LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer een flutuitzending van Radar

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
M2

Weer een flutuitzending van Radar

Ongelezen bericht door M2 »

Wat een waardeloze riooljournalistiek weer van Radar. Aandacht besteden aan een onderwerp om mensen te waarschuwen, die nota bene ZELF de boel willen oplichten door vals geld te maken. Ik heb het over het onderwerp van de 'geld-ververs' uit Kameroen. Radar waarschuwt mensen om hier niet in te trappen. Mijn bezwaar is: waarom mensen waarschuwen die zelf de boel willen flessen door hier op in te gaan en zo zelf geld willen vervalsen..? Ik zou zeggen: laat ze lekker..! Hoe meer deze mensen hierin investeren, hoe beter..!
En trouwens: als je HIER al intrapt, dan VRAAG je er bijna om om opgelicht te worden... :roll:

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: Weer een flutuitzending van Radar

Ongelezen bericht door topery »

Het was geen uitzending van Radar, wel van de Tros en gepresenteerd door Antoinette H. Het betrof hier Tros Opgelicht

Peter 2
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 sep 2005 12:59

Re: Weer een flutuitzending van Radar

Ongelezen bericht door Peter 2 »

In die uitzending lieten ze ook een echtpaar zien dat een laptop wilde kopen waarvan ze wisten dat die gestolen was, en die door de aanbieder mooi werden bedrogen, zodat ze wel hun geld kwijt waren, maar daarvoor geen laptop hadden gekregen. Hun verdiende loon natuurlijk!

Maar in de uitzending werden die mensen als zielige slachtoffers uitgebeeld, je houdt het toch niet voor mogelijk!! Mensen die gewoon een strafbaar feit willen plegen worden door de Tros als slachtoffer gepresenteerd! Ik vind dit werkelijk schandalig. Is de Tros een omroep voor misdadigers geworden?!

M2

Re: Weer een flutuitzending van Radar

Ongelezen bericht door M2 »

Als het geen Radar uitzending was, excuus daarvoor. Ik ben halverwege in de uitzending gevallen.
Sorry Radar, mijn fout. :oops:
Feit blijft dat inderdaad de Tros zich bedient van schamele praktijken. Ik ben het eens met de voorgaande reacties op dit forum!
Goedkoop en sensatiebelust.
Gr M2

Gesloten