LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nu verkrijgbaar PAL-stickers om munten van € 2 te beplakken!
-
Re: Nu verkrijgbaar PAL-stickers om munten van € 2 te beplakken!
Nee Belegger+, de 1-april-joker ben jijzelf!
Het lijkt wel of notenkraker alias impact kinds begint te worden. Op de kleuterschool vinden ze zo een actie schitterend maar een stel volwassenen die lid zijn van een belangencluppie dat de echte gedupeerden wil helpen zijn er kennelijk ook mee verguld.
Toch wel zonde van de donaties aan deze club, volgens mij kunnen zij de centen beter besteden.
Toch wel zonde van de donaties aan deze club, volgens mij kunnen zij de centen beter besteden.
...........de kans dat er vele in omloop komen is klein..............
Lenen ?
cheers.
Lenen ?
cheers.
-
Die stickers worden vast een groot succes als de opnaaiers er nu al opspringen. Fantastisch lijkt me dat, als opnaaier JH PAL-munten in zijn grijpgrage tengels krijgt gedrukt bij de bakker en de visboer.
Des te genanter is het voor de gelegenheidsgedupeerden dat door deze actie de aandelenleasesores van hen steeds verder naar de achtergrond verdwijnt Hoe diep kan men zich vernederen
Ik ben gewaarschuwd ik ga voortaan wel chippen
Ik ben gewaarschuwd ik ga voortaan wel chippen
JH en +,
Waarom zitten jullie notenkraker zo af te branden, vinden jullie dat leuk!! Er is niks wat jullie serieus nemen alles en iedereen maar afkraken. Grote jongens zijn jullie hoor, en jullie zullen wel trots op jezelf zijn hé, stoere jongens zijn jullie echt.
Respect is jullie zeker nooit bijgebracht, omdat voor iemand op te brengen, maar het is nog niet te laat, alles is te leren, want wat jullie nu weer op dit forum hebben gezet is kinderpraat, laat je ouders( als je die nog heeft, en anders sorry) het maar niet zien, dan krijg je straf.
Tenminste dat zou iedere ouder doen, en je elke dag een paar uur leren respect op te brengen voor andere mensen en ze niet lopen te bedonderen.
Waarom zitten jullie notenkraker zo af te branden, vinden jullie dat leuk!! Er is niks wat jullie serieus nemen alles en iedereen maar afkraken. Grote jongens zijn jullie hoor, en jullie zullen wel trots op jezelf zijn hé, stoere jongens zijn jullie echt.
Respect is jullie zeker nooit bijgebracht, omdat voor iemand op te brengen, maar het is nog niet te laat, alles is te leren, want wat jullie nu weer op dit forum hebben gezet is kinderpraat, laat je ouders( als je die nog heeft, en anders sorry) het maar niet zien, dan krijg je straf.
Tenminste dat zou iedere ouder doen, en je elke dag een paar uur leren respect op te brengen voor andere mensen en ze niet lopen te bedonderen.
ook de kop van zalm er op
Misschien een goed idee om dit project aan te melden op het forum reïntegratie.
Plakkers gevraagd
Plakkers gevraagd
Notenkraker, laat ze maar komen!
Die stickers bedoel ik.
Die stickers bedoel ik.
Er komen zeker een hoop plakkers op af Pluutje als de stickers er zijn
Adne, zeker weten!
-
Ik heb het even overlegd met mijn vrouw en vrienden maar we zijn het er over eens dat het uitgeven een probleem gaat worden want niemand wil ervoor uitkomen dat we gedupeerd zijn.
Lijkt me geen goed idee Pieter.
Groetjes,
Gerrit&Marion
Groetjes,
Gerrit&Marion
-
Freudiaanse vergissing Gerritwant niemand wil ervoor uitkomen dat we gedupeerd zijn.
Dus vrij vertaald een vreugde volle boodschap gerrit.
-
Munten zijn anoniem. Als ik een munt uitgeef met daarop een sticker van een discotheek, wil dat nog niet zeggen dat ik daar regelmatig uit mijn dak ga.
Maar als je munten met een PAL-sticker niet durft uit te geven, stop je die toch lekker in een oude sok? Heeft PAL je tenminste aan het sparen gebracht.
Tip: stop dat spaargeld later maar niet in aandelenlease als je er teminste nog plezier van wilt hebben!
Maar als je munten met een PAL-sticker niet durft uit te geven, stop je die toch lekker in een oude sok? Heeft PAL je tenminste aan het sparen gebracht.
Tip: stop dat spaargeld later maar niet in aandelenlease als je er teminste nog plezier van wilt hebben!
Andere tip!
Betaal in Belgie zoveel mogelijk met munten voorzien van stickers!
Betaal in Belgie zoveel mogelijk met munten voorzien van stickers!
-
Vanaf nu kunnen GRATIS stickers voor munten van € 2 worden besteld via [email protected]
Laten we er met z'n allen voor zorgen dat www.platformaandelenlease.nl en het telefoonnummer van PAL een begrip wordt in het hele land!
In iedere portemonnaie hoort het "visitekaartje" van PAL !
Om de kosten van het drukken en de verzending haalbaar te houden wordt een vrijwillige kleine bijdrage aan de oorlogskas van PAL zeer op prijs gesteld! Het rekeningnummer van PAL is te vinden op de website:
www.platformaandelenlease.nl
Dexia en andere boeven aanpakken door munten te beplakken !
Laten we er met z'n allen voor zorgen dat www.platformaandelenlease.nl en het telefoonnummer van PAL een begrip wordt in het hele land!
In iedere portemonnaie hoort het "visitekaartje" van PAL !
Om de kosten van het drukken en de verzending haalbaar te houden wordt een vrijwillige kleine bijdrage aan de oorlogskas van PAL zeer op prijs gesteld! Het rekeningnummer van PAL is te vinden op de website:
www.platformaandelenlease.nl
Dexia en andere boeven aanpakken door munten te beplakken !
Je blijft toch lachen om zo'n initiatief.
Los van het feit, dat geen winkelier zulke onzin als betaalmiddel accepteert en geen bedrijfskantine en geen bus of trein: mensen, ik lach me slap als straks een collega me vraagt of ik weet what the fxxx (da's ook Engels) dat "pal" nou eigenlijk is, omdat ie ooit zo'n gekke munt heeft gezien.
Hopelijk past ie in een parkeerautomaat enzo, hopelijk accepteert de kroegbaas zo'n ding.
Nee, gedupeerden, hiermee bewijzen jullie jezelf geen dienst, 't is alsof het kanon naar achteren afgaat en de kogel op je eigen voet valt.
Je moet maar op 't idee komen en jezelf zo te kijk zetten.
Dan had ik liever geld ingezameld voor een forse advertentie, in een krant. Maar ja , geld:…....dat is er niet.
Maar goed: de amusements waarde van dit forum blijft ongebroken hoog !
B+
Los van het feit, dat geen winkelier zulke onzin als betaalmiddel accepteert en geen bedrijfskantine en geen bus of trein: mensen, ik lach me slap als straks een collega me vraagt of ik weet what the fxxx (da's ook Engels) dat "pal" nou eigenlijk is, omdat ie ooit zo'n gekke munt heeft gezien.
Hopelijk past ie in een parkeerautomaat enzo, hopelijk accepteert de kroegbaas zo'n ding.
Nee, gedupeerden, hiermee bewijzen jullie jezelf geen dienst, 't is alsof het kanon naar achteren afgaat en de kogel op je eigen voet valt.
Je moet maar op 't idee komen en jezelf zo te kijk zetten.
Dan had ik liever geld ingezameld voor een forse advertentie, in een krant. Maar ja , geld:…....dat is er niet.
Maar goed: de amusements waarde van dit forum blijft ongebroken hoog !
B+