LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoogenboom vakantiepartk De Bronsbergen????

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Tilburg

Hoogenboom vakantiepartk De Bronsbergen????

Ongelezen bericht door Tilburg »

wie kent of heeft wel een iets geboekt bij hoogenboom vakantieparken dan in het bijzonder De bronsbergen in gelderland! Aangezien wij met 5 vrienden ieder jaar een weekendje boeken, leekt het ons beter om dit jaar maar niet voor landal te kiezen ( goedkope inrichting enzo!) en ook niet voor center parcs! (te duur)

Hoe is de servce? het park, de huisjes? de inrichting? laat het me even weten via dit forum.

thanx

:roll:

filiaal[1071]

Re: Hoogenboom vakantiepartk De Bronsbergen????

Ongelezen bericht door filiaal[1071] »

Centerparcs is best betaalbaar hoor, maar je moet goed de aanbiedingen in de gaten houden. Daarnaast zijn de hoogenboom parken net zoals landalparken en hoogenboom kan ook heel duur uitpakken!

heewda

Ongelezen bericht door heewda »

Ik zou er NIET heengaan slechte service ed op het park wonen merendeel mensen en geen vakantiegangers

vreemde

Ongelezen bericht door vreemde »

Onzin, wij zijn al een paar keer in een Hoogenboom vakantiepark geweest, de laatste keer villapark het Schildmeer te Steendam, en dat was een heel schoon park, zonder privévilla's.
Onze indruk is dat over het algemeen de parken goed zijn, ook Landal en Center Parcs hebben mindere parken.
In het verleden zijn we eens naar de Eemhof geweest van Center Parcs, de villa was totaal uitgeleefd, de kindermatrassen zaten vol urine enz. enz.
Tip: als het niet te ver van jullie huis is ga dan zelf eerst kijken en informeren op het park, wij doen dat ook wel eens, dan maken we er een dagje uit van en gaan verschillende parken bezoeken.
Trouwens: óók privévilla's worden in de zomer vaak verhuurd via de parkorganisaties.

Amy

Ongelezen bericht door Amy »

Zijn vakantiegangers géén mensen dan?

heewda

Ik heb het ook niet over Hoogeboom zelf maar over Bronsbergen

heewda

Zijn vakantiegangers géén mensen dan?
Alsjeblieft zeg doe normaal.
Snap je niet wat ik bedoel??
Er wonen inwoners van Zutphen.
en er zitten niet veel vakantieggangers
Zo beter :P

van halen

Ongelezen bericht door van halen »

Het park bronsberegen is een heel fijn vakantiepark zelf zijn we er drie keer geweest en hebben alle drie keer goeie ervaringen met het park.
Het is soms wel erg rustig op het park maar dat vinden we heerlijk, de service is gewoon goed, beter dan van landal vinden wij en de huisjes zijn ook goed Wat ons betreft komen wij er vaker

Sisi

Ongelezen bericht door Sisi »

En dan de stad Zutphen hè! Nou, daar ben ik er toevallig ook 1 van. Het is hier en op dat park best toeven hoor!

Paulus de Boskabouter

Ongelezen bericht door Paulus de Boskabouter »

Wij hadden ontzettend mooie huisjes (supermooie inrichting) en veel ruimte er om heen. Er is een binnenzwembad, wel wat klein, maar ziet er mooi uit. In de buurt van het park is volgens mij een strandje bij een recreatieplas, dat is leuk met mooi weer. Boodschappen ? daarvoor moet je naar de stad. Er is een groot winkelcentrum waar je met de auto binnen een mum van tijd bent. Er is op het park niet zo een overdekt subtropisch binnending zoals bij bijvoorbeeld Center Parcs.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, in de buurt van die huisjes is een mooi strand. Het heet, het Roelofsgat. Zo, weer helemaal bij!

danny271

Ongelezen bericht door danny271 »

Ik zou er NIET heengaan slechte service ed op het park wonen merendeel mensen en geen vakantiegangers

dat is een opmerking waar ik je gelijk in geef
iedereen weet dit en is ook regelmatig in het nieuws
wonen op een camping is een veelvuldig gebeuren oa in gelderland
wij hebben onlangs een park gekocht dat op dit moment voor 40% uit giga mobiele bungalows bestaan die bijna allemaal permanent bewoond zijn
wij willen een recreatie park hebben voor gewone vakantie gangersen hebben ze allemaal opgezegd en moeten weg zijn voor october 2006
vaste bewoners op een camping is de grootste ramp die een toerist kan overkomen

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

wij zijn ooit in limburg geweest van hoogeboom. inderdaad zijn het meer bewoners dan vakantiegangers, maar het park was schitterend evenals de huisjes. alles wordt goed onderhouden. service is prima. prijs-kwaliteit verhouding is beter dan landal!

Siska

Ongelezen bericht door Siska »

wij zijn deze zomer naar duitsland geweest en hebben een huisje gehuurd van hoogeboom
petje af hoor
geweldig mooi huis alles erop en eraan.
prima geregeld alles hoor.

Fam Vrijhoeven

Ongelezen bericht door Fam Vrijhoeven »

Wij hebben weleens een huisje in Drente geboekt bij Hogeboom. Het huis was netjes en heel knus ingericht.Het park was ook netjes en gezellig om rond te wandelen. Vriendelijke receptie.

niks mis mee bij Hogeboom.

Gesloten