LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spammen op Radar moet niet kunnen!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
roo

Spammen op Radar moet niet kunnen!

Ongelezen bericht door roo »

@Moderators van Radar:kunnen jullie spammers eruit filteren a.u.b.!

Ene Hamelandgroep (zie ook forum Telefonie bij T-Mobile...)continu hetzelfde bericht...

Spammen op Radar moet niet kunnen!

Dilbert29

Re: Spammen op Radar moet niet kunnen!

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Spammen is zoiezo al verboden op dit forum, maar zelfs de redactie kan ze er niet allemaal uitfilteren. het zou handiger zijn als er een soort systeem kwam waarbij de lezers zelf iemand konden nomineren om verwijderd te worden.

topery

Ongelezen bericht door topery »

Ik heb m'n best gedaan met zotnederland (die van die straling) en mooi dat al z'n onderwerpen zijn verwijderd

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Misschien zinvol dat ze eens kijken naar het systeem dat ze op www.telecomvergelijker.nl gebruiken.
Daarin is een Moderator-Forum opgenomen waarin spam en andere ongewenste berichten kunnen worden gemeld.
Op die site komen hinderlijke berichten weinig voor en ik kijk hier dan ook altijd graag rond en post zo nu en dan eens iets.

topery

Ongelezen bericht door topery »

Ik moet zeggen dat ik vind dat Radar wel degelijk goed oplet, een uitzondering hier en daar nagelaten. Er worden regelmatig topics gesloten of verwijderd. In ieder geval is het na de verplichte registratie volgens mij beter geworden.

Gesloten