LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spectrom keukens en badkamer

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Soepartinah

Spectrom keukens en badkamer

Ongelezen bericht door Soepartinah »

Hallo allemaal:
Ook een verhaaltje over Spectrom: via de beurs n whirlpool gekocht: kosten: Euro.3.800,00 kreeg 50% kortung HOERA!!! dus Euro.1.900,00 ''kost'' het aanbetaald Euro.25% = Euro.475,00 restant betaald(!) Euro.1.415,00 2 weken voor aflevering... wat bleek Spectrom failliet, doorstart gemaakt. Enfin menig mens kent geschiedenis van Spectrom zo zoetjes aan wel.

Wij netjes naar Breda gegaan, nieuw nota gemaakt etc., ja badje is aangekomen, wat bleek? wij kregen systeem...1 kost ZONDER KORTING bij andere collega''s Euro.1000,00!!! wat ERG... wij hebben Euro. 900,00 teveel ervoor betaald. Nu hebben wij er een badpanneel erbij besteld en moeten nog Euro.195,00 zogenaamd met 50% korting bijbetalen. Hebben panneel nu binnen en brief gestuurd en protest aangetekend, wij willen geld terug of het verschil erbij en willen badpanneel NIET betalen. of de duurder uitgave whirlpool steem 3 of anders geld retour en whirpool retour.

Zo zie je maar, 50% korting, 50% korting van wat?? 50% tot 90% MEER BIJBETALEN. Ik vraag mij af, moet ik nu contact opnemen met de curator? omdat ze een goedkope versie whirlpool hebben geleverd en ik teveel heb betaald?
Who knows??

Adje Viseur

Re: Spectrom keukens en badkamer

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

waren ze alweer failliet?? eerst als Horn keuken&bad en nu weer als spectrom... mmmmm ik zou er niets meer durven kopen

Soepartinah

Re: Spectrom keukens en badkamer

Ongelezen bericht door Soepartinah »

Hallo Adje viseur,
Die Spectrom is vanaf dacht ik begin augtus 2005 failliet, maar hebben een doorstart gemaakt. Ja, je moet echt geen zaken doen met die lui. Ik vind het echt vervelend, om het te zeggen. Want misschien is degene die die doorstart hebben gemaakt wel de goede, maar je gaat toch twijfelen, als je zoiets meemaakt wat ik heb meegemaakt.

Gisteren een brief ontvangen als reactie op mijn voorstellen, misschien hebben ze mijn brief niet ontvangen, omdat k naar de verkeerde Spectrom heb gestuurd, maar ik moest maar blij zijn, dat ik niet meer (nog meer??) geld hoefte te betalen. Ik dacht dat ik juist van hun geld terug moest krijgen. Ik ben benieuw, dus nu mailtje terug met copie brief.

Ja, je moet echt oppassen tegenwoordig hoor en met je gedachten erbij met alles wat je doet!

Gesloten