Nog even snel een voorbeeld, van hoe ze hun
administratie op orde hebben..,
LET OP DE DATUM...!!! (en aanhef, ik ben een VROUW..!!)
----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: noclite storingen
Aan: *******@scarlet.nl
Verzonden:
maandag 15 augustus 2005 16:10
Onderwerp: Antwoord op uw vraag<Fw: Klant-nummer:
"Geachte
heer
U heeft op
30-05-2005 om 02:20:00 een e-mail aan ons gestuurd.
Ons antwoord is:
U hebt ons laten weten dat u ontevreden bent geweest over onze dienstverlening. Scarlet hecht veel waarde aan de kwaliteit van de klantenservice en streeft voortdurend om haar dienstverlening te optimaliseren.
Dat wij u desondanks teleurgesteld hebben, betreuren wij zeer. Wij willen u daarom onze oprechte excuses aanbieden voor het ondervonden ongemak".
Bleeeeeeehhhhhhhhh..., zóóó zoetsappig...!!! Maar oplossen, ho maar..!! (Ik had intussen ook allang dood kunnen zijn...)
N.B.: MIJN tekst hebben ze er ZELF tussenuit gelaten, die was ook niet echt "voor herhaling vatbaar"....., als je begrijpt wat ik bedoel...??
Dus al ZOU men vandaag opzeggen........, met een beetje "mazzel" LEZEN zij dat dan AL in, laten we zeggen..., december misschien...???
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)