LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rijden op slaolie

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
BIOKIPJE

Re: rijden op slaolie

Ongelezen bericht door BIOKIPJE »

t.t.t.t.t hij reed op mayo....nu is hij kaduuk! Volgende keer maar bier proberen.....hips! Stelletje krentenkakkers. :lol:

ED KROKET

Ongelezen bericht door ED KROKET »

Hoezo een krentenkakker, bij mij krijg je 2 frikadellen en 1 kroket voor 2 euri, da's toch nie duur? Ik heb ook een stempelkaart, volle kaart is gratis afgewerkte olie tanken, rijden met die frituurbak! Groetjes ed kroket.

rhermens

Ongelezen bericht door rhermens »

bofire buddy
Hallo
hier een bericht uit België.
Ik rijd al 2 jaar met mijn Mercedes diesel op katalystisch gereinigd afgewerkt frituurvet!!
Het riekt wel een beetje straf als ik erg fel vanuit de eerste vitesse accelereer.MAAR als ik de ambriage niet te zeer laat slippen ben ik snel weg en riek het zelf niet!!!
Voor nadere info kunt U gaarne emailen
Hoe kan ik naar U (of anderen) mailen? Ik kan nergens een mail-adres vinden. Of is dat alleen voor geregistreerden? Alvast bedankt,
rhermens

rhermens

Hoe kan ik naar U (of anderen) mailen? Ik kan nergens een mail-adres vinden. Of is dat alleen voor geregistreerden? Alvast bedankt,
rhermens
Kan iemand mij hier aub antwoord op geven?
Alvast bedankt,
rhermens

tipzak

Ongelezen bericht door tipzak »

buiten dat het zoveel goedkoper is.....
hoe milieuvriendelijker is het?!

rhermens

tipzak
Geplaatst op: 20 Feb 2005 11:25 Onderwerp:

buiten dat het zoveel goedkoper is.....
hoe milieuvriendelijker is het?!
Véél milieuvriendelijker, is JOUW vraag ook weer beantwoord.
Zou jij dan aub ook MIJN vraag even kunnen beantwoorden?
Alvast bedankt,
rhermens

rhermens

is JOUW vraag ook weer beantwoord
Ja,... graag gedaan hè...???!!!
Zou jij dan aub ook MIJN vraag even kunnen beantwoorden?
Is er op dit hele forum dan echt NIEMAND die even antwoord kan geven???!!!
Voor het geval dat... alvast bedankt,
rhermens

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Over rijden op frituurvet heb ik nog nooit iets gehoord
Wel op google
of deze

Maar over rijden op slaolie ? Het is maar de vraag of het zonder problemen kan.Dat werd hier al een beetje uitgelegd.
Er is wel een openbaar vervoer bedrijf waarvan ik naam de nu zo gauw niet meer weet die daarop masaal op overstapt.
Ik denk wel als we dat te veel doen, dat deze regering ,die helemaal niks voor ons milieu doet (Bijna alle investeringen in het openbaar vervoer zijn nog in paars beslist.Het enigste wat nu Peys doet is afbreken)
,hierop weer accijns gaat heffen.
Want de heilige melkkoe mag hier niet te goedkoop rijden .
Om over het risico van de extra snelheidsbelasting het maar niet te hebben.

biocardiesel

Ongelezen bericht door biocardiesel »

Hallo allemaal.
Ik heb gisteren een prachtige biodiesel processor binnen gekregen die ik besteld heb bij een bedrijf Biocarfuel, Corp uit Amsterdam. www.biocarfuel.com

Installatie werkt goed. Ik hoefde alleen maar de stekker in het stopkontakt te steken en de heel gemakkelijke gebruiksaanwijzing te volgen. Ik kreeg mijn eerste biodiesel na ongeveer 8 uur.

Bedankt Biocarfuel.
Goed werk!!

stork4

Ongelezen bericht door stork4 »

Het milieu-vriendelijke aan biodiesel is de koolzaadplant.
Planten hebben CO2 nodig om te groeien en dat zit in de lucht. Bij verbranding van koolzaadolie komt er weer CO2 vrij dat weer opgenomen kan worden door koolzaadplanten die bij verbranding.....
Aardolie wordt gewonnen uit de grond en bij verbranding komt ook CO2 vrij. Maar die CO2 wordt nergens door opgenomen, omdat er geen olieplantje van groeit. Die olie kwam uit de grond, weet u nog wel ? Oftewel : er is geen sprake van een kringloop.
En daar zit dus het voordeel in voor het milieu !

Mark

Franck

Ongelezen bericht door Franck »

Dat van dat gebruikt frituurvet interesseert me wel. Hoe reinig je dat en mag dat van dat vet zijn dat in koude toestand volledig hard wordt of is zon vet niet geschikt, enkel vloeibaar vet geschikt ??

beleggen

Ongelezen bericht door beleggen »

weet iemand of er verschil is in het gebruik van slaolie of zonnebloemolie [/b]

eelke

Ongelezen bericht door eelke »

bmw op sla olie ook goed te doen hoor ik gooi me tank net niet vol en smijt dan 10 liter sla olie er bij in dan kom ik weer een beetje op normale liter prijs van de diesel vind ik zo :idea: :idea: :idea: :idea: :lol:

en sla olie zonnebloem ollie maakt niet uit insmijten en rijden met dat hok :P :P :P

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

En als je gecontroleerd wordt wordt je zwaar beboet. Op accijns ontduiking en nog meer overtredingen. De regering kan dat niet toestaan weet je wel niet wat dat kost. De accijnsen moet de bodem van de schatkist gevuld houden.

eelke

Geplaatst op 18 Sep 2005 15:47 door ronald g

--------------------------------------------------------------------------------

En als je gecontroleerd wordt wordt je zwaar beboet. Op accijns ontduiking en nog meer overtredingen. De regering kan dat niet toestaan weet je wel niet wat dat kost. De accijnsen moet de bodem van de schatkist gevuld houden.

ik vind het woord regering niet echt toepaselijk ik wil het woord MAFFIA eerder gebruiken en wat denk je hun merken niks van die brandstof prijzen hoor met de tankpas van de staat (maffia) die vuile smerige zalm en harry potter mogen ze van mij opknopen met hun laffe houding en meeloop praktijken meest gehate personen in nederland zijn koos spee en balkenelende en zalm

ronald g

Tja het is niet anders. Elk initiatief van de burgers wordt de kop in gedrukt. Ik wou ook premier van nederland worden toen werd me gevraagt of ik helemaal gek geworden was ik zei nee, bleek het toch een eerste vereiste te zijn.

eelke

precies als je een baan wilt bij politie justitie of de eigenlijk hetende staat dan is er een spreek woord en die is echt kei hard de waarheid die is als volgd ::: je bent te laf om te stelen en te lui om te werken :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:

ronald g

Terug naar het onderwerp als je op slaolie rijd dan is het de lucht van een patatzaak. Dus de kans is vrij groot dat je langs de kant wordt gezet. En bingo als iedereen op deze olie gaat kijden krijgt Koos Spee concurentie. Ik ga nu voor een baan bij de slaolie justitie.

caddygirl

Ongelezen bericht door caddygirl »

Bij mijn vw caddy club rijden ze al jaren op slaolie! En allemaal zeer positief! Als jullie meer info zoeken over dit onderwerp.. kijk dan eens op : http://www.vwcaddyforum.nl/forum/

Staat een gedeelte met alternatieve brandstoffen.
Hoe je het inbouwd etc etc..

En jah het stinkt verschrikkelijk, maar dat hebben wij er wel voor over :twisted:

burnit

Ongelezen bericht door burnit »

@biocardiesel

Ga je rommel ergens ander verkopen !!!
SPAM ALERT !!
(zoveelste bericht op zoveelste forum)

2 nuttige site's voor de liefhebber:

www.fmso.de (nederlandse forum)
www.ppo.nu

NIET ZOMAAR slaolie in je auto gooien. eerst informatie inwinnen !!
Boidiesel is iets totaal anders als het rijden op Zonnebloemolie

Gesloten