LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZIEK DOOR KOPIEERMACHINES

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
gabriel

ZIEK DOOR KOPIEERMACHINES

Ongelezen bericht door gabriel »

Geachte lezers,

Wie heeft ervaring met kopieermachines van voor 1996.
En wie heeft het idee ziek te zijn van het werken met die machines van bovengenoemde periode.
In die machines zaten geen filters en in de handleiding van folders stonden geen waarschuwingen.
De gevolgen van het overmatig kopieeren zijn ernstig.

Graag zou ik reactie ontvangen van mensen die ervaring hebben met genoemde machines.

Ik beschik over onderzoekrapporten van die periode, en ben ziek door toner geworden.

Diverse leveranciers wilden niet eens het geld ontvangen van hun nota's in de hoop dat ik men mond zou houden.

DUS HIERBIJ EEN OPROEP voor mensen die ook gezondheidsklachten hebben en die gewerkt hebben met kopieermachines.

Rob van Etten

Re: ZIEK DOOR KOPIEERMACHINES

Ongelezen bericht door Rob van Etten »

Hallo Gabriel,

Erg vervelend wat je overkomen is. Wij zijn een bedrijf wat al 20 jaar externe toner- en ozonfilters produceren en leveren.

Wat een goede site voor je is is de site van Joachim Stelting, die ex comissaria van Politie uit hanburg die arbeidsongeschikt geraakt is door de tonerpoeder uit zijn laserprinter.

www.krankdurchtoner.de

Onze site is www.toxozon.nl en de filters die in de trosradar uitzending van afgelopen maandag waren te zien waren onze filters.

groet,

Rob

norit slikker

Ongelezen bericht door norit slikker »

He Mr. Toxozon, bij jij valt het kwartje echt niet! Hou is op met het aanprijzen van die firma van je!

oplossing

Ongelezen bericht door oplossing »

alle informatie omtrent fijnstof, en wat te doen is te vinden op www.dexwet.com.

piet paniek

Ongelezen bericht door piet paniek »

Nog even en ik registreer domein www.krankdurchrobetten.de

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Hebben we weer een nieuwe welvaartsziekte gevonden?

Meisje uit de polder

Ongelezen bericht door Meisje uit de polder »

Ja Karr, maar dat zal jou nooit overkomen, want jij komt NOOIT in de ziektewet of WAO. Toch? :)

Gesloten