LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Storing UPC Telefonie regio Almere/slechte service helpdesk
Storing UPC Telefonie regio Almere/slechte service helpdesk
Sinds drie en een halve week doet de (UPC) telefoonverbinding van mijn moeder het niet meer. In totaal hebben we nu zo'n 36 (!) keer contact opgenomen met de zogenaamde helpdesk van UPC, we worden van het kastje naar de muur gestuurd. In de overvolle UPC winkel in Almere werd mijn verhaal afgekapt, waarschijnlijk omdat men bang was dat potentiele klanten weg zouden lopen.
Zojuist heb ik wederom 3 kwartier getracht de storing op te laten lossen, maar wederom zonder resultaat.
Mijn vraag: Zijn er mensen in en rond Almere die ook zonder UPC telefoonverbinding zitten? Zo ja, laat dit dan weten op dit forum, zodat er er eindelijk eens actie op wordt ondernomen.
Ik ga zeker alle (mobiele) telefoontjes naar de UPC helpdesk in rekening brengen, dit heeft wellicht geen zin, maar we gaan het gewoon proberen!!!
Zojuist heb ik wederom 3 kwartier getracht de storing op te laten lossen, maar wederom zonder resultaat.
Mijn vraag: Zijn er mensen in en rond Almere die ook zonder UPC telefoonverbinding zitten? Zo ja, laat dit dan weten op dit forum, zodat er er eindelijk eens actie op wordt ondernomen.
Ik ga zeker alle (mobiele) telefoontjes naar de UPC helpdesk in rekening brengen, dit heeft wellicht geen zin, maar we gaan het gewoon proberen!!!
Re: Storing UPC Telefonie regio Almere/slechte service helpdesk
hoi
Ze hebben mij gezegt dat je de kosten die je maak terug kan krijgen, maar of dat waar is wat ze daar zeggen.Bij upc, ik heb zo me twijfels.
gr wim
Ze hebben mij gezegt dat je de kosten die je maak terug kan krijgen, maar of dat waar is wat ze daar zeggen.Bij upc, ik heb zo me twijfels.
gr wim
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 17 aug 2005 22:26
Re: Storing UPC Telefonie regio Almere/slechte service helpdesk
Marcelb
Hierbij even een reactie van joke ga naar UPC internet UPC gebruikt machtspositie dan naar pagina 2 en pagina 4 van j.van mourik hier staan wat adressen van instantie's die je kunnen helpen ook staat er een (none) aktie kabelklacht zodat je kunt zien dat het al jaren een puinbak is bij dit bedrijf natuurlijk mogen andere mensen dit ook bekijken ik hoop dat je er wat aan hebt groetjes joke.[/u][/b]
Hierbij even een reactie van joke ga naar UPC internet UPC gebruikt machtspositie dan naar pagina 2 en pagina 4 van j.van mourik hier staan wat adressen van instantie's die je kunnen helpen ook staat er een (none) aktie kabelklacht zodat je kunt zien dat het al jaren een puinbak is bij dit bedrijf natuurlijk mogen andere mensen dit ook bekijken ik hoop dat je er wat aan hebt groetjes joke.[/u][/b]
Re: Storing UPC Telefonie regio Almere/slechte service helpdesk
Dat is al meer dan twee jaar geleden. Is er nog recent nieuws betreffende dit agendapunt van de SP of valt het allemaal wel mee?12-05-2003 • De Socialistische Partij heeft vandaag de klachten van 3712 mensen over kabelbedrijf UPC afgeleverd bij de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa). De SP had de klachten binnengekregen na een oproep op 24 maart in het tv-programma Radar.
UPC heeft een aardig groot dekkingsgebied, daar zouden toch wel wat stemmen mee te winnen moeten zijn voor de SP, mits alle klanten van UPC hinder zouden ondervinden van de geleverde diensten van kabelbedrijf UPC. Is het nog wel aktueel of houdt de SP zijn site niet bij?
Afz.
Een tevreden klant van kabelmaatschappij UPC.
Ps.
Hé heb je me daar. Ik lees even verder op http://www.sp.nl/actiekabelklacht/rapport.stm zie ik me daar de naam Joke van Mourik voorbij komen.
Ik quote:
Mevrouw van Mourik aangezien u beschouwt kunt worden als de grondlegger van de actie kabelklacht. Kunt u aan de lezers van het forum van Tros Radar iets vertellen over recente ontwikkelingen of enige ontwikkeling nav actie kabelklacht?Eén van die mensen, mevrouw Joke van Mourik, heeft in oktober vorig jaar, na zelf ettelijke vervelende ervaringen met dit bedrijf te hebben gehad, lotgenoten via kabeltext en Het Gezinsblad opgeroepen om haar te bellen met hun ervaringen. Dit leverde meer dan 260 reacties op, waaronder die van mevrouw Karin Adelink, die aankondigde graag te willen helpen. 200 mensen namen de moeite om hun ervaringen op papier te zetten. UPC kondigde aan graag langs te willen komen om de klachten in ontvangst te nemen en om over de problemen te praten. Er werd een afspraak gemaakt, maar er kwam niemand. In een uitgebreid telefoongesprek werd vervolgens de belofte gedaan dat de klachten zouden worden opgelost. Twee maanden later bleek echter dat UPC haar belofte nog niet in alle gevallen had ingelost. In januari 2003 kwam mevrouw Van Mourik in contact met de plaatselijke SP-afdeling. Het Comité kabelklacht werd opgericht, het SP-Kamerlid Arda Gerkens raakte erbij betrokken. De SP vond het zo'n goed initiatief dat werd besloten de actie landelijk te gaan ondersteunen. De SP wilde de kabelklachten gaan verzamelen via internet (www.sp.nl/actiekabelklacht), een speciaal telefoonnummer en via folders die in verschillende afdelingen zijn uitgedeeld.
Zijn de klachten nog net zo 'talrijk' als twee jaar geleden?
Is de situatie verslechterd, verbeterd?
Heeft u nog enig eigenbelang bij deze actie met andere woorden heeft u tot op de dag van vandaag (meer dan twee jaar na dato) nog steeds problemen met UPC?
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 17 aug 2005 22:26
Re: Storing UPC Telefonie regio Almere/slechte service helpdesk
[/b]Voip
Inderdaad goed gelezen dit is zeker nieuws van 2 jaar geleden, maar als je goed zou zoeken op site's over UPC in het verleden(en heden) is duidelijk te merken dat dit probleem al veel langer speelt.
Over het dekkingsgebied kan ik je mededelen dat ik uit vele plaatsen in Nederland klachten heb gekregen.In mijn eigen woonplaats zelfs 360 telefoontjes in drie dagen tijd. Aangezien het bedrijf niet reageerd en zelfs niet voor rede vatbaar is als mensen in hun recht staan, en ik weet waar ik over praat want ik heb zelfs bankafschriften van mensen mogen inzien. Ook bij de consumentenbond zijn ze van deze problemen op de hoogte.
Aangezien er te weinig machtsmiddelen zijn om dit bedrijf flinke boetes op te leggen ben ik van mening dat de minister van economische zaken hier een besluit over dient te nemen, en aangezien deze toch bezig is om te zorgen dat de diensten niet meer gekoppeld mogen worden en dat mensen hun diensten per maand mogen opzeggen, lijkt het mij goed als mensen ook over de overige klachten brieven gaan schrijven zodat dit direct ook aangepakt kan worden.
De site van de SP hoeft hiervoor ook niet te worden bijgehouden dit was alleen een eerste aanzet om te zorgen dat er in Den Haag eindelijk aandacht zou worden besteed aan dit probleem waar vele mensen mee kampen.
Mijn intensie is alleen dat mensen brieven gaan schrijven naar de instantie's zodat ook deze problemen op het bordje van minister Brinkhorst komen te liggen, aangezien hij toch al overleg gaat voeren met de Europesche Unie kan dit misschien ook meteen ter zake komen.
En inderdaad ik ben de grondlegger van deze aktie en aangezien ik nog steeds Mensen hoor klagen over afsluitingen c.q spookrekeningen de rest heb je kunnen lezen voel ik de behoefte om door te gaan dit noemt men in het Nederlands (Sociaal voelend zijn).
Ik ben blij dat u eeen tevreden klant bent van dit bedrijf, maar velen zijn dit niet.
Gelukkig heb ik geen problemen met dit bedrijf , heb weinig diensten van dit bedrijf, alleen de kabel en zodra de markt word opengegooid ben ik de eerste die weg is.
Groetjes joke van Mourik.
Inderdaad goed gelezen dit is zeker nieuws van 2 jaar geleden, maar als je goed zou zoeken op site's over UPC in het verleden(en heden) is duidelijk te merken dat dit probleem al veel langer speelt.
Over het dekkingsgebied kan ik je mededelen dat ik uit vele plaatsen in Nederland klachten heb gekregen.In mijn eigen woonplaats zelfs 360 telefoontjes in drie dagen tijd. Aangezien het bedrijf niet reageerd en zelfs niet voor rede vatbaar is als mensen in hun recht staan, en ik weet waar ik over praat want ik heb zelfs bankafschriften van mensen mogen inzien. Ook bij de consumentenbond zijn ze van deze problemen op de hoogte.
Aangezien er te weinig machtsmiddelen zijn om dit bedrijf flinke boetes op te leggen ben ik van mening dat de minister van economische zaken hier een besluit over dient te nemen, en aangezien deze toch bezig is om te zorgen dat de diensten niet meer gekoppeld mogen worden en dat mensen hun diensten per maand mogen opzeggen, lijkt het mij goed als mensen ook over de overige klachten brieven gaan schrijven zodat dit direct ook aangepakt kan worden.
De site van de SP hoeft hiervoor ook niet te worden bijgehouden dit was alleen een eerste aanzet om te zorgen dat er in Den Haag eindelijk aandacht zou worden besteed aan dit probleem waar vele mensen mee kampen.
Mijn intensie is alleen dat mensen brieven gaan schrijven naar de instantie's zodat ook deze problemen op het bordje van minister Brinkhorst komen te liggen, aangezien hij toch al overleg gaat voeren met de Europesche Unie kan dit misschien ook meteen ter zake komen.
En inderdaad ik ben de grondlegger van deze aktie en aangezien ik nog steeds Mensen hoor klagen over afsluitingen c.q spookrekeningen de rest heb je kunnen lezen voel ik de behoefte om door te gaan dit noemt men in het Nederlands (Sociaal voelend zijn).
Ik ben blij dat u eeen tevreden klant bent van dit bedrijf, maar velen zijn dit niet.
Gelukkig heb ik geen problemen met dit bedrijf , heb weinig diensten van dit bedrijf, alleen de kabel en zodra de markt word opengegooid ben ik de eerste die weg is.
Groetjes joke van Mourik.
Re: Storing UPC Telefonie regio Almere/slechte service helpdesk
niet ingaan op medwerkers van UPC Joke heeft geen enkele zin, zijn allemnaal mensen die en slechte beoordeling hebben gehad, en het via deze site goed moeten maken, anders volgt ontslag....
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 sep 2005 12:45
Re: Storing UPC Telefonie regio Almere/slechte service helpdesk
Wij hebben 2 weken geen verbinding gehad (friesland). Veel gebeld; de eerste keren werden er toezeggingen gedaan die niet werden nagekomen. Het bleek dat de modem stuk was en dat het installatiebedrijf er een zootje van maakte. Behalve de lange wachttijden op het 0900-nummer wa ik later wel tevreden over de afhandeling van UPC.Mijn vraag: Zijn er mensen in en rond Almere die ook zonder UPC telefoonverbinding zitten? Zo ja, laat dit dan weten op dit forum, zodat er er eindelijk eens actie op wordt ondernomen.
Er is een standaardregeling voor vergoeding (abonnementskosten). Verder gemaakte kosten worden niet vergoed.
Heb wel serieus nagedacht over overstappen, maar ik vraag me af of de KPN-service zoveel beter is.
[/quote]
Re: Storing UPC Telefonie regio Almere/slechte service helpdesk
Van een kennis heb ik gehoord, dat zij de kosten voor de mobiele telefoon wel vergoed heeft gekregen. Via een omweg welliswaar.
Hoe dat precies is gegaan weet ik niet meer. Zelf betaal ik bij storingen geen abonnementskosten, maar ben het gebel met de upc een beetje zat.
Hoe dat precies is gegaan weet ik niet meer. Zelf betaal ik bij storingen geen abonnementskosten, maar ben het gebel met de upc een beetje zat.