@Moderators van Radar:kunnen jullie spammers eruit filteren a.u.b.!
Ene Hamelandgroep (zie ook forum Telefonie bij T-Mobile...)continu hetzelfde bericht...
Spammen op Radar moet niet kunnen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spammen op Radar moet niet kunnen!
Re: Spammen op Radar moet niet kunnen!
Spammen is zoiezo al verboden op dit forum, maar zelfs de redactie kan ze er niet allemaal uitfilteren. het zou handiger zijn als er een soort systeem kwam waarbij de lezers zelf iemand konden nomineren om verwijderd te worden.
Ik heb m'n best gedaan met zotnederland (die van die straling) en mooi dat al z'n onderwerpen zijn verwijderd
Misschien zinvol dat ze eens kijken naar het systeem dat ze op www.telecomvergelijker.nl gebruiken.
Daarin is een Moderator-Forum opgenomen waarin spam en andere ongewenste berichten kunnen worden gemeld.
Op die site komen hinderlijke berichten weinig voor en ik kijk hier dan ook altijd graag rond en post zo nu en dan eens iets.
Daarin is een Moderator-Forum opgenomen waarin spam en andere ongewenste berichten kunnen worden gemeld.
Op die site komen hinderlijke berichten weinig voor en ik kijk hier dan ook altijd graag rond en post zo nu en dan eens iets.
Ik moet zeggen dat ik vind dat Radar wel degelijk goed oplet, een uitzondering hier en daar nagelaten. Er worden regelmatig topics gesloten of verwijderd. In ieder geval is het na de verplichte registratie volgens mij beter geworden.