LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat kost de verbouwing aan man-uren? aanneemprijs?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
keukenjager
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jul 2005 19:02

wat kost de verbouwing aan man-uren? aanneemprijs?

Ongelezen bericht door keukenjager »

Wij gaan verbouwen en willen dat uitbesteden aan een klusser/aannemer. De keuken moet voorbereid worden voor installatie (standaard + water aan-/afvoer 2 meter verplaatsen en toilet en badkamer moeten verbouwd worden. De opstelling blijft hetzelfde afgezien van hangende toiletten en de oude tegels gaan van de muren. sloopwerk wordt gedaan door de klusser/aannemer.

MEN DENKT ONGEVEER 4 WEKEN WERK TE HEBBEN, WAT IS DAN EEN REDELIJK AANNEEMBEDRAG? WAT VRAAGT EEN KLUSJESMAN/AANNEMER PER UUR?

BEDANKT VOOR EVENTUELE REACTIES!!

FlipKaneel
Berichten: 276
Lid geworden op: 24 sep 2005 23:47

Re: wat kost de verbouwing aan man-uren? aanneemprijs?

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

4 weken werk????????????????

Ik heb het leidingwerk van mijn keuken gedaan en mijn eigen badkamer volledig verbouwd. Ik ben redelijk handig maar geen bouwvakker. Voor de badkamer had ik ongeveer 6 dagen nodig. Helemaal betegeld, hangend toilet, badkamermeubel, bad en de rest en voor de keuken een middagje.


Spreek met bouwvakkers altijd een aanneemsom af BETAAL ZE NOOIT!!!!!!!!! PER UUR want dan kan ik je garanderen dat ze inderdaad 4 weken werken. Overigens is het tarief denk ik zo'n EUR 35,00 ex btw per uur.

En kijk in de offerte goed uit voor eventuele stelposten!!!! want die zijn nog variabel en kunnen flink in de papieren lopen.

Gesloten