LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spookrekening en afsluiting UPC
Spookrekening en afsluiting UPC
Wij hebben al jaren last van UPC,
Het begon met een rekening van zo'n 300 euro die wij niet thuis konden brengen inmiddels is deze "rekening" opgelopen naar zo'n 1300 euro.. Na veel gebel (daar zijn maanden overheen gegaan) kregen wij een specificatie van UPC.. Na het nakijken van onze rekeningoverzichten bleek dat wij zo'n 98% van de rekeningen gewoon betaald hadden.. Intussen had UPC het Incasoburo ingeschakeld en kregen wij de een naar de andere dreigbrief. Toen wij met het Incassoburo belde werd ons gevraagd om alle specificaties op te sturen.. dit hebben wij gedaan. en na bellen met dit incassoburo vertelde zij ons dat er nog zo'n 400 euro openstond.. dit had te maken met het niet ingeleverde telefoonmodem vertelde zij ons... nou mooi dat wij dit modem hebben ingeleverd...
In 2002 werden wij opeens onaangekondigt van de telefonie afgesloten.. Dit was op een zeer onprettig moment.. daar mijn vrouw in die week net was bevallen van een tweeling die te vroeg werden geboren en beide kort daarop overleden... wij kwamen na alle ellende thuis en kwamen dus tot de conclusie dat onze telefoon niet meer werkte.... Na weer bellen met UPC beloofde ze ons om voor de kerst de telefoon weer aan te sluiten... nou dit gebeurde dus niet... toen hebben wij de knoop doorgehakt en hebben UPC opgezegd en zijn overgestapt op KPN....
In 2003 verhuisde ik naar een ander woning... de kabel van UPC verhuisde mee. naar bijna een jaar niks meer gehoord te hebben over de spookrekening... stond mijn tv opeens op zwart.. bleek dus dat ik ook van tv was afgesloten... dit terwijl mijn spookrekening de opgezegde telefonie betrof.. Toen had ik er echt genoeg van en ben overgestapt op Digitenne.. de afsluiting van de kabel kwam totaal onaangekondigd..
Op een gegeven moment druppelde de aanmaningen en dreigbrieven weer binnen.. het bedrag was nu opgelopen naar zo'n 1400 euro...
Wij weer bellen met het incassoburo, en hun verteld dat wij alle overzichten en bankafschriften naar hun hadden gefaxt...
Zij bleven maar volhouden dat zij die nooit hebben ontvangen... terwijl zij mij het jaar ervoor de toezegging hebben gedaan dat er nog maar een klein bedrag openstond...
Na veel getouwtrek zouden zij de zaak weer bij UPC terug leggen..
Na weer een aantal maanden niks te hebben gehoord.. viel er opeens een aanzegging tot dagvaarding bij ons in de brievenbus. van het zelfde incassoburo... Wij weer bellen met het incassoburo, en zeggen dat wij toch echt alles betaald hadden en het telefoonmodem hadden ingeleverd...
Na 3 weken kregen wij weer een brief van het incassoburo met de mededeling dat UPC zo aardig was geweest om onze rekening met zo'n 600 euro te reduceren... er stond niet bij waar dit op gebaseerd was..
maar wij moesten wel binnen 10 dagen de resterende 700 euro overmaken.. anders zouden ze alsnog overgaan tot incasso van het hele bedrag....
Ik word niet goed van die gasten en hoop zo snel mogelijk voor het gerecht te worden gedaagd door deze bananenfirma.. Dan doe ik een tegen eis voor al het veroorzaakte leed en het onterecht afsluiten
Als ze zo nog even door gaan.. sta ik niet meer voor me zelf in
en zal ze mischien een bezoekje brengen.........
Een hele boze Ex klant van UPC.....
Het begon met een rekening van zo'n 300 euro die wij niet thuis konden brengen inmiddels is deze "rekening" opgelopen naar zo'n 1300 euro.. Na veel gebel (daar zijn maanden overheen gegaan) kregen wij een specificatie van UPC.. Na het nakijken van onze rekeningoverzichten bleek dat wij zo'n 98% van de rekeningen gewoon betaald hadden.. Intussen had UPC het Incasoburo ingeschakeld en kregen wij de een naar de andere dreigbrief. Toen wij met het Incassoburo belde werd ons gevraagd om alle specificaties op te sturen.. dit hebben wij gedaan. en na bellen met dit incassoburo vertelde zij ons dat er nog zo'n 400 euro openstond.. dit had te maken met het niet ingeleverde telefoonmodem vertelde zij ons... nou mooi dat wij dit modem hebben ingeleverd...
In 2002 werden wij opeens onaangekondigt van de telefonie afgesloten.. Dit was op een zeer onprettig moment.. daar mijn vrouw in die week net was bevallen van een tweeling die te vroeg werden geboren en beide kort daarop overleden... wij kwamen na alle ellende thuis en kwamen dus tot de conclusie dat onze telefoon niet meer werkte.... Na weer bellen met UPC beloofde ze ons om voor de kerst de telefoon weer aan te sluiten... nou dit gebeurde dus niet... toen hebben wij de knoop doorgehakt en hebben UPC opgezegd en zijn overgestapt op KPN....
In 2003 verhuisde ik naar een ander woning... de kabel van UPC verhuisde mee. naar bijna een jaar niks meer gehoord te hebben over de spookrekening... stond mijn tv opeens op zwart.. bleek dus dat ik ook van tv was afgesloten... dit terwijl mijn spookrekening de opgezegde telefonie betrof.. Toen had ik er echt genoeg van en ben overgestapt op Digitenne.. de afsluiting van de kabel kwam totaal onaangekondigd..
Op een gegeven moment druppelde de aanmaningen en dreigbrieven weer binnen.. het bedrag was nu opgelopen naar zo'n 1400 euro...
Wij weer bellen met het incassoburo, en hun verteld dat wij alle overzichten en bankafschriften naar hun hadden gefaxt...
Zij bleven maar volhouden dat zij die nooit hebben ontvangen... terwijl zij mij het jaar ervoor de toezegging hebben gedaan dat er nog maar een klein bedrag openstond...
Na veel getouwtrek zouden zij de zaak weer bij UPC terug leggen..
Na weer een aantal maanden niks te hebben gehoord.. viel er opeens een aanzegging tot dagvaarding bij ons in de brievenbus. van het zelfde incassoburo... Wij weer bellen met het incassoburo, en zeggen dat wij toch echt alles betaald hadden en het telefoonmodem hadden ingeleverd...
Na 3 weken kregen wij weer een brief van het incassoburo met de mededeling dat UPC zo aardig was geweest om onze rekening met zo'n 600 euro te reduceren... er stond niet bij waar dit op gebaseerd was..
maar wij moesten wel binnen 10 dagen de resterende 700 euro overmaken.. anders zouden ze alsnog overgaan tot incasso van het hele bedrag....
Ik word niet goed van die gasten en hoop zo snel mogelijk voor het gerecht te worden gedaagd door deze bananenfirma.. Dan doe ik een tegen eis voor al het veroorzaakte leed en het onterecht afsluiten
Als ze zo nog even door gaan.. sta ik niet meer voor me zelf in
en zal ze mischien een bezoekje brengen.........
Een hele boze Ex klant van UPC.....
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
Je hebt het over 3 jaar terug... intussen is er veel verbeterd.
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
wdzitman
Je bent het proto type klant wat alke bedrijf zou willen dumpen!
Asociaal! Je had het telefoonmodem horen in te leveren. Altijd dart slappe excuus....
Als klant heb je ook nog plichten?? Ach AU dat doet pijn voor iemand die alleen houdt van graaien, plukken en zeuren!
Bah wat een walgelijke mentaliteit heb jij...
Lijkt me leuk als je inderdaad naar UPC gaat en niet voor jezelf instaat en door 2700 medewerkers wordt bekogeld met rotte eieren. LACHEN!!!!!
Je bent het proto type klant wat alke bedrijf zou willen dumpen!
Asociaal! Je had het telefoonmodem horen in te leveren. Altijd dart slappe excuus....
Als klant heb je ook nog plichten?? Ach AU dat doet pijn voor iemand die alleen houdt van graaien, plukken en zeuren!
Bah wat een walgelijke mentaliteit heb jij...
Lijkt me leuk als je inderdaad naar UPC gaat en niet voor jezelf instaat en door 2700 medewerkers wordt bekogeld met rotte eieren. LACHEN!!!!!
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
Je hebt het over 3 jaar terug... intussen is er veel verbeterd.
Maak jezelf nog meer wijs, en laat me niet lachen, er is geen spat veranderd, en zolang dezelfde arrogante onbeschofte schoffies bij upc op hun post blijven zal er ook nooit iets veranderen.
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
Das nou sneu voor je!
Kom maar bij me uithuilen.... en bellen op mijn volmaakte altijd werkende telefoon!
Kom maar bij me uithuilen.... en bellen op mijn volmaakte altijd werkende telefoon!
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
UPC flikt dit geintje telkens weer. Ik wacht op ze met mijn bijl!! Lekker hakken. Associaal gedrag beantwoord ik met associaal gedrag!!
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
Echt weer een reaktie van zo een te dikke, werkeloze, asociale boer!
Af en toe schaam ik mij dat ik Nederland ben, er wonen hier zoveel randdebielen!
Trek je broek op mafkees, ik zie je bierbuik en je tattoos!
Af en toe schaam ik mij dat ik Nederland ben, er wonen hier zoveel randdebielen!
Trek je broek op mafkees, ik zie je bierbuik en je tattoos!
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
Beetje grootheidswaan? Denken dat je Nederland bent?
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
Wat is dit triest om te lezen, zeg!
In plaats van advies geven aan iemand die dit soort problemen aankaart ( en hij is zeker niet de enige die dit meemaakt, heb het van meerdere mensen in mijn omgeving ook gehoord en zelf ook in gevecht verwikkeld om bepaalde telefoonnummers die ik gebeld zou hebben en nooit heb gebeld bijvoorbeeld), gaat iedereen lekker zitten afzeiken.
Bedoeling is volgens mij dat probleem wordt opgelost en vraag is hoe je kunt opboksen tegen een bedrijf als UPC als je gewoon in je recht staat, zeker omdat ze zo'n machtspositie hebben en je dus op een gegeven moment wel uit pure ellende gaat betalen.
Want zeg nou zelf; is het redelijk televisie af te sluiten als het conflict gaat over de telefoon die nota bene via een andere aansluiting verloopt?
Mensen doe eens volwassen alsjeblieft, dit soort bedrijven zijn al veel te vaak negatief in het nieuws dus wees geen struisvogel en steek je kop niet in het zand! De probleemstelling is REALITEIT!
In plaats van advies geven aan iemand die dit soort problemen aankaart ( en hij is zeker niet de enige die dit meemaakt, heb het van meerdere mensen in mijn omgeving ook gehoord en zelf ook in gevecht verwikkeld om bepaalde telefoonnummers die ik gebeld zou hebben en nooit heb gebeld bijvoorbeeld), gaat iedereen lekker zitten afzeiken.
Bedoeling is volgens mij dat probleem wordt opgelost en vraag is hoe je kunt opboksen tegen een bedrijf als UPC als je gewoon in je recht staat, zeker omdat ze zo'n machtspositie hebben en je dus op een gegeven moment wel uit pure ellende gaat betalen.
Want zeg nou zelf; is het redelijk televisie af te sluiten als het conflict gaat over de telefoon die nota bene via een andere aansluiting verloopt?
Mensen doe eens volwassen alsjeblieft, dit soort bedrijven zijn al veel te vaak negatief in het nieuws dus wees geen struisvogel en steek je kop niet in het zand! De probleemstelling is REALITEIT!
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
UPC is OK.
98 procent is zeer tevreden !
Meer dan 2,275.000 tevreden klanten.
Helaas 25.000 ontevreden klanten.
1600 nieuwe Digitale Telefonie klanten per dag erbij!
Helaas ook 14 Digitale Telefonie klanten per dag minder!
Al 260.000 Telefonie klanten.
Al 89.000 Digitale Telefonie klanten via revolutiionaire VOIP technologie.
Volgende maand 10 extra nieuwe opties in de telefooncentrales. (Analoog: Arnhem en Digitaal: Rotterdam). Waaronder: terugbellen bij bezet, tijd en datumaanduiding, vertraagd doorschakelen, selecteren van europese of amerikaanse ringtone, extern doorverbinden, bekijk en bewerk je klantgegevens en technische opties van je telefoonaansluiting op het internet, FAX en VoiceMail naar Email, voor EURO 7.00 per maand extra maximaal 5000 minuten per maand gratis bellen naar alle vaste 10-cijferige telefoonaansluitingen in Nederland, 24 per dag!
Vernieuwde VoiceMail met vele extra opties, zoals taalselectie: ENGELS/NEDERLANDS/FRANS/DUITS/SPAANS/ITALIAANS.
Extra VOIP telefoonlijn voor 2,50 per maand extra.
0800 (gratis) nummer voor 7,50 per maand extra. (Vaarwel (KPN) Collect Calls).
Per 1 oktober, alle UPC kabelaansluitingen GRATIS voorzien van een nieuw Digitaal modem voor Digitale Televisie, Internet en Telefonie. Voor 4,95 per maand extra volledig vernieuwde Digitale Televisie met vele mogelijkheden ZONDER decoder in uw TV kast! Dit ultra moderne en kleine decoder wordt voor u geplaatst in uw meterkast of het kabeltv aansluitpunt. Decoder is ongeveer even groot als het Arris Touchstone VOIP Digitale Telefonie modem.
Kortom: UPC is en blijft helemaal TOP !!!!!!!!
Ga nu maar weer verder met Z E I K E N ! ! ! ! !
98 procent is zeer tevreden !
Meer dan 2,275.000 tevreden klanten.
Helaas 25.000 ontevreden klanten.
1600 nieuwe Digitale Telefonie klanten per dag erbij!
Helaas ook 14 Digitale Telefonie klanten per dag minder!
Al 260.000 Telefonie klanten.
Al 89.000 Digitale Telefonie klanten via revolutiionaire VOIP technologie.
Volgende maand 10 extra nieuwe opties in de telefooncentrales. (Analoog: Arnhem en Digitaal: Rotterdam). Waaronder: terugbellen bij bezet, tijd en datumaanduiding, vertraagd doorschakelen, selecteren van europese of amerikaanse ringtone, extern doorverbinden, bekijk en bewerk je klantgegevens en technische opties van je telefoonaansluiting op het internet, FAX en VoiceMail naar Email, voor EURO 7.00 per maand extra maximaal 5000 minuten per maand gratis bellen naar alle vaste 10-cijferige telefoonaansluitingen in Nederland, 24 per dag!
Vernieuwde VoiceMail met vele extra opties, zoals taalselectie: ENGELS/NEDERLANDS/FRANS/DUITS/SPAANS/ITALIAANS.
Extra VOIP telefoonlijn voor 2,50 per maand extra.
0800 (gratis) nummer voor 7,50 per maand extra. (Vaarwel (KPN) Collect Calls).
Per 1 oktober, alle UPC kabelaansluitingen GRATIS voorzien van een nieuw Digitaal modem voor Digitale Televisie, Internet en Telefonie. Voor 4,95 per maand extra volledig vernieuwde Digitale Televisie met vele mogelijkheden ZONDER decoder in uw TV kast! Dit ultra moderne en kleine decoder wordt voor u geplaatst in uw meterkast of het kabeltv aansluitpunt. Decoder is ongeveer even groot als het Arris Touchstone VOIP Digitale Telefonie modem.
Kortom: UPC is en blijft helemaal TOP !!!!!!!!
Ga nu maar weer verder met Z E I K E N ! ! ! ! !
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
Inderdaad, helemaal te gek. Ik blijf nog lang vaste klant van UPC en ik heb alleen maar goeie ervaringen.
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
Bernadette, vooral klant blijven als je nu tevreden bent, zodra je ervan af wil, begint de ellende.
-
- Berichten: 101
- Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
Wat is dit triest om te lezen, zeg!
In plaats van advies geven aan iemand die dit soort problemen aankaart ( en hij is zeker niet de enige die dit meemaakt, heb het van meerdere mensen in mijn omgeving ook gehoord en zelf ook in gevecht verwikkeld om bepaalde telefoonnummers die ik gebeld zou hebben en nooit heb gebeld bijvoorbeeld), gaat iedereen lekker zitten afzeiken.
Bedoeling is volgens mij dat probleem wordt opgelost en vraag is hoe je kunt opboksen tegen een bedrijf als UPC als je gewoon in je recht staat, zeker omdat ze zo'n machtspositie hebben en je dus op een gegeven moment wel uit pure ellende gaat betalen.
Want zeg nou zelf; is het redelijk televisie af te sluiten als het conflict gaat over de telefoon die nota bene via een andere aansluiting verloopt?
Mensen doe eens volwassen alsjeblieft, dit soort bedrijven zijn al veel te vaak negatief in het nieuws dus wees geen struisvogel en steek je kop niet in het zand! De probleemstelling is REALITEIT!
ik ben het met deze persoon helemaal eens
het is triest om te zien hoe sommige mensen hier tekeer gaan en voor niks.
als je blij bent met je product dat is prima heel goed zelfs maar er zijn er genoeg die dat niet zijn en dat moet je ook repecteren.
deze forum is er om er voor elkaar te zijn en misschien een raad geven maar niet op deze manier en als je dat niet kunt dan doe geen moeite om te typen.
ik vind het zo kinderachtig,je kunt toch wel een gewoon advies geven, of op een normale manier zeggen dat jij er geen probleem mee hebt en dat je het vervelend vind als andere dat wel hebben? de jeugt van deze tijd krijg op deze manier echt geen goed voorbeeld hoor van jullie hoor,als ze dit zo lezen.
repecteer elkaar zou ik zeggen dat is mijn tip.
In plaats van advies geven aan iemand die dit soort problemen aankaart ( en hij is zeker niet de enige die dit meemaakt, heb het van meerdere mensen in mijn omgeving ook gehoord en zelf ook in gevecht verwikkeld om bepaalde telefoonnummers die ik gebeld zou hebben en nooit heb gebeld bijvoorbeeld), gaat iedereen lekker zitten afzeiken.
Bedoeling is volgens mij dat probleem wordt opgelost en vraag is hoe je kunt opboksen tegen een bedrijf als UPC als je gewoon in je recht staat, zeker omdat ze zo'n machtspositie hebben en je dus op een gegeven moment wel uit pure ellende gaat betalen.
Want zeg nou zelf; is het redelijk televisie af te sluiten als het conflict gaat over de telefoon die nota bene via een andere aansluiting verloopt?
Mensen doe eens volwassen alsjeblieft, dit soort bedrijven zijn al veel te vaak negatief in het nieuws dus wees geen struisvogel en steek je kop niet in het zand! De probleemstelling is REALITEIT!
ik ben het met deze persoon helemaal eens
het is triest om te zien hoe sommige mensen hier tekeer gaan en voor niks.
als je blij bent met je product dat is prima heel goed zelfs maar er zijn er genoeg die dat niet zijn en dat moet je ook repecteren.
deze forum is er om er voor elkaar te zijn en misschien een raad geven maar niet op deze manier en als je dat niet kunt dan doe geen moeite om te typen.
ik vind het zo kinderachtig,je kunt toch wel een gewoon advies geven, of op een normale manier zeggen dat jij er geen probleem mee hebt en dat je het vervelend vind als andere dat wel hebben? de jeugt van deze tijd krijg op deze manier echt geen goed voorbeeld hoor van jullie hoor,als ze dit zo lezen.
repecteer elkaar zou ik zeggen dat is mijn tip.
-
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
Ik was een klant van UPC. Ik heb het in zijn geheel opgezegd en ik ben naar Tiscali gegaan. Kan, maar nog beter is Versatel. Daar betaal je voor telefonie (vast-->vast gratis); internet (20 Mbit!!); digitale TV voor 49,95.
Goedkoper kan niet!!
Neptunus.
Goedkoper kan niet!!
Neptunus.
-
- Berichten: 101
- Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
ik heb ook versatel en telefoon
opzich niks verkeerd mee. je moet alleen uitkijken met internationale nummers.daar maken ze wel eens fouten mee. maar goed fouten maken is menselijk.
voor de rest ben ik zeer tevrede met versatel. ook ik was vanplan digitale tv te nemen maar op dit moment hebben ze alleen big brother en voetbal en dat vind ik niet zo belangrijk.ik had graag alle kanalen gehad want als ik alleen voetbal heb en men weet dat dan zit het hier straks helemaal vol met voetbalfans hihi
opzich niks verkeerd mee. je moet alleen uitkijken met internationale nummers.daar maken ze wel eens fouten mee. maar goed fouten maken is menselijk.
voor de rest ben ik zeer tevrede met versatel. ook ik was vanplan digitale tv te nemen maar op dit moment hebben ze alleen big brother en voetbal en dat vind ik niet zo belangrijk.ik had graag alle kanalen gehad want als ik alleen voetbal heb en men weet dat dan zit het hier straks helemaal vol met voetbalfans hihi
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
Net voor de zomervakantie kreeg ik een dagvaarding van upc voor een rekening die ik niet betaald zou hebben.
Sinds 7 jan. 2001 heb ik weer een telefoonaansluiting van kpn, upc heeft diezelfde dag ook zijn spullen terug gehaald.
Daarna bleef ik rekeningen ontvangen ( zelfs abonnementskosten), terwijl ik geen telefoon meer had van hun.
Ik heb gebeld, geschreven en gefaxt, maar ik kreeg of geen antwoord, of de hoorn werd erop gegooid als ik naar hun naam vroeg of er werd mij beloofd het op te lossen, omdat die rekening inderdaad niet klopte ( is mij door 3 medewerkers verzekerd).
Omdat het om een rekening gaat van 101,22 euro, krijg ik geen rechtshulp dus probeer er zelf maar 'n beetje uit te komen.....wie snapt nu die advocaten-taal?
Ik heb gewoon alles eerlijk op papier gezet en ben heel benieuwd naar de uitspraak ( telefonisch contact is toch niet te bewijzen?)
Laat jullie nog wel weten hoe het met deze belachelijke geldverspillende en tijdrovende situatie gaat.
Maar een ding is zeker...NOOIT MEER UPC !!
Groetjes antiupc
Sinds 7 jan. 2001 heb ik weer een telefoonaansluiting van kpn, upc heeft diezelfde dag ook zijn spullen terug gehaald.
Daarna bleef ik rekeningen ontvangen ( zelfs abonnementskosten), terwijl ik geen telefoon meer had van hun.
Ik heb gebeld, geschreven en gefaxt, maar ik kreeg of geen antwoord, of de hoorn werd erop gegooid als ik naar hun naam vroeg of er werd mij beloofd het op te lossen, omdat die rekening inderdaad niet klopte ( is mij door 3 medewerkers verzekerd).
Omdat het om een rekening gaat van 101,22 euro, krijg ik geen rechtshulp dus probeer er zelf maar 'n beetje uit te komen.....wie snapt nu die advocaten-taal?
Ik heb gewoon alles eerlijk op papier gezet en ben heel benieuwd naar de uitspraak ( telefonisch contact is toch niet te bewijzen?)
Laat jullie nog wel weten hoe het met deze belachelijke geldverspillende en tijdrovende situatie gaat.
Maar een ding is zeker...NOOIT MEER UPC !!
Groetjes antiupc
-
- Berichten: 101
- Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
hoi antiupc
volgens mij is telefoonisch contact ook niet te bewijzen maar je kunt wel opvragen bij kpn waar je allemaal naar toe hebt gebeld. daar kun je dan ook op zien hoevaak je geprobeert hebt om met hun in contact te komen. dat is beter iets als niets denk ik dan.
sterkte ermee want dat heb je wel nodig met upc
volgens mij is telefoonisch contact ook niet te bewijzen maar je kunt wel opvragen bij kpn waar je allemaal naar toe hebt gebeld. daar kun je dan ook op zien hoevaak je geprobeert hebt om met hun in contact te komen. dat is beter iets als niets denk ik dan.
sterkte ermee want dat heb je wel nodig met upc
Re: Spookrekening en afsluiting UPC
Nou ik was twee maanden in Amerika. Ze zeiden, terwijl er geen hond in mijn huis was dat ik 2463,74 had gemnaakt. Mijn kabel was uit mijn PC en ik was in New York City en Miami. Moet je toch eens raden hoe dat kan.
Ik heb een Kort geding aangespannen tegen die gasten en gewonnen. Of ik volgens hen maar even toch de deurwaarderskosten wilde betalen. Dat is dus ook voor hun rekening. Stelletje schorum.
Groet,
Uranus (Voorheen Neptunus)
Ik heb een Kort geding aangespannen tegen die gasten en gewonnen. Of ik volgens hen maar even toch de deurwaarderskosten wilde betalen. Dat is dus ook voor hun rekening. Stelletje schorum.
Groet,
Uranus (Voorheen Neptunus)