LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] FIBERWORLD
FIBERWORLD
ik heb sinds februari een aansluiting bij fiberworld maar dat is dramatisch na 6maanden kan ik nog niet probleemloos bellen ,na eindeloos te bellen met fiberworld krijg je een grote bek ,en ze doen er gewoon niets aan,ja alles beloven maar niet doen,ik zoek mensen die ook deze problemen hebben zodat wij ermee naar een rechter kunnen ant ze doen helemaal niets service nooit van gehoor je word uitgelachen aan de telefoon en ze vinden het heel normaal,en ik maar betalen iedere maand
Re: FIBERWORLD
Laat me raden, ze hadden een heel goedkoop aanbod, jij dacht als echte Nederlander wat te besparen en nu zit je met de problemen?
Lijkt mij een typisch geval van "Told you so !"
Lijkt mij een typisch geval van "Told you so !"
Ik wil niet goedkoop uit zijn maar een snelle verbinding hebben.
Ik heb ook sinds eind Januari 2005 internet via Fiberworld en tevens aangegeven dat mijn telefoon nummer van de KPN geporteerd moest worden naar Fiberworld om te kunnen bellen via VoDSL. FOUT FOUT FOUT. Opdracht tot porteren gegeven op 29 januari; uitgevoerd op 6 juni. ! ! ! Wel kunnen uitbellen via VoDSL maar met een ZEER slechte verbinding (kraken, wegvallen, echo). Ben nu al ruim een half jaar met ze in de slag om e.e.a. goed werkend te krijgen. Ze blijven maar naar anderen wijzen (KPN deed het fout met de portering, en nu ligt het aan BBNed). Heb inmiddels al 12 A4-tjes vol met correspondentie. Daarnaast vele telefoongesprekken gevoerd. Ze beloven inderdaad veel maar het komt niet tot daden. Behalve wanneer je de maandelijkse afschrijving terug gaat boeken. Dan nemen ze binnen een dag contact met je op en schrijven ze het de volgende dag weer af.
Heb inmiddels de consumentenbond ook al op de hoogte gesteld.
Mijn volgende stap is een aangetekende brief met de eis tot genoegdoening en schadevergoeding.
Heb inmiddels de consumentenbond ook al op de hoogte gesteld.
Mijn volgende stap is een aangetekende brief met de eis tot genoegdoening en schadevergoeding.
Dit is geen geval van voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar een goeie snelle internetverbinding via het netwerk van BBNEd te willen hebben. Internet is ook geen probleem, dat werkt altijd. Het is het telefoneren.
De problemen zoals beschreven ervaar ik ook met mijn ADSL 2+ aansluiting. Er wordt een download snelheid beloofd van 16 tot 24 Mb.
Nou, echt niet. De gemiddelde snelheid is tussen de 3 en 4 Mb. Ook de telefonie is een ramp. Het werkt wel, maar je bent door ruis of gekraak onverstaanbaar aan de andere kant. Ik ga straks maar weer eens een ticket inschieten en als dat niet helpt ga ik de Scarlet voorbeeldbrief 1 aanpassen aan Fiberworld en die opsturen. Kijken hoe ze dan reageren.
Nou, echt niet. De gemiddelde snelheid is tussen de 3 en 4 Mb. Ook de telefonie is een ramp. Het werkt wel, maar je bent door ruis of gekraak onverstaanbaar aan de andere kant. Ik ga straks maar weer eens een ticket inschieten en als dat niet helpt ga ik de Scarlet voorbeeldbrief 1 aanpassen aan Fiberworld en die opsturen. Kijken hoe ze dan reageren.