| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Camping Betuwestrand
Camping Betuwestrand
Wij hadden deze zomer een seizoensplaats met de caravan. Wegens omstandigheden hebben we niet echt veel gebruik gemaakt van onze plaats. Alles bij elkaar óngeveer 3 weken. We gingen vandaag onze caravan ophalen en we kregen een forse stroomrekening. In de caravan hadden we alleen een koelkast, een camping koffiezetter en het licht hebben we niet echt lang aangehad. Ik kan nog steeds niet begrijpen hoe de camping aan zo'n hoge stroomrekening kan komen. Toen we net op deze camping stonden hadden we wel gehoord dat het vorige jaar veel mensen klaagden over een te hoge rekening maar toen zei de receptie dat mensen tegenwoordig nogal veel in hun caravan hadden zoals een senseo, frituurpan, tv etc. Zijn er nog meer mensen die op deze camping zijn geweest en een onverklaarbare hoge stroomrekening hebben gehad ?
-
Har
Re: Camping Betuwestrand
Als je niet op de camping bent , trek je de stroomkabel eruit voor de veiligheid, misschien heeft een van de buren de kabel in jullie afwezigheid verwisseld.
De stand op de Kwh meter gemeenschappelijk controleren, Succes
De stand op de Kwh meter gemeenschappelijk controleren, Succes
-
Johannes44
Har, Har, Har.....ben je weer bezig? meteen weer mensen afzeiken en twijfelen aan hun verhaal...bah bah!!
Kun je ook gewoon meelevend reageren en zeggen dat de camping wellicht spookrekeningen opmaakt???
Kun je ook gewoon meelevend reageren en zeggen dat de camping wellicht spookrekeningen opmaakt???
-
Har
Laatste reactie aan Johannes.
U gooit de ene emmer water na de ander over mijn hoofd, u hoeft mij niet meer te dopen en ik tracht me christelijk te gedragen.
Stroomkabel op de camping : mijn item is een ervarings verhaal zoals het gaat op een camping, ik weet uiteraard niet wat er zich afgespeeld heeft en de inzender heeft reden voor zijn klacht, ik ;;;; plas niemand af, anders mijn excuse aan ZZ-s.
Het andere item heeft dezelfde strekking.
Reageer svp inhoudelijk en reageer je niet op mij af, ik ben geen Apostel ,

U gooit de ene emmer water na de ander over mijn hoofd, u hoeft mij niet meer te dopen en ik tracht me christelijk te gedragen.
Stroomkabel op de camping : mijn item is een ervarings verhaal zoals het gaat op een camping, ik weet uiteraard niet wat er zich afgespeeld heeft en de inzender heeft reden voor zijn klacht, ik ;;;; plas niemand af, anders mijn excuse aan ZZ-s.
Het andere item heeft dezelfde strekking.
Reageer svp inhoudelijk en reageer je niet op mij af, ik ben geen Apostel ,