LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betaalde e-mails

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
redindy

betaalde e-mails

Ongelezen bericht door redindy »

:twisted: Sinds enige tijd heb ik mij op verschillende sites aangemeld om betaalde e-mails te lezen. Hoewel er een heel uitgebreide inschrijving aan vooraf gaat, waarbij ook geboortedatum en banknummer moet worden vermeld, blijkt dat de administratie van de gelezen e-mails vaak ver beneden pijl is en je dus niet werkelijk kunt bij houden hoeveel je aan het verdienen bent. Niet een van de sites levert een duidelijk overzicht en het blijkt zelfs dat er sites zijn waar veel minder mails betaald worden dan je hebt gelezen.
Hoewel er (kijk bij Google onder betaalde e-mails) al tientallen, misschien wel honderden van deze sites in omloop zijn, hoort men over het algemeen weinig nieuws over dit fenomeen.
Vandaar mijn oproep aan een ieder die van deze sites gebruik maakt om te laten weten wat hun ervaringen zijn met betaalde e-mails.
Mijn ervaringen zijn doorgaans erg slecht en ik heb het vermoeden dat de enige die er geld aan verdient degene is die de site heeft opgezet!!!

student26

Re: betaalde e-mails

Ongelezen bericht door student26 »

Dit is eigenlijk niet onder het goede onderwerp gezet. Er zijn wel systemen die werken via een vergoeding voor nieuw aangebrachte leden maar dit is zoals ik jouw bericht lees niet waar je op doelt.

Ik doe er zelf niet echt aan mee, meestal levert het te weinig op om interessant te zijn, als het bedrijfje al niet spontaan failliet gaat of opgedoekt wordt. Die laatste mogelijkheid geef jij ook al aan, in dat geval zijn de advertentie-inkomsten dus inderdaad in eigen zak gestoken.

De enige waar ik aan mee doe is EuroClix. Schiet ook niet erg op, tenzij je regelmatig ingaat op de aanbiedingen zoals een abo nemen op een magazine (levert dan bijvoorbeeld 200 Clix op) of donateur worden van een goed doel (tot 500 Clix = 5 euro). In beide gevallen kost het je uiteraard meer dan het je opbrengt (puur financieel gekeken dan). Wel krijg je regelmatig emails waarbij je alleen maar hoeft te klikken. Dit levert 2 Clix op. Ze zijn wel betrouwbaar, heb 1 keer uit laten betalen (1000 Clix = 10 euro) en dat stond snel op mijn rekening.

Mijn vriend doet aan meer programma's mee, en heeft daarmee een paar honderd euro verdiend. Hij doet het niet zozeer voor het geld, maar meer als tijdverdrijf. Zal hem wel eens vragen wat goede programma's zijn.

redindy

:P Denk je dat je nog vrienden over hebt als je ze met zulke onzin opscheept? :lol:

student26

Hoe bedoel je?

redindy

Als je via deze betaalsites vrienden aanmeld (en er dus voor betaald krijgt) die dan vervolgens met dit soort problemen worden opgescheept, heb je iets gedaan wat deze vriendschap op het spel zet, niet in alle gevallen maar ik zou mijn vriend(in)en zoiets niet aan willen doen!
En INDY wenst jou nog een heel fijne en probleemloze Zondag :lol:

student26

Tsja aan programma's waarbij je anderen aan moet melden zal ik zeker niet snel meedoen. Met name omdat het vaak, ondanks wettelijke regelingen, praktisch onmogelijk is je af te melden. Het blijft dus een kwestie van goede en betrouwbare programma's vinden.

Gesloten