LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZEER MISLEIDENDE formule / uwkeukenadviseur.nl
ZEER MISLEIDENDE formule / uwkeukenadviseur.nl
Betreft:
UwKeukenadviseur.nl / vestiging Alphen a/d rijn
Klantervaring:
Zeer slecht / ZEER MISLEIDENDE formule
Het bedrijf UwKeukenadviseur.nl maakt als volgt reclame:
- zien wat je koopt
- goudeerlijk en transparant
- handjeklap hoeft niet meer
- gegarandeerd de laagste prijs
--------------------------------------------
Uit mijn persoonlijke ervaring van vanmiddag (za 29 januari) blijkt dit concept een FARCE. Het concept verschilt NIETS maar dan ook NIETS van de verkoopwijze bij andere keukenverkoopzaken!!
De getoonde standaard keukenopstellingen in de showroom zijn ind e praktijk nooit vergelijkbaar dus moet er altijd opnieuw een berekening plaatsvinden. Dit gebeurt allles behalve inzichtelijk en kost net als overal een zee van tijd.
Ondanks dat ik alles tot in de details voorbereid had (bovenaanzicht van de opstelling op schaal met maatvoering + perspectief tekekening + specificatie van alle inbouwapperatuur) wilde de adviseur OPNIEUW een eigen tekening maken.
Twee uur later vraagt de adviseur nog voordat hij een prijs genoemd heeft hoe hoog de andere offertes zijn: "Wij hebben een laagste prijsgarantie, wij zullen er altijd onder zitten.".
Ik wil geen prijs doorgeven ik wil gewoon de laagste prijs conform de unieke formule zonder handje klap horen!!! Dat is immers wat de advertentie beloofd.
Hij loopt naar achteren om met de chef te overleggen.
eindelijkkomt er dan een totaalprijs dat ver boven de elders aangevraagde offertes uitstijgt: 13.800 euro!
Argument vd adviseur:"Merk Nolte is vergelijkbaar met Siematic. Het is de roll royce onder de keukens",
ik heb er zo mijn twijfels over...
Er moet wederom overleg plaatsvinden met de bedrijfsleider ...
Blijkt op de keuken van 13.800 (waarvan de prijsopbouw geheel niet inzichtelijk wordt gemaakt en die al scherper is aangeboden dan de 'vaste' prijzen op de prijslijst) na overleg met chef toch nog 2.500 euro korting te kunnen worden gegeven maar er moet wel VANDAAG worden beslist.
Wat nou laagste prijs.!!!! Wat nou unieke formule!!!!
Toen mij de voorgerekende specificatie van de offerte vervolgens werd geweigend, had ik het helemaal gehad en ben weggelopen.
Mijn conclusie is dan ook dat de verkooptactiek van het bedrijf 'Uw Keukenadviseur.nl' zich in NIETS onderscheidt van de traditionele wijze van keukenverkoop.
S. Sie
Amsterdam
(Een zwaarteleurgestelde potientiele koper die speciaal voor dit unieke concept uit Amsterdam was gekomen...)
UwKeukenadviseur.nl / vestiging Alphen a/d rijn
Klantervaring:
Zeer slecht / ZEER MISLEIDENDE formule
Het bedrijf UwKeukenadviseur.nl maakt als volgt reclame:
- zien wat je koopt
- goudeerlijk en transparant
- handjeklap hoeft niet meer
- gegarandeerd de laagste prijs
--------------------------------------------
Uit mijn persoonlijke ervaring van vanmiddag (za 29 januari) blijkt dit concept een FARCE. Het concept verschilt NIETS maar dan ook NIETS van de verkoopwijze bij andere keukenverkoopzaken!!
De getoonde standaard keukenopstellingen in de showroom zijn ind e praktijk nooit vergelijkbaar dus moet er altijd opnieuw een berekening plaatsvinden. Dit gebeurt allles behalve inzichtelijk en kost net als overal een zee van tijd.
Ondanks dat ik alles tot in de details voorbereid had (bovenaanzicht van de opstelling op schaal met maatvoering + perspectief tekekening + specificatie van alle inbouwapperatuur) wilde de adviseur OPNIEUW een eigen tekening maken.
Twee uur later vraagt de adviseur nog voordat hij een prijs genoemd heeft hoe hoog de andere offertes zijn: "Wij hebben een laagste prijsgarantie, wij zullen er altijd onder zitten.".
Ik wil geen prijs doorgeven ik wil gewoon de laagste prijs conform de unieke formule zonder handje klap horen!!! Dat is immers wat de advertentie beloofd.
Hij loopt naar achteren om met de chef te overleggen.
eindelijkkomt er dan een totaalprijs dat ver boven de elders aangevraagde offertes uitstijgt: 13.800 euro!
Argument vd adviseur:"Merk Nolte is vergelijkbaar met Siematic. Het is de roll royce onder de keukens",
ik heb er zo mijn twijfels over...
Er moet wederom overleg plaatsvinden met de bedrijfsleider ...
Blijkt op de keuken van 13.800 (waarvan de prijsopbouw geheel niet inzichtelijk wordt gemaakt en die al scherper is aangeboden dan de 'vaste' prijzen op de prijslijst) na overleg met chef toch nog 2.500 euro korting te kunnen worden gegeven maar er moet wel VANDAAG worden beslist.
Wat nou laagste prijs.!!!! Wat nou unieke formule!!!!
Toen mij de voorgerekende specificatie van de offerte vervolgens werd geweigend, had ik het helemaal gehad en ben weggelopen.
Mijn conclusie is dan ook dat de verkooptactiek van het bedrijf 'Uw Keukenadviseur.nl' zich in NIETS onderscheidt van de traditionele wijze van keukenverkoop.
S. Sie
Amsterdam
(Een zwaarteleurgestelde potientiele koper die speciaal voor dit unieke concept uit Amsterdam was gekomen...)
Re: ZEER MISLEIDENDE formule / uwkeukenadviseur.nl
Nolte vergelijken met Siematic, das dapper ))
Verkerk is weer back in town! En er is dus niets veranderd, zo ook niet de verkooptactieken. Succes junior!
KS
KS
Kunnen wellicht een poll organiseren met de vraag hoeveel jaar (jaartjes!) deze zaak open blijft voordat Verkerk jr. naar de zon vertrekt. Uw weet toch wel welke zon? Juist, die zon! Bij sommige mensen kun je beter de naam Verkerk niet noemen, krijgen ze nu nog hartklachten en over een bepaalde tijd komen daar weer mensen bij!!!!!!!
En dan durft ie ook nog wat te zeggen over nepkortingen bij de huidige aanbieders van de keukenbranche ook.Mijn conclusie is dan ook dat de verkooptactiek van het bedrijf 'Uw Keukenadviseur.nl' zich in NIETS onderscheidt van de traditionele wijze van keukenverkoop
ik denk dat 90% van de keukenzaken werkt met dezelfde "nepkorting''
dus heren en dames keukenverkoper de ketel verwijten dat hij zwart ziet is niet zo slim. het is ook jullie boterham.
dus heren en dames keukenverkoper de ketel verwijten dat hij zwart ziet is niet zo slim. het is ook jullie boterham.
Helemaal eens!
Vind het gezegde; spugen in de bron waarvan je drinkt, echter toepasselijker.
Vind het gezegde; spugen in de bron waarvan je drinkt, echter toepasselijker.
Toch mooi dat er dan 10% anders over denkt!!!!!!!!ik denk dat 90% van de keukenzaken werkt met dezelfde "nepkorting''
dus heren en dames keukenverkoper
KS
En waar vind en hoe herken je die anders denkende 10% ?Toch mooi dat er dan 10% anders over denkt!!!!!!!!
KS
Het grote geheim van dit forum.
Dat zijn kleinere zaken in kleinere plaatsen of dorpen
uw keukenadviseur heeft trouwens best ook mooie spullen hoor
Ik heb wel tijdens de opening in Alphen een keuken gekocht bij uwkeukenadviseur.nl. Ook ik had mijn zorgen over de aankoop, levering en service, maar ik zag op dit forum dat bij enorm veel keukenleveranciers wel iets aan de hand is. Ik had vooraf in mijn hoofd wat ik wilde betalen en wat voor soort keuken ik nodig had. Ze kwamen met een betere indeling en gelukkig kwam het eindplaatje binnen mijn budget. Ik kon wel inzien wat de onderdelen kosten en wat de meerprijzen waren als ik iets anders wilde nemen.
Ik dacht in eerste instantie ook hmm Verkerk. Ik was er ook niet helemaal gerust op, maar dacht aan de andere kant, hij kan het ook niet laten gebeuren dat hij veel klachten krijgt over zijn nieuwe formule.
Ik heb wel gekozen voor een Nolte. Er waren een paar dingen niet correct. Zonder discussie zijn alle dingen opgelost en ziet mijn keuken er nu prima uit. Ik heb dus goede ervaringen met de keukenleverancier.
Ik dacht in eerste instantie ook hmm Verkerk. Ik was er ook niet helemaal gerust op, maar dacht aan de andere kant, hij kan het ook niet laten gebeuren dat hij veel klachten krijgt over zijn nieuwe formule.
Ik heb wel gekozen voor een Nolte. Er waren een paar dingen niet correct. Zonder discussie zijn alle dingen opgelost en ziet mijn keuken er nu prima uit. Ik heb dus goede ervaringen met de keukenleverancier.
een vos verliest z'n haren maar niet z'n streken.
Waar rook is, is vuur.! Een nieuwe site over de vos is in ontwikkeling. Binnen 3 maanden komt hij op zeer volledig op internet
Waar rook is, is vuur.! Een nieuwe site over de vos is in ontwikkeling. Binnen 3 maanden komt hij op zeer volledig op internet
en ja hoor, het is een unieke formule! Want u bent er toch op af gekomen, en dat is een kans voor de verkoper.
-
probeer voor die 10% eens Keuken Compact in Alblasserdam, daar doen ze inderdaad niet aan die nepkortingen maar vertellen ze het gewoon zoals het is!!
Ook zo kan het in keukenland.
Ook zo kan het in keukenland.
Doosje,
Je hebt gelijk. maar uiteindelijk heb ik toch de waar voor mijn geld die ik wenste. Wie het laatst lacht, ......
Je hebt gelijk. maar uiteindelijk heb ik toch de waar voor mijn geld die ik wenste. Wie het laatst lacht, ......