerken inzake materiaal/dikte/hardheid etc werkblad, scharnieren/loopwerk, materiaal afwerking frontjes, spoelbak dikte/materiaal? Lees wel van alles in forum, maar wat is jouw mening?
Kijk eens op Woonwebsite
http://www.woonwebsite.nl/frames2.php?u ... nciers.php?
categorie=Keuken
Heel tevreden over Nr. 8
Philipo keukens in Aalsmeer.
Goede service, verkoopt o.a. Rotpunkt.
Heb er een pracht van een keuken vandaan tegen een veel goedkopere prijs dan bij Almat waar wij eerst waren.
Eenzelfde opstelling als bij Almat is bij Fhillipo €5500,00 goedkoper
groeten
Wim Klercken uit Ouderkerk a/d Amstel
http://www.woonwebsite.nl/frames2.php?u ... nciers.php?
categorie=Keuken
Heel tevreden over Nr. 8
Philipo keukens in Aalsmeer.
Goede service, verkoopt o.a. Rotpunkt.
Heb er een pracht van een keuken vandaan tegen een veel goedkopere prijs dan bij Almat waar wij eerst waren.
Eenzelfde opstelling als bij Almat is bij Fhillipo €5500,00 goedkoper
groeten
Wim Klercken uit Ouderkerk a/d Amstel
.
Laatst gewijzigd door Pfffff op 02 nov 2007 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Pffff,
exakt het type advies wat ik zoek super! Ten dele heb je 't al laten vallen door de topics & threads heen, maar zeer bedankt voor de moeite!! Dit is duidelijke taal. Ik dwaal nog 1x van het topic af, maar wat vind jij van de adviezen dat je een granieten blad van de granietboer moet betrekken en laten inmeten na plaatsen van de keuken? En een nieuwe tegelvloer? Voor de plaatsing en onder de keuken tegels of na de plaatsing (keuken op betonnen vloer?).
exakt het type advies wat ik zoek super! Ten dele heb je 't al laten vallen door de topics & threads heen, maar zeer bedankt voor de moeite!! Dit is duidelijke taal. Ik dwaal nog 1x van het topic af, maar wat vind jij van de adviezen dat je een granieten blad van de granietboer moet betrekken en laten inmeten na plaatsen van de keuken? En een nieuwe tegelvloer? Voor de plaatsing en onder de keuken tegels of na de plaatsing (keuken op betonnen vloer?).
Laatst gewijzigd door Pfffff op 02 nov 2007 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.