Nou na drie dagen telefoon van upc en het werk al niet meer, ik ben nog wel tevrede over het internet verbinding(maar voor hoelang).
Ik heb een mailtje gestuurd, deze staat hier onder.
-------------------------------------------------------------------
Beste mensen,
Ik heb afgelopen dinsdag het pakket 3 van jullie binnen gehad.Nu is het zaterdag en ik kan al niet meer bellen, ik gebeld naar de helpdesk en daar hang je eerst een half uur aan je mobiel om te horen dat ik geduld moet hebben tot maandag.Om ze moeten eerst meer klachten binnen krijgen voor dat ze er wat aan gaan doen.Zij de man aan de andere kant, als zo met nieuwe klanten word om gegaan hoef het voor mijn niet meer.Nou heb ik ook gelezen dat ik niet de enge ben die dit heeft.Ik verwacht hier een eerlijk antwoord op en geen l..verhaal.
O ja waarom hebben jullie een helpdesk als je er niet wijzer van word.
gr wim
----------------------------------------------------------------------------------
Nou ik hou jullie op de hoogte van het verloop.
Groetjes Wim
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 3 dagen telefoon en het werk niet meer.
Re: 3 dagen telefoon en het werk niet meer.
Hoi Wim,
Zie mijn Topic op dit Forum, Hopelijk kunnen we UPC eens aanpakken
Zie mijn Topic op dit Forum, Hopelijk kunnen we UPC eens aanpakken
hoi MarcelB
Ik heb zonet nog even gebeld naar upc, maar ik weet niet wat daar werk, jongen jongen wat een stel .............ik heb gebeld naar eerst 0800 nummer.Daar word gezegt dat ik de 0900nummer moet bellen en gelijk keuzen 4 moet nemen weet je wat je krijg (het mobiel afdeeling) daar word weer gezegt dat ik de telefoonie moet bellen en daar vanaf word weer gezegt dat ik naar nummertje 2 moet gaan en deze gaat over betalingen.En van hier word ik weer terug verbonden naar de telefoonie, of dat me geld op me rug groeit.
En ik wou alleen maar me beklacht doen meer niet.
Ook altijd willen weten waar je stres grens ligt, doe dan de stres test van upc.
Mensen, nooit telefoonie van upc.
gr wim
Ik heb zonet nog even gebeld naar upc, maar ik weet niet wat daar werk, jongen jongen wat een stel .............ik heb gebeld naar eerst 0800 nummer.Daar word gezegt dat ik de 0900nummer moet bellen en gelijk keuzen 4 moet nemen weet je wat je krijg (het mobiel afdeeling) daar word weer gezegt dat ik de telefoonie moet bellen en daar vanaf word weer gezegt dat ik naar nummertje 2 moet gaan en deze gaat over betalingen.En van hier word ik weer terug verbonden naar de telefoonie, of dat me geld op me rug groeit.
En ik wou alleen maar me beklacht doen meer niet.
Ook altijd willen weten waar je stres grens ligt, doe dan de stres test van upc.
Mensen, nooit telefoonie van upc.
gr wim
-
Nou na drie dagen telefoon van upc en het werk al niet meer, ik ben nog wel tevrede over het internet verbinding(maar voor hoelang).
WimV
Hier even een reactie van joke ik heb wat adressen waar je je kunt laten helpen ga naar radar UPC internet UPC gebruikt machtspositie pag 2 en pag 4 van j.van mourik er staat ook een (none) aktie kabelklacht zodat je kunt zien dat dit al jaren speelt bij dit bedrijf ik hoop dat voor iedereen deze problemen eindelijk opgelost worden joke
Heb je het modem al een keer gereset?
Ik heb weleens ergens gehoord dat het werkt.
Zelf heb ik het nog nooit hoeven doen. Hier werkt digitale telefonie van UPC uitstekend. Prima product.
Ik heb weleens ergens gehoord dat het werkt.
Zelf heb ik het nog nooit hoeven doen. Hier werkt digitale telefonie van UPC uitstekend. Prima product.
Onder tussen werk hij weer, maar reseten had ik al gedaan maar dat werk ook niet.Zelfs toen ik er één van upc aan de telefoon had heb ik het gedaan.Maar ik heb gewoon de idee dat de lijn overbelast waren, het is zaterdag en dan is het gratis bellen dus iedereen gaat dan lekker bellen.En een enkele keer kon ik bellen.En ik denk ook dat het per regio anders is.
gr wim
gr wim