LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ?Nummerbehoud ja of nee?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
>kermit<

?Nummerbehoud ja of nee?

Ongelezen bericht door >kermit< »

Sinds vandaag heb ik telefonie van UPC. Tot mijn verbazing heb ik een ander telefoonnummer gekregen terwijl ik mijn huidige nummer zoals ik die bij KPN had kon behouden! Tenminste, dat had ik begrepen..Weet iemand hier meer over? :shock: [/b]

Mischa0320

Re: ?Nummerbehoud ja of nee?

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Heb je geen nummerporteringskaartje gekregen? Bel dan direkt naar de Klantenservice. Bij de installatie hoort een nummerporteringskaartje die je ingevuld kan terugsturen of zelfs faxen. UPC doet dan haar best om je oude telefoonnummer van de KPN binnen 12 werkdagen te porteren.

TIP! Je kunt eventueel ook je KPN lijn doorschakelen met*21 naar je tijdelijke UPC telefoonnummer. Je kunt dan wel gebruik maken van alle voordelen van je Digitale Telefonie lijn en nog bereikbaar zijn voor alle bellers.

>kermit<

Goeie morgen!

Ja,inderdaad heb ik geen kaartje gekregen om op te zetten dat ik mijn nummer wil behouden. Maar hij wordt vandaag nog opgestuurd dus dat komt in orde. Bedankt voor de tip Micha! :lol:

>kermit<

Ik heb je naam verkeerd gespeld..Mischa, zo is tie goed :lol:

Mischa0320

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Graag gedaan Kermit.

Ik ben blij dat ik iets positiefs heb kunnen bijdragen aan dit forum.

Ik raad je aan het kaartje zowel te versturen als te faxen. Dan weet je zeker dat het goed komt.

Veel belplezier!

Gesloten