LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet one

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Hond2
Berichten: 129
Lid geworden op: 31 aug 2005 13:28

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door Hond2 »

Als ik dit alles zo lees heb ik maar één tip voor iedereen:als er een bedrijf komt met super-aanbiedingen...........ga daar dan niet op in!
Heel vaak kunnen ze in de beginfase de stroom aanmeldingen niet aan en loopt alles in het honderd.Er zijn toch al legio van dit soort voorbeelden geweest :?
Wacht eerst even af,kijk hoe het werkt,vraag rond en maak dan pas je beslissing.
Ik blijf voorlopig maar lekker bij KPN en Planet;is een tikkie duurder maar storingsvrij én de rekeningen kloppen:D

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door edmoor »

Dat is ook mijn combinatie en ben ik uitermate tevreden over terwijl ik aan mijn ADSL Comfort abo 8 pc's en een playstation heb hangen.
Leuk thuisnetwerkje, alles werkt perfect en over een limit heb ik ze nog nooit gehoord.

Inderaad, wat duurder dan anderen maar de kwaliteit is er dan ook naar.

kooren
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jun 2005 08:40

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door kooren »

:) Heb eindelijk een brief van Scarlet ontvangen, en nogwel met excuses voor het ongemak.
Vanaf mei zit ik in de ellende. Na talloze brieven, ook aangetekend, mailtjes, telefoontjes ontvang je een brief. Het een en ander was ook wel aan de klant te wijten.

Mijn vorige adsl abonnement had ik niet op mogen zeggen. Onderlinge afspraak tussen de providers.
Wat weet de klant daarvan? Juist, niets!

Het is droevig gesteld, hoe deze provider, was voorheen een tevreden klant, nu zo met haar klanten omgaat.
Mijn uiterste datum voor een ongestoord adsl-telefoon en mobielgebruik, stelde ik op 30 juli 2005. Pas op 31 augustus ontvang je een officiele reactie.

Ten einde raad nam ik contact op met de kpn. Een fluitje van een cent. Mondeling, werd opgenomen, een overeenkomst.
Opnieuw naar de dure KPN. Goedkoper dan ik gedurende de tijd met Scarlet One.
Mensen, stop die handel.

konijntje
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2005 10:21

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door konijntje »

Even in een notendop.....
Ben al vanaf 19 okt 2004 bezig om het Scarlet One Pakket op een goede manier te krijgen.
Na heel veel bellen (mailen gaat niet door fout monteur van Scarlet)
is het nog steeds niet gelukt om via Scarlet te bellen of om internet te komen. Wat wel lukt is, rekeningen ontvangen van Scarlet voor internetdiensten die ik dus niet heb. :twisted:
Wie weet hoe ik van Scarlet af kom ???
Wie kent dit probleem ook ????

Carinspixels
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 sep 2005 20:50

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door Carinspixels »

Ook al vanaf Oktober bezig, als vrouw zijnde snap je niet veel en ben je bij voorkeur blond, als ik de heren van de helpdesk mag geloven.
Mevrouwtje laat dat nou aan mannen over.

Helaas helaas werk ik via internet en volgens die meneer van de helpdesk is dat onmogelijk...okee daar had hij gelijk in, want zo was mijn internet bij de 1 ineens afgelopen terwijl mijn contract bij de gouwe ouwe versatel toch echt pas in december afliep en scarlett dan pas het signaal om zou zetten, was dat op 14 juni ineens al voor ons gedaan.

Mevrouwtje boos en eens bellen met scarlett, no 126 minuten en een hoop ergenis later, zegt er een meneer u moet een ander hebben we verbinden u door, en wat denk je...er ging iets fout...126 minuten om opgehangen te worden. Razend mevrouwtje nog eens teruggebeld.
maar Scarlet had pas over 5 weken tijd voor mijn nieuwe modem.

Versatel weer gebeld, dat ik helemaal niets heb getekend om mijn itnernet over te zetten want daar moest je een apart kaartje voor invullen.
Tja zeiden ze bij versatel, een signaal stelen is strafbaar, maar Scarlet heeft het nu al gedaan en wij kunnen het niet terugpakken dat is namelijk illegaal.
goed toen werd ik misschien toch wel boos.
ik kon wel terug naar versatel maar dan moest ik eerst een nieuw contract afsluiten en voorlopig betaal ik nu dus voor versatel en scarlet geweldig!


En daar komen ze dan met mijn modem. 2 man sterk, moet het stekkertje nu daar of daar, hoop heen en weer gebel met Scarlet.
Ach meneertjes dat weet zelfs dit domme blondje.
Afijn nadat dit blondje zich ermee had bemoeid zaten mijn stekkers eindelijk zoals het hoort, wel internet...geen telefoon....
met een mobielte naar mezelf bellen nee hoor kastje knippert telefoon doet niets.
nou zegt die meneer dan komt de telefoon nog wel. en wij wachten NOG....
Het is maar goed dat we niet afvallen, ik ben Scarlet nu al zat, heb al diverse klachten gestuurd op nog geen 1 antwoord gehad, en in al die keren helpdesk bellen geloof al zo een 70 keer, zijn we pas 1 maal correct te woord gestaan door 1 hulpvaardige helpdesk mederwerker, de rest was bagger.

dusse Scarlett, niet doen, laat je niet uitkleden blijf lekker waar je bent!

MartinKK
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 sep 2005 21:15

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door MartinKK »

Wat een onzin voorbeeldbrief, de tweede.
Scarlet houdt namelijk standaard 17,50 abonnementsgeld in op de rekening tot het nummer overgezet is.
Tuurlijk kan daar wel eens een foutje in voorkomen, maar het standaard dat scarlet klanten die mindering hebben.

Wel zwak dat ze niet in de uitzending kwamen.

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door bokkie »

In plaats van de door Trosradar aanbevolen brieven schrijven (niet alweer hè), kun je ook via de Consumentenbond een poging wagen:
http://www.consumentenbond.nl/acties/19 ... et=nietlid

Nicole1
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2005 21:22

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door Nicole1 »

Sinds december 2004 hebben wij Scarlet One. Een van de eerste klanten dus. Moet zeggen heb tot nu toe niet echt te klaagen. Heb een keer problemen met internet gehad, ook contact opgenomen met helpdesk, was inderdaad een ramp. Heb probleem gelukkig uiteindelijk zelf op kunnen lossen. Ook hebben we problemen gehad met de telefoon. We werden netjes op de hoogte gehouden wanneer KPN overging naar Scarlet. Geen probleem dus, duurde wel even maar goed. Betaalde in ieder geval niets dubbel. Het enige nadeel was, nummerweergave deed het niet meer. Uiteindelijk is de omschakeling gebeurd en nummerweergave is weer terug. Tevens ook problemen gehad met bellen. Dat lukte dus niet, kreeg geen gehoor, maakte niet uit waar ik naar toe belde. Uiteindelijk een mail naar scarlet gestuurd, nooit geen antwoord op gehad.
Ook heeft Scarlet me een keer gebeld of ik interesse had in Scarlet One, niet dus want die heb ik al. Dat kon volgens hen niet. Uiteindelijk na lang zoeken kon het in een keer wel.

Maar goed, mij hoor je niet klaagen want betalen doe ik, maar niet het voledige bedrag. Krijg van hen rekeningen waar de internet kosten niet bij staan, heb dus internet gratis.

Radar
Site Admin
Berichten: 5513
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door Radar »

De voorbeeldbrieven staan onder het kopje Consumentenhulp.
Dit is de link: http://www2.trosradar.nl/PHP/qcl2/letter

Ik hoop dat ik u hiermee geholpen heb!

Met vriendelijke groet,
Radar-internetredactie

Pafe
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 aug 2005 13:25

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door Pafe »

Beste TROS RADAR redactie,

Ik heb uw uitzending over scarlet van vorige week maandag uitgebreid bekeken en zag tot mijn grote genoegen dat u zei aan het eind dat u Scarlet zou volgen. Welnu, u kunt op dit forum lezen van mij hoe het allemaal begon (afgezien van alle andere klachten van mensen). Tot op heden kan ik nog steeds niet via vaste telefoon en mobiel bellen, maar wel (!!) telefoontjes ontvangen. Ik heb de voorbeeldbrief ingevuld op uw site en aangetekend met handtekening retour van scarlet op 6 september verstuurd, de handtekening kreeg ik 7 september retour, dus ze hebben hem gekregen. Ik gaf - zoals in de voorbeeldbrief staat - scarlet de tijd tot vandaag 14 september om mijn problemen op te lossen en heb zelfs, zoals u aangaf, mijn betalingen opgeschort maar wel een gedeelte overgemaakt. Omdat ik dus nog steeds niet kan bellen, maar weer eens met de klantenservice gebeld van scarlet:
- 1e poging: vandaag rond 10 uur. Na lang wachten kreeg ik een mevrouw aan de lijn die hallo hallo riep. Toen ik terug antwoordde bleek dat ik met een ANDERE klant van scarlet was doorverbonden! Het was te belachelijk voor woorden. Ik wenste die klant ook succes, we hebben allebei toch nog hartelijk gelachen hierom en belde weer:
- de 2e poging: Ik kreeg een mevrouw van scarlet aan de lijn die beweerde dat er nu plotseling 456 euro (!!) openstond terwijl ik gisteren tegen het advies in van de stichting ombudsman al meer had overgemaakt dan ik zou moeten doen (vanwege de slechte wanprestatie van scarlet).
Mevrouw begon te stotteren op het eind van het gesprek en verbond me snel door met afdeling "incasso" van scarlet.
Met die mevrouw sprak ik ook een aantal minuten over:
a: waarom ik nog steeds niet aangesloten ben, ondanks overmaking en faxen van betaalbewijzen en een voorschot op hun facturen;
b: waarom ik nog steeds geen antwoord heb op mijn brief van 6 september waarin ik compensatie eis en duidelijk stel dat ik mijn betalingen opschort totdat de service optimaal is;
c: waarom de klantenservice van scarlet - ondanks dat ik altijd beleefd blijf - persoonlijk wordt als je klaagt en onbeleefd wordt;
d; Waarom ze gewoon niet reageren op de brief die op TROS RADAR site stond en waarom ze gewoon niet reageren ook op mijn eis tot compensatie van mijn kosten.

Mevrouw van incasso van scarlet zei aan het eind:"We sluiten u vandaag weer aan als uw fax binnenkomt" Toen ik vroeg hoe zit het dan met die brief die ik aangetekend gestuurd heb, werd er zoals gewoonlijk weer niet op gereageerd.

Grote vraag is natuurlijk: Is Scarlet One eigenlijk wel onder de indruk geraakt van uw uitzending? Volgens mij namelijk lachen ze TROS RADAR gewoon in jullie gezicht uit.

Maar goed, ik denk ik plaats het even, want ik ben benieuwd of jullie nog weer aandacht gaan besteden aan Scarlet en het uitkleden van hun klanten!

Beau: ga gewoon weer in films spelen, en niet in belachelijke commercials van wanpresterende bedrijven. Je naam raakt bezoedeld zo!

Groetjes

Pafe

Tinusje
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 sep 2005 14:55

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door Tinusje »

Carly-Jane

Het staat ergens wel degelijk op de site dat het om 500 belminuten gaat, alleen moet je wel erg goed zoeken.

Ik neem het niet voor ze op want ik wil eigenlijk zo snel mogelijk weer van ze af, maar hoe???

En ik heb zo het idee dat het een beetje een flauwe vraag is van hulshum :wink:

moonk
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2005 16:06

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door moonk »

Beste mensen
Scarlet is niets meer dan een louzy provider met een ontzettend grote bek!

Ik raad je dit echt af, net zoals de anderen dat al gedaan hebben. Spijt als haren op ons hoofd.
Scarlet heeft ons zonder enig bericht overgezet . van de ene op de andere dag geen internet. Na rondbellen bij de KPN hoorden wij dat Scarlet hiervoor verantwoordelijk was.
Wij zijn een "kleine"ondernemer en hebben een ICT onderneming en zijn grotendeels afhankelijk hiervan ivm downloaden en notitie nemen via internet van back-ups procedures bij klanten etc Wij waren dan ook absoluut "not amused".
Afin, Scarlet gebeld, we hadden ook geen modem ontvangen, veel beloftes, weinig gedaan.
Ruim 4.5 dag zijn we van de buitenwereld afgeloten geweest. Dinsdags werd beloofd dat de monteur met modem zou komen, echter het werd pas vrijdagmorgen eer de boel eens draaide.
Op onze smeekbedes om de modem zelf te komen halen en te installeren werd niet gereageerd.
We hebben een verlies van ruim 20 arbeidsuren, klachten van klanten dat wij niet reageren op back-upmeldingen, geen invoer/verkoop via webwinkel etc etc. geen betalingsverkeer kunnen doen...
Scarlet verbergt zich achter hun leveringsvoorwaarden, art.13.1, art 13.2 en is absoluut niet van plan om ook maar enige financiele compensatie aan te bieden.
Ik heb gebeld met consumentenbond etc..maar niemand die iets kan doen. Ik heb geen poot om op te staan. Het enigste wat ik krijg van scarlet "uit goede wil" is de keuze van 3 maanden gratis adsl of de laatste maandfactuur retour.
Maar dat onze bedrijven ruim 20 uur niet werkzaam hebben kunnen zijn, doet niet ter zake.
Waar ik zo van baal is dat dit allemaal maar toegestaan wordt, als wij zoiets met onze klanten zouden flikken, waren we allang geschoren, afgevoerd en aan de beesten gegeven.

Monique

Pafe
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 aug 2005 13:25

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door Pafe »

Even een vraagje monique, omdat je een onderneemster bent en dus zelf ook "leveringsvoorwaarden" zal hebben? Natuurlijk is het zo dat scarlet leveringsvoorwaarden heeft, maar kunnen ze daar aan vast blijven houden als die leveringsvoorwaarden wettelijk gezien niet mogen? Ik bedoel ik kan ook wel gaan roepen als ik een bedrijf start dat klanten zomaar aan mijn voorwaarden moeten voldoen, maar als die voorwaarden wettelijk gezien nergens op slaan, dan moet toch iemand ingrijpen??? En zoja, wie dan?

kattekop
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 sep 2005 01:28

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door kattekop »

Hoi allemaal,

Ik heb de puf niet meer om MIJN verhaal te vertellen, ik heb wel een opmerking en een vraag...

Monique, de artikelen die jij noemt (13.1 en 13.2) bestaan per 1 oktober niet meer, nieuwe voorwaarden namelijk, die nog niet golden, toen IK met ze in zee ging (februari 2005).

Maar mijn VRAAG vind ik wél zo interessant als belangrijk:

Op de site zélf, tussen alle "uitgebreide informatie" staat dan wel dat men een contract voor 1 jaar aangaat, maar wat schetste mijn verbazing, toen ik de Voorwaarden nog een keer las:

"17. Duur en beëindiging van de Dienst

17.1 Tenzij anders overeengekomen, wordt de Overeenkomst aangegaan voor onbepaalde tijd in welk geval Scarlet en de Klant de Overeenkomst te allen tijde kunnen opzeggen na voorafgaande schriftelijke kennisgeving aan de andere partij en met inachtneming van een opzegtermijn van zeven (7) dagen voor de Klant en twee (2) weken voor Scarlet. Indien de Overeenkomst voor bepaalde tijd is aangegaan, wordt de Overeenkomst na afloop van de overeengekomen termijn stilzwijgend voor eenzelfde termijn verlengd, behoudens voorafgaande schriftelijke kennisgeving van opzegging aan de andere partij tegen het einde van initiële of verlengde termijn en met inachtneming van een opzegtermijn van drie (3) maanden voor de Klant en twee (2) maanden voor Scarlet".

Hoe zit dat nou helemaal met dat jaar-contract, want in AL die Voorwaarden vind ik dat nergens terug en wordt niet genoemd...???

Anyway, en ondanks alles: ik laat me niet (meer) intimideren, het gaat tegenwoordig zelfs ten koste van mijn gezondheid en IK ga morgen PER DIRECT opzeggen...!!! Een knappe die me tegenhoudt..!!
Als ze voor een eerdere overname contant 19 MILJOEN EURO kunnen neerleggen, zullen ze MIJN 39,95 echt niet missen...!!!

Weet je hoe het voelt en wat zij in principe eigenlijk prediken...???
Wij zetten een gloednieuwe Mercedes voor je deur, maar WIJ nemen de sleutel mee...., werkelijk, zó voelt Scarlet...!!!

Ik ga OOK in alle landelijke kranten en op TV groots adverteren, dat ik (bijv.) een fantastische en nieuwe kledingzaak ga openen.., en als ik de deuren dan open gaan voor de toegestroomde massa..:
VOILA...: helemaal LEEG..!! Tadaaaaaaa....
En ga dán maar eens uitleggen dat de kleren pas over 4 tot 6 maanden komen...!!!??? Dan verklaren ze MIJ toch ook helemaal voor mesjogge...??? Maar zó voelt het hier en dat MAG allemaal in dit kikkerland...???

Ik laat t.z.t. wel weten hoe het afgelopen is, goed...???

(Ik ben echt voor NIEMAND bang.., zo...!!!)

kattekop
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 sep 2005 01:28

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door kattekop »

Nog even snel een voorbeeld, van hoe ze hun administratie op orde hebben..,
LET OP DE DATUM...!!! (en aanhef, ik ben een VROUW..!!)

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: noclite storingen
Aan: *******@scarlet.nl
Verzonden: maandag 15 augustus 2005 16:10
Onderwerp: Antwoord op uw vraag<Fw: Klant-nummer:

"Geachte heer

U heeft op 30-05-2005 om 02:20:00 een e-mail aan ons gestuurd.

Ons antwoord is:

U hebt ons laten weten dat u ontevreden bent geweest over onze dienstverlening. Scarlet hecht veel waarde aan de kwaliteit van de klantenservice en streeft voortdurend om haar dienstverlening te optimaliseren.

Dat wij u desondanks teleurgesteld hebben, betreuren wij zeer. Wij willen u daarom onze oprechte excuses aanbieden voor het ondervonden ongemak".


Bleeeeeeehhhhhhhhh..., zóóó zoetsappig...!!! Maar oplossen, ho maar..!! (Ik had intussen ook allang dood kunnen zijn...)

N.B.: MIJN tekst hebben ze er ZELF tussenuit gelaten, die was ook niet echt "voor herhaling vatbaar"....., als je begrijpt wat ik bedoel...??

Dus al ZOU men vandaag opzeggen........, met een beetje "mazzel" LEZEN zij dat dan AL in, laten we zeggen..., december misschien...??? :wink: :evil: :evil: :evil:

moonk
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2005 16:06

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door moonk »

Hallo Pafe,
Ja, ik heb ook leveringsvoorwaarden, daarin staat o.a. geregeld betalingsvoorwaarden, leveringen, aansprakelijkheid etc. echter, het is niet zo dat ik maar kan doen en laten wat ik wil of niet.
het punt is dat Scarlet zich volkomen heeft ingedekt...
zie deze regels maar eens:

13. Aansprakelijkheid en overmacht

13.1 Behoudens in geval van opzet of grove schuld van Scarlet of haar leidinggevende ondergeschikten, is de aansprakelijkheid van Scarlet, op welke grond dan ook, jegens de Klant of jegens anderen die via de Klant aanspraken maken beperkt tot, ter keuze van Scarlet: (i) vergoeding van directe schade tot maximaal het bedrag van de laatste maandfactuur die de Klant terzake van de Dienst heeft voldaan of (ii) betaling door Scarlet van de kosten om een gelijkwaardige dienst te laten leveren.

13.2 Scarlet is nimmer aansprakelijk voor indirecte schade of gevolgschade, waaronder begrepen verlies of beschadiging van gegevens en derving van inkomsten, winst of omzet.

13.3 Scarlet is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van gebeurtenissen of omstandigheden buiten haar macht, waartoe onder meer wordt gerekend: (i) niet-beschikbaarheid, vertraging in de levering van of storingen en gebreken in netwerken, informatie, producten of diensten van derden (inclusief Dienstenaanbieders), (ii) stakingen of arbeidsonrust, en (iii) door de overheid, rechterlijke instantie of enig ander daartoe bevoegde autoriteit genomen besluit of uitgevaardigde regels, aanwijzingen of bevelen.

13.4 Schade als bedoeld in dit artikel dient binnen één (1) maand na het ontstaan daarvan schriftelijk aan Scarlet te zijn gemeld. Schade die niet binnen deze termijn is gemeld, komt niet voor vergoeding in aanmerking, tenzij de Klant aannemelijk maakt dat hij de schade redelijkerwijs niet eerder heeft kunnen melden.


Als zij al aansprakelijk gesteld zouden kunnen worden dan gaan zij over tot een minimale vergoeding..zie 13.1
Ik zou een rechtszaak moeten beginnen, maar het punt is dat ik geen "dure"rechtbijstand" kan betalen. Daarbij. ik moet een inkomen verdienen om mijn kosten te betalen.

Wie er dus in moet grijpen, ik heb geen idee. maar hoemeer dit soort praktijken in de openbaarheid worden gebracht, des te beter.
Kunnen we in ieder geval toekomstige potentieele slachtoffers inormeren.

moonk
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2005 16:06

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door moonk »

Hallo kattekop, :)

Ik denk dat in die voorwaarden het 1 jaars contract omschreven wordt als wordt "overeenkomst voor bepaalde tijd".
Zaak dus dat je heel snel en aangetekend je contract opzegt, bewaar het goed, anders ben je weer de pimeut voor verlenging.
ik word er ook doodziek van..moest wel lachen met "" geachte heer" terwijl je een vrouw bent..Ach..ze kijken niet verder dan hun neus lang is. Mij stuurde ze een brief met "Beste mevrouw".....
Ging ik helemaal van uit mijn dak..niks geen beste...ben je belatafeld..
En dat werd nog verzonden door iemand van de juridische afdeling...grrr
Ja, die brief heb ik ook gehad..excuses etc..maar mijn gederfde inkomsten worden niet vergoed. Ze blijven bij hun standpunt dat ze niet aansprakelijk zijn voor omzetverlies etc etc Enorme juridsche bla, bla , bla
Ik heb niet voor jurist gestudeerd, dus daar leg ik het op af. consumentenbond is er alleen voor particulieren, dus niet voor mij.
Fijn hoor...mag het weer helemaal alleen opknappen..
heerlijk, die privatiseringen... :evil:
De reclame van Koefnoen over Scarlet was de enige echt ware!!!!

kattekop
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 sep 2005 01:28

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door kattekop »

Hallo Pafe
maar kunnen ze daar aan vast blijven houden als die leveringsvoorwaarden wettelijk gezien niet mogen?
Mag ik vragen hoe je aan die info komt, dan kan ik me daar ook nog even op beroepen bij mijn opzegging.

Alvast bedankt voor een evt. reactie en prettig weekend...!!

kattekop
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 sep 2005 01:28

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door kattekop »

Hallo Monique..!!

Sorry voor dit hele verhaal, maar ik moet dit even kwijt..!!

Jij ook nog bedankt voor je tekst en uitleg, maar ik ga dus nú ook alles letterlijk nemen..!! In HUN Algemene Voorwaarden wordt NIET letterlijk gesproken over een jaar-contract en ik heb ook nergens ooit voor getekend, mijn handtekening hebben ze dus niet...!! Ik had me in april via de site aangemeld, dus NIET via de telefoon, ze hebben dus óók géén "voice-log" van mij...!!! Ik werd pas in juli aangesloten; heb echter, door allerlei andere complicaties, pas 12 augustus voor de eerste keer kunnen INLOGGEN, vanaf 22 juli worden echter kosten in rekening gebracht.

Ik kreeg op 4 augustus pas een brief, waarin stond dat ik per 9 augustus "geporteerd" zou worden.
Op 30 augustus echter kreeg ik van KPN een brief, waarin stond dat ze op 5 september mijn tel.nummer zouden "overdragen".
(Knap van Scarlet, dat zij dat dan een maand eerder konden doen..??)

Enfin.., ik heb toen halsoverkop gebeld met KPN en toen bleek, dat ik het nog kon TEGENHOUDEN (Joepie...!!!) en ik heb alles gecanceld... Volgens KPN kon/kan ik hierdoor geen problemen krijgen want:
"u bent nieteens "over"-geweest en kunnen ze u niks maken..."


Maar na vandaag heb ik het ECHT helemaal gehad..!!

Ik kreeg namelijk een brief met accept-giro, voor een bedrag welk op 24 augustus -via automatische incasso- notabene al werd afgeschreven.
Of ik effe binnen 10 dagen wil betalen...??? Daaacht het niet...!!!

In dat bedrag zat een surf-pakket van 25 euro, hetgeen ze me NIET meer zouden berekenen, zodra ik ADSL ging gebruiken. Toch maar doen dan..!! Dus had ik het hele bedrag gestorneerd, die 25 euro eraf getrokken en het restant weer netjes overgemaakt, dit alles op 1 dag...

Heb hun daarover gemaild, kreeg (tot mijn grote schrik, n.l. al binnen 2 dagen!!) reactie terug, met overdreven excuses en het zou tegengeboekt worden en ik werd in mijn gelijk gesteld..!!?? Oh ja...???
Vanwaar dan vandaag die rekening opnieuw met hetzelfde verkeerde en te hoge bedrag...???

Ze kunnen me de bomen in en ik zeg dus nogmaals PER DIRECT OP..!!

Al vanaf april ben ik er ZIEK van en ik heb hier geen zin meer in..!!
Ik heb namelijk ook nog een heel leuk leven NAAST Scarlet, maar het beheerst momenteel teveel van mijn gemoedstoestand, dit moest VERBODEN worden...!!! En desnoods ga ik ervoor "zitten", maar betalen zal, wil en doe ik NIKS meer...!!!

Zo, die ben ik kwijt...., jij ook succes en prettig weekend verder...!!!

kattekop
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 sep 2005 01:28

Re: Scarlet one

Ongelezen bericht door kattekop »

Nóg een aanvulling:

Als men een lijst maakt met wat Scarlet zgn. aanbiedt, en daarnaast een lijst met wat ze allemaal NIET aanbieden, dan lach je je werkelijk kapot..!! Want die overtreft ALLES...!!! :lol: :lol:

Er staat niet één artikel in die Voorwaarden, waarin ze WEL iets kunnen garanderen of waar zij WEL aansprakelijk voor zijn...!!!???

Hou toch op.., je gaat toch ook niet werken, bij een baas die jou totaal GEEN garanties of aansprakelijkheden in het vooruitzicht stelt...??? :roll:

Zelfs op een ijskast heb je garantie, maar bij Scarlet NERGENS op...??? :D Wat moet men daar dan helemaal mee...?? :roll:
T O E D E L O E...!!
:wink: :wink:

Gesloten