LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wasmachine Zanussi Lion 1400

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
mazzl
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 sep 2005 12:55

Wasmachine Zanussi Lion 1400

Ongelezen bericht door mazzl »

Hebben er meer mensen problemen met deze machine en de service van Electrolux?
Wij hebben het apparaat 2 augustus 2005 gekocht en hij staat nu al 1,5 week stil en het kan nog wel een week duren.
Wij vinden dit niet normaal voor zo'n nieuw apparaat en als je de klantenservice belt wordt er alleen maar helaas geroepen.
Kunnen wij niets aan doen.
Wat zijn nu je rechten en zijn er meer mensen met problemen met deze machine?
Ik kan nog veel meer vertellen over de beroerde service van Electrolux maar ben ik nu de enige?
Laat het me weten aub

Astra23
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 aug 2005 16:47

Re: Wasmachine Zanussi Lion 1400

Ongelezen bericht door Astra23 »

Beste Mazzl,

Wat vervelend dat deze wasmachine deze gebreken vertoont. Zelf ben ik technicus van huishoudelijke apparaten. (Niet van Electrolux). Maar ik weet wel dat de service van hun ontzettend goed is. Maar dat u zo lang moet wachten is inderdaad zeer vervelend.
Mag ik misschien vragen wat het probleem met jouw wasmachine en in welke woonplaats je woont?

Groeten

mazzl
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 sep 2005 12:55

Re: Wasmachine Zanussi Lion 1400

Ongelezen bericht door mazzl »

We hebben geen idee wat het probleem is, zijn ze ook niet duidelijk over.
Ik ben zeker niet te spreken over de service. Ze zijn bot en zeer onklantvriendelijk. Helaas is een veel gebruikt woord bij deze firma.
Ik heb inmiddels Scheer en Foppen gebeld en hun alles uitgelegd.
Die hebben nu aangeboden de machine te ruilen voor een (andere) nieuwe. Dit mag volgens hun gewoon niet gebeuren met een 4 weken oude machine.
Dus mijn probleem is gelukkig as woensdag opgelost en dankzij Scheer en Foppen en niet dankzij Electrolux.

Gesloten