LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door J Hopman »

Beste mensen,

Ik ben een paarweken op vakantie geweest, en ben zeer benieuwd of Radar er al eens aandacht aan heeft besteed en goed heeft uitgezocht hoe de gedupeerden besodemieterd zijn door die Zalm - Duisenberg regeling.

Want wil Tros-Radar geloofwaardig over komen, dat het een programma is voor de CONSUMENTEN zullen ze er zeer zeker een paar uitzendingen aan moeten besteden, hoe de gedupeerden van het DEXIA-AANBOD in de DUISENBERG-REGELING gestuurd zijn met allemaal mooie verhalen van de stichtingen EGL en SVL de Consumentenbond etc.

Of durven ze het niet aan bij TROS-RADAR, en zijn ze bang en hebben niet genoeg kennis van zaken? Dan wordt het tijd dat er andere mensen komen die het wel opnemen voor de Consumenten.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door Idaho »

Want wil Tros-Radar geloofwaardig over komen, dat het een programma is voor de CONSUMENTEN zullen ze er zeer zeker een paar uitzendingen aan moeten besteden,
Ha alleen al het idee dat Hopman bepaald of RADAR geloofwaardig overkomt bij het al dan niet uitzenden van bepaalde onderwerpen.

Wake up boy!
Of durven ze het niet aan bij TROS-RADAR, en zijn ze bang en hebben niet genoeg kennis van zaken?
En zo proberen kleine kinderen andere kinderen uit te dagen..pffff

Please...go away!!!! :wink:

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door Jonjo »

Consumenten? Consumenten kopen goederen ge- of verbruiksartikelen.Als deze niet aan de eisen voldoen heeft een consument recht op bescherming. Genoeg instanties waar de problemen aangekaart kunnen worden. Mensen die met te gulzige ogen in de financiele plaatjes zijn gestapt van weer andere mensen die in vrij korte tijd hun zakken hebben gevuld zijn in mijn ogen geen consumenten maar meer speculanten.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door J Hopman »

Dus gedupeerden die in de lease-constuctie getrapt zijn, worden niet onder consumenten gerekend.

Ik denk dat idaho ( hij is nog steeds bezig voor Dexia) en Jonjo het verkeerd zien.
Want een leasecontructie heeft wel degelijk te maken met consumenten.

En niet met speculanten, een speculant weet wat hij doet met aandelen en de meeste gedupeerden is het één of andere product aangesmeerd met hele mooie praatjes en folders en heben dus ook recht op bescherming.

Dus daar hoort TROS-RADAR aandacht aan te besteden.
Anders hadden ze er geen forum over moeten openen als het niet voor consumenten is.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door Idaho »

Ik denk dat idaho ( hij is nog steeds bezig voor Dexia)
Wake up!

Dus daar hoort TROS-RADAR aandacht aan te besteden.
De TROS heeft al meerdere malen aandacht geschonken aan het aandelenlease gebeuren.
Indien de Radar destijds niet aan de bel had getrokken, zat jij nu nog steeds met je handen in het haar.

Door de landelijke tv aandacht die het kreeg, zijn de diverse balletjes gaan rollen, dus kom nu niet aan dat Radar ongeloofwaardig overkomt omdat ze niet, zoals jij dat graag ziet, iedere week aandacht aan dit probleem besteden, Hopman.

Ga zaterdag over een week maar demonstreren in Den Haag, neem een gigantisch spandoek mee, dan kom je vanzelf wel op tv en nog gratis ook.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door J Hopman »

Dan hoop ik dat ik jou daar aantref, kan ik je dat spandoek op laten vr.
Negatief kereltje, je heeft alleen maar een grote mond hier op dit forum. Ergens anders durf je natuurlijk niet, omdat ze je hier niet kennen met je schuilnaam.

Kom eens met je eigen naam op dit forum, dan ben je een echte kerel, maar daar heb je het lef niet voor.

Hier heeft iedereen alleen maar last van jou en dat vinden alle gedupeerden al maanden.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door Idaho »

Jullie mogen mij voor alles wat los en vast zit uitmaken, zolang de TROS dit toestaat, what's in a name?
Als het jullie een goed gevoel geeft, soit, enjoy!

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door Janny »

Moet dexia deze correspondentie op dit forum serieus nemen..

Ja daar tussen begeef ik mezelf ook. met soms het schaamrood op de kaken.

waarom kunnen we dit onderwerp niet serieus benaderen.?
Waarom branden we elkaar af?
wint dan Dexia door verdeel en Heers?

Elkaar opscherpen is prima, maar afbranden is overbodig.en nadelig voor iedereen , behalve Dexia.
en die Bank wil ik niet hierdoor bevoordelen.

Janny
Laatst gewijzigd door Janny op 15 sep 2005 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

waarom kunnen we dit onderwerp niet serieus benaderen.?
Waarom branden we elkaar af?
wint dan Dexia door verdeel en Heers?

Elkaar opscherpen is prima, maar afbranden is overbodig.en nadelig voor iedereen , behalve Dexia.
en die Bank wil ik niet hierdoor bevoordelen.
En hierbij sluit ik me helemaal aan Janny.

Lfs Ad

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door J Hopman »

En ik ook AD EN JANNIE, maar die idaho is zo irritant.
Ik zal gewoon niet meer op hem reageren en me gewoon bezig houden met serieuze zaken.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door Janny »

Aan wie zich ge-ergerd voeld door een mede forum -schrijver.

Bedenk dat iemand de wind uit de zeilen halen, al een goede wijze is om hier op dit forum meer rust te creëren. Ga niet iedere keer als een bok op de haverkist te keer . om uw verhaal te halen. Gewoon naast u neerleggen werkt veel beter, en geeft u zelf rust.
is een beproefd middel.

Janny

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door Idaho »

Ik zal gewoon niet meer op hem reageren en me gewoon bezig houden met serieuze zaken.
Dat zal ik in ieder geval zeer waarderen Hopman.

Bokkenslachter
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 jun 2005 00:35

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door Bokkenslachter »

He, Idaho. Kom je ook al in dit forum? Leuk je hier ook te zien maar niet zoveel ruzie uitlokken als op die ander site hoor! Heb jij deze maand ook 5 euro meer bij je uitkering gekregen? Echt vetpot, daar kunnen we weer een deurtje mee intrappen! Nou dag en tot ziens maar weer. :wink:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door Idaho »

Werkelijk beneden alle peil, maar ga gerust door met je hetze, als je het nu ook nog een beetje geloofwaardig wilt maken, ga je naar een ander forum toe en log je daar in onder de naam Idaho en vervolgens ga je daar herrie schoppen, vervolgens doen knippen en plakken de rest.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door pluutje »

Een beetje dimmen is wel op z'n plaats Idaho!
Door Idaho ( - 81.56.240.106) op Donderdag, 15 September 2005 - 14:42:
Misschien doelt Dexia daarmee op de regeling Duisenberg die waarschijnlijk wel verbindend wordt verklaard onder de WCAM. Dat zou een goede zaak zijn en veel mensen verlossen van hun moeilijkheden. Jammer dat er een groep is die zich hier niet bij wil neerleggen en doorgaat met onrust brengen onder aanvoering van Piet Koremans en PAL!
Op een ander Forum! :?

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door Idaho »

Jongens, jullie gaan nu echt te ver en dat noemt zich gedupeerden, ok als het zo laag moet, dan moet het maar, ik kan jullie niet tegenhouden.

Ik zal het er overigens niet bij laten zitten, hoe heet dat ook alweer? Vuur met vuur bestrijden?

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door pluutje »

Dimmen Idaho!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door Idaho »

Laat me niet lachen pluutje en maak jezelf niet zo belachelijk alsjeblieft, denk je nu echt dat mensen in deze laffe aanval geloof hechten?

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door groen »

word weer lekker gechat. Idaho ga lekker op goeroe zitten. En rot hier op.

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: Heeft RADAR al aandacht besteed aan de leaese affaire op TV?

Ongelezen bericht door marjal »

Idaho ik bewonder je je komt ten minste eerlijk voor je mening uit ! Als je niet meeloopt met de meute gaan ze je plagen :lol:

Nou wat mij betreft ze doen maar ik deel je mening dat sommige zogenaamde "belangenbehartigers" meer oog hebben voor zichzelf dan voor de gedupeerde maar zoals ik al enkele keren aangaf er is een prima betaalbaar alternatief.

Groetjes

Marja

Gesloten