wij zijn al drie keer naar Turkye geweest.
All in clusive.Twee keer met travel king en een keer met arke.
Alle drie keren perfect.
Dit jaar zouden we eerst niet gaan maar hebben toen een lastminute geboekt bij travel king.En die was niet goedkoop.
Het was een grote bak ellende.Vies hotel.Alleen maar russen.Dit was in kemer.Het personeel van het hotel praatte alleen russischs.De all inclusive zou tot elf uur zijn en werdt gewoon gestopt om tien uur.
Toen we de eerste dag aankwamen om half negen in de avond was het eten gewoon op.Het zwembad werdt niet gereinigd en je mocht gewoon heel de nacht zwemmen.Nadat we geklaagd hadden werden we een stukje verder naar een nieuw hotel gebracht.Maar die bleek van de zelfde eigenaar te zijn.Het hotel was iets schoner maar dezelfdse ****.
Het eten was zo goor dat we ook mijn twee kinderen zijn afgevallen.Halverwege de week was het drinken steeds op.
Toen werdt mijn man ernstig ziek voedselvergiftiging.Gelukkig hadden de anderen niets van de spaghetti gegeten.Nu maar met de host van travelking gebeld.Die kwam ons meteen op halen.Heeft ons naar Antalya gebracht.In een uitstekend hotel.Hier hebben we nog een paar dagen van onze vakantie kunnen genieten in het Falcon hotel.
De eigenaar was een Nederlandse turk en die heeft ons helemaal vertroeteld.Petje af voor de host.Al snap ik niet dat travel king dit hotel aanbied.Het was net zo duur als de vorige jaren en daar wasalles altijd uitstekend.Heb ook alles eerst goed nagekeken op internet en daar zag alles er goed uit.Naar Kemer wil ik nooit meer.Die russen daar zijn onbeschoft.In Antalya zaten ze ook maar dat was een heel ander slag volk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Horrorvakantie
Re: Horrorvakantie
beter schrijf je je ongenoegen op www.vakantiereiswijzer.nl op deze site kan je je klachten delen met andere vakantie gangers.
Succes
Enne nee het is niet mijn site!
Succes
Enne nee het is niet mijn site!