| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] packard bell vibe 300
packard bell vibe 300
goeden dag ik heb een multi media speler gekocht bij dixons die meneer die mij aan het helpen was zij dat deze speler zowel mp3 als video (mjpeg) kan afspelen dus ik dacht van nou mooi kan ik lkkr filmpjes kijken als ik niks te doen heb. ik ging dus proberen om er filmpjes op te zetten dit ging zonder problemen totdat ik ze wou afspelen dit deed hij dus niet. ik heb toen alle codecs geprobeert die er zijn voor mjpeg ( zelf heb ik wel wat computer kennis) en na 10 keer proberen deed hij het nog niet .ik heb er ook geen software voor gekregen om filmpjes om te zetten . maar nu speelt hij ze niet af en ik heb net op hun site gekeken en daar staat dat je het alleen kan ruilen binnen 7 dagen. nu heb ik dus alleen een mp3 speler gekocht terwijl die meneer zij dat hij zeker filmpjes kon afspelen. dit kan ik dus niet meer. heb ik nu het recht om mijn geld terug te vragen of in iedergeval een andere te krijgen die het wel afspeelt.
Re: packard bell vibe 300
Laat op z'n minst de winkel er eens na kijken om te zien wat het probleem is. Je praat nu al over "recht" en "geld terug" terwijl je hetzelf mischien wel fout doet. Beetje jammer weer om gelijk een winkel zwart te maken terwijl je "waarschijnlijk toch wel" zelf het probleem bent. Maar ja, wel makkelijk zo of niet?
Re: packard bell vibe 300
ik schuif het gelijk op de winkel omdat ik zeker weet dat ik het goed heb gedaan ik heb redelijk wat verstand van computers ik heb alle codecs gebruikt die te maken hebben met mjpeg dus