LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] centerparcs schandalig duur. BOYCOT!
-
Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!
Wat jammer al die reacties. Ik ben juist van plan om van die dure vliegvakanties in de winter af te stappen en eens lekker te gaan center-parcen. Kan de hond ook mooi mee. Als het zo door gaat zitten we er straks in ons eentje.
-
Simone, Simone, als je geen geld hebt voor CenterParcs, boek dan lekker bij een andere organisatie... Je klinkt als een sterotype Hollander!! Belachelijk. CenterParcs biedt kwalitatief zeer hoge voorzieningen en ja, dat kost allemaal wat. Logisch.
Het is alleen ontzettend jammer dat men al bij de receptie moet plannen om bv een tennisbaan te reserveren gedurende het verblijf.CenterParcs biedt kwalitatief zeer hoge voorzieningen en ja, dat kost allemaal wat
Inderdaad, CenterParcs heeft gelukkig niet het monopolie en er zijn meer voorzieningen waar je voor minder geld net zo veel plezier en ontspanning hebt als op Center Parcs, die alles voor je regelt. De vraag is of je dat echt wilt, dat een organisatie de touwtjes in handen heeft hoe jij tot rust moet komen.
Centerparcs is top,de rest is allemaal bagger.
De prijzen van center parcs zijn veel maar dan ook veel te hoog!
De cola die 2,25 € kost gaat maar liefst 8 keer over de kop.
Weet u wat de mensen daar verdienen die 22 jaar of ouder zijn bij een contract van 152 uur per vier weeken?????????
Ja u leest het goed 7,50 bruto per uur dit geld ook voor de zondag en feestdagen.
Dit geld ook voor uren na 2400 uur
Wist u ook dat als het niet druk genoeg is dat dan verschillende facaliteiten worden gesloten waar u uiteindelijk voor heeft betaald.
Bijv. de bar in het zwembad is bij een park bezetting van onder de 800-900 gasten maar van 1200 tot 1600 uur open.
Wist u ook dat de mensen een training krijgen om u zoveel mogelijk door de strot te duwen met een zogenaamde BAAT sessie.
Dat uw glas zo snel mogelijk wordt weg gehaald om maar de druk op de ketel te houden.
Wist u dat ze mensen aan het lijntje houden wat betreft contracten.
zo kan ik nog wel even door gaan maar als u dit normaal vindt dan ben ik blij dat er niet teveel van dat soort mensen zjin.
P.S er gebeuren ook dingen die wettelijk niet zijn toegestaan.
De cola die 2,25 € kost gaat maar liefst 8 keer over de kop.
Weet u wat de mensen daar verdienen die 22 jaar of ouder zijn bij een contract van 152 uur per vier weeken?????????
Ja u leest het goed 7,50 bruto per uur dit geld ook voor de zondag en feestdagen.
Dit geld ook voor uren na 2400 uur
Wist u ook dat als het niet druk genoeg is dat dan verschillende facaliteiten worden gesloten waar u uiteindelijk voor heeft betaald.
Bijv. de bar in het zwembad is bij een park bezetting van onder de 800-900 gasten maar van 1200 tot 1600 uur open.
Wist u ook dat de mensen een training krijgen om u zoveel mogelijk door de strot te duwen met een zogenaamde BAAT sessie.
Dat uw glas zo snel mogelijk wordt weg gehaald om maar de druk op de ketel te houden.
Wist u dat ze mensen aan het lijntje houden wat betreft contracten.
zo kan ik nog wel even door gaan maar als u dit normaal vindt dan ben ik blij dat er niet teveel van dat soort mensen zjin.
P.S er gebeuren ook dingen die wettelijk niet zijn toegestaan.
Parken>??
Wat doe je daar eigenlijk?
Zwemmen kun je in elke stad.
Eten is bagger en duur in de parken.
Parkeren moet je buiten doen.
Lawaaierig tot in de stille nachturen.
Prijsbewust ga je niet naar een park.
De kleine parkjes zijn aan te bevelen.
Wat doe je daar eigenlijk?
Zwemmen kun je in elke stad.
Eten is bagger en duur in de parken.
Parkeren moet je buiten doen.
Lawaaierig tot in de stille nachturen.
Prijsbewust ga je niet naar een park.
De kleine parkjes zijn aan te bevelen.
Mensen gaan naar een park omdat het thuis niet gezellig is en op deze manier verwachten zij dat het in een huisje wel gezellig is Helaas zijn het maar momentopnamen want na een paar dagen thuis komen ze weer in dezelfde sleur.
Is dat niet altijd bij vakantie? Er eventjes uit om vervolgens weer gesterkt de rest van het jaar door te komen?
-
vandaag weer zo'n leuke centerparcsfolder binnengekregen.
Bijna 500 euro voor een weekendje (na prijsverlaging en na korting) maar dur komen nog wel administratiekosten en toeristenbelasting en kosten voor bedlinnen en weet ik veel bij. En dat voor een weekendje (6 persoons huisje-geen VIP of extra luxe). En dan zijn die bedden nog niet eens opgemaakt (tenzij je een meerprijs betaald)
Tel het verteer ernog bij en je gaat richting de 1000 euro voor dat fijne weekendje.
Bijna 500 euro voor een weekendje (na prijsverlaging en na korting) maar dur komen nog wel administratiekosten en toeristenbelasting en kosten voor bedlinnen en weet ik veel bij. En dat voor een weekendje (6 persoons huisje-geen VIP of extra luxe). En dan zijn die bedden nog niet eens opgemaakt (tenzij je een meerprijs betaald)
Tel het verteer ernog bij en je gaat richting de 1000 euro voor dat fijne weekendje.
Hier een paar prijzen bij CenterParcs.
Hoegaarde 4,30€ kosten dit enkele jaren geleden ook fl 9,47
4 fricandelen OF 4 kroketten met 4 kinder ijsjes 14,95€ is fl 32.95
Hoegaarde 4,30€ kosten dit enkele jaren geleden ook fl 9,47
4 fricandelen OF 4 kroketten met 4 kinder ijsjes 14,95€ is fl 32.95
Wat een gezeur zeg, als je het duur vind dan ga je toch niet! Er zijn genoeg mensen die er toch wel heen gaan dus met dit gezeur of de kosten bereik je toch niets.
Ik vind dat de admin op dit onderwerp een slotje moet doen, is gewoon triest.
Enne nee ik werk niet bij CP....
Ik vind dat de admin op dit onderwerp een slotje moet doen, is gewoon triest.
Enne nee ik werk niet bij CP....
-
je zou het anders wel zeggen oom agent.
Nogmaals: dit is een consumentenforum. Hier worden mensen geattendeerd op misstanden. Opmerkingen van: dan ga je er maar niet naar toe zijn zinloos. Of mensen ergens wel of niet naar toe zullen gaan kunnen ze mede af laten hangen aan de informatie op dit forum.
Wat Kaal aangeeft is gewoonweg schandalig. Het komt overeen met de stelling van Simone, die deze topic opende.
Nogmaals: dit is een consumentenforum. Hier worden mensen geattendeerd op misstanden. Opmerkingen van: dan ga je er maar niet naar toe zijn zinloos. Of mensen ergens wel of niet naar toe zullen gaan kunnen ze mede af laten hangen aan de informatie op dit forum.
Wat Kaal aangeeft is gewoonweg schandalig. Het komt overeen met de stelling van Simone, die deze topic opende.
niemand dwingt je toch om daar met vakantie te gaan?
Huur eens een huisje in de bossen van Ermelo en laat je kinderen rondhollen bij de schaapskooi ! Kan geen 'entertainment-program' tegenop!
Huur eens een huisje in de bossen van Ermelo en laat je kinderen rondhollen bij de schaapskooi ! Kan geen 'entertainment-program' tegenop!
vindt de hele centerparcs clan, erg min, huisjes stellen nix voor, tis alleen het zwembad ea "actracties" waar je duur voor moet betalen, mwah!! Als je daarvoor op vakantie moet gaan kun je net zogoed thuis blijven, kun je net zo goed het geld ergens anders aan besteden, tja en de horeca prijzen dat dat woeker prijzen zijn dat kun je verwachten
Volgens mij zij hier veel mensen die niet weten hoe ze vakantie moeten vieren, en er maar meteen vanuit gaan dat zij dat dan wel kunnen en weten waar je dat moet doen. Maar er zijn duidelijk ook mensen die het WEL naar hun zin hebben in centerparcs dus laat ze, komen ze jullie (met je gezeur over t is zo duur) tenminste niet tegen, dat kan ook z'n voordelen hebben, het goedkope volk buiten sluiten. Ooit heb ik van een centerparcs medewerkster gehoord dat dat de hele opzet is van centerparcs, zo duur maken dat het , bierdrinkend, veel lawaaimakend, meestal jonge volk niet meer komt. Volgens mij lukt ze dat aardig.
Probleem echter is dat ze moeten uitkijken dat er straks helemaal niemand meer komt, vind t ook voor juist het gezin met kinderen aardig onbetaalbaar worden. Daar moeten ze t toch van hebben, gezinnen met kinderen en ja als die al nergens korting krijgen, wij met 2 kinderen 10 en 13 jaar kom nooit in aanmerking voor wat voor korting dan ook, geen kleine kinderen geen oude van dagen, niet buiten de schoolvakanties tja.... balen dus want ik vind t wel leuk in centerparcs kan t alleen niet meer betalen.
Probleem echter is dat ze moeten uitkijken dat er straks helemaal niemand meer komt, vind t ook voor juist het gezin met kinderen aardig onbetaalbaar worden. Daar moeten ze t toch van hebben, gezinnen met kinderen en ja als die al nergens korting krijgen, wij met 2 kinderen 10 en 13 jaar kom nooit in aanmerking voor wat voor korting dan ook, geen kleine kinderen geen oude van dagen, niet buiten de schoolvakanties tja.... balen dus want ik vind t wel leuk in centerparcs kan t alleen niet meer betalen.
Weekje 7 dagen Centerparcs vip huisje icl Americane breakfast en cottage service 1985,00 euro voor 2 personen
Cottage service wil zeggen in savonds eten in je huisje.
Kregen een rijsttafel was niet te vreten moest opgewarmd worden in de magnetron.
Verder 2 maal een koude schotel nou ja ging wel en een keer gourmetten plus een keer barbeque binnen op een elektrisch onding.
Drank niet inbegrepen.
Vergelijk dat eens met 8 dagen Corfu hoog seizoen (Griekenland) 1469,00 euro.
Incl Vliegreis en verdere kosten zoals reisverzekering en annulerings verzekering.
All inclusief dus eten en drinken inbegrepen de hele dag door tot 11 uur s`avonds.
Na 11 uur drankjes voor lokaal tarief 1/2 liter bier 3 euro cola 1,70
Elke dag je bed schoon opgemaakt en elke dag nieuwe handdoeken.
Wel een simpel zwembad maar volop zon gegarandeerd(nu dit jaar hebben we in nederland dan geluk gehad met de zon).
Mooie omgeving.
Altijd vriendelijk personeel en altijd behulpzaam.`
Voor mij nooit geen centerparks meer.
En hoe vip is een vip huisje nou in de Eemhof niet dus.
Zit je met je huisje boven het water komen er horde Duitsers in een opblaas booje ff aanleggen bij jou huisje , weg rust en privesie.
Cottage service wil zeggen in savonds eten in je huisje.
Kregen een rijsttafel was niet te vreten moest opgewarmd worden in de magnetron.
Verder 2 maal een koude schotel nou ja ging wel en een keer gourmetten plus een keer barbeque binnen op een elektrisch onding.
Drank niet inbegrepen.
Vergelijk dat eens met 8 dagen Corfu hoog seizoen (Griekenland) 1469,00 euro.
Incl Vliegreis en verdere kosten zoals reisverzekering en annulerings verzekering.
All inclusief dus eten en drinken inbegrepen de hele dag door tot 11 uur s`avonds.
Na 11 uur drankjes voor lokaal tarief 1/2 liter bier 3 euro cola 1,70
Elke dag je bed schoon opgemaakt en elke dag nieuwe handdoeken.
Wel een simpel zwembad maar volop zon gegarandeerd(nu dit jaar hebben we in nederland dan geluk gehad met de zon).
Mooie omgeving.
Altijd vriendelijk personeel en altijd behulpzaam.`
Voor mij nooit geen centerparks meer.
En hoe vip is een vip huisje nou in de Eemhof niet dus.
Zit je met je huisje boven het water komen er horde Duitsers in een opblaas booje ff aanleggen bij jou huisje , weg rust en privesie.
hahahahahahaha pietjanheinSimone, Simone, als je geen geld hebt voor CenterParcs, boek dan lekker bij een andere organisatie... Je klinkt als een sterotype Hollander!! Belachelijk. CenterParcs biedt kwalitatief zeer hoge voorzieningen en ja, dat kost allemaal wat. Logisch.
Die is goed zeg.
Volgens mij ben jij nog nooit verdergeweest dan slagharen.
Tja als je dan in centerparcs komt is het misschien voor jou wel een mooie droom.
maar droom maar lekker verder kerel wij weten wel beter Nederland is een duur vakantie land.
Over de drankprijzen: Ik ken weinig terrassen waar je voor 2,25 een glas van 0,4 liter krijgt. Verder kun je die halve liter bier ook beter op CenterParcs halen, daar kost dat biertje maar 2,75. Zo duur is dat in verhouding dus allemaal niet.
Heb je bij Landal dan ook zo'n geweldig zwemparadijs? NEE! Als je dit niet belangrijk vindt dan is Landal prima maar met de kids is Centerparcs vele malen leuker en dus zijn WIJ bereid daar extra voor te betalen.ik ben er mee eens dat centerparks erg duur is geworden ,landelgreenparks is stukken voordeliger.
Ik snap de ophef hier niet zo: niemand dwingt je om naar Centerparcs te gaan. Als je er wel heengaat ben je op de hoogte van de prijzen en moet je dus niet zeuren (ook niemand veplicht je om daar pannenkoeken of hamburgers te gaan eten, als ik het goed heb zijn ALLE huisjes voorzien van een complete keuken en kun je dus de horeca op het park overslaan als je het te duur vindt!)
Simone, daarom ga ik niet meer bij center parcs op vakantie.
Ik vind dat hele park schandalig duur
1 week center parcs is net zo duur dan 2 weken Landall
Ik vind dat hele park schandalig duur
1 week center parcs is net zo duur dan 2 weken Landall