LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe telefoonaansluiting

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
micaro

Nieuwe telefoonaansluiting

Ongelezen bericht door micaro »

Ik ga binnenkort het huis uit, en ik ben een beetje aan het rondsnuffelen op internet waar ik het beste een telefoonaansluiting kan nemen. Eigenlijk bel ik niet zoveel, maar ik zou wel een aansluiting willen hebben. Bij KPN heb je geloof ik sowiezo iedere maand €40, met daaroverheen nog de gesprekskosten. Dat kan voor mij dus niet uit. Ik liep te denken aan versatel, maar daar lees ik weer geen goede dingen over. Wat is jullie advies???
Alvast bedankt!

Lahan

Re: Nieuwe telefoonaansluiting

Ongelezen bericht door Lahan »

vraag het eens na, 40 euro kan niet bij kpn, het standaard belabo is 18euro per maand namelijk

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

Ga gewoon eerst alles voor jezelf op een rij zetten.

* Neem je een vaste lijn of ga je over op mobiel

* Ga je bellen via internet of gewoon via telefoon

*enz.

Als je dit weet ga je gewoon eens rondkijken bij de diverse aanbieders en zelf dingen naast elkaar leggen.

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Vanaf € 9,67 per maand belt u al met KPN, met het BelBudget abonnement.

Mindless

Ongelezen bericht door Mindless »

KPN Belbudget: Lage maandkosten, hoge tarieven. Eigenlijk alleen om bereikbaar te zijn.

Standaard KPN Belbasis lokaal excl. startkst. : 0,0289
Standaard KPN Belbudget lokaal excl. startkst. : 0,0948

Met KPN Belbudget kun je geen gebruik maken van zgn. carriers zoals Tele2, Bel1649 etc .

Tip: Gratis bellen met internet naar alle vaste nummers in Nederland. Internet via de kabel (geen telefoonlijn nodig).

Gesloten