Wederom is de boodschap niet doorgekomen omdat 3500 andere demonstranten ook kwamen demonstreren.
De 40 gedupeerden (ik heb er niet meer gezien) die aanwezig waren vielen niet op in de menigte.
Gelukkig heb ik geschikt want het mooie initiatief van PAL gaat voorlopig nog niet opgelost worden.
Groetjes
Gerrit&Marion
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Demonstratie wederom een zeepert!!!
-
Re: Demonstratie wederom een zeepert!!!
Ik weet niet tot welk niveau wij hier in dit normen en waarden land gedaald zijn, maar persoonlijk ga ik geen schikkingen aan, met banken, verzekeringsmaatschappijen of welk bedrijf dan ook, die hun klanten oplichten.
Vreemd, dat men altijd met die normen en waarden komt, als het in de straat schijn te passen. Weet U wat echte waarden zijn: keurig de schuld betalen welke ontstaan is uit het tekenen van een contract. Dat zijn normen en waarden.
B+
B+
Van normen en waarden heeft de pal-aanhang never nooit gehoord.
Zij zijn wars van normen en waarden en weigeren om aan hun contractuele verplichtingen te voldoen, wijzen anderen als schuldige en zondebok aan, en last but not least tonen zij geen enkel respect met overledenen.
Zij zijn wars van normen en waarden en weigeren om aan hun contractuele verplichtingen te voldoen, wijzen anderen als schuldige en zondebok aan, en last but not least tonen zij geen enkel respect met overledenen.
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Slimme Idaho zoals u kunt lezen!Niet op de zaken vooruit lopen beste Gerrit, niemand heeft nog geschikt.
Zou jij dat doen, als je er achter kwam dat je opgelicht was?Belegger+
Geplaatst op 25 Sep 2005 22:08 door Belegger+
Vreemd, dat men altijd met die normen en waarden komt, als het in de straat schijn te passen. Weet U wat echte waarden zijn: keurig de schuld betalen welke ontstaan is uit het tekenen van een contract. Dat zijn normen en waarden.
B+
Idaho is zo slim dat ze even vergeet dat er wel degelijk schikkingen zijn. Ik ken gedupeerden die persoonlijk, via hun advocaat, van Dexia een schikking aangeboden hebben gekregen. En deze ook daadwerkelijk hebben aangenomen.
Anne.
Anne.