LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 ADSL

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Greetje
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:05

tele2 ADSL

Ongelezen bericht door Greetje »

We hebben sinds negen september ADSL maar we hebben via de normale weg nog geen internet maar via de veiligheid modem wel en ze kunnen ons niet helpen
[/b]

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: tele2 ADSL

Ongelezen bericht door fuiduif »

Sorry, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand hier iets mee kan...

redindy
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jan 2004 09:53

Re: tele2 ADSL

Ongelezen bericht door redindy »

Daarbij sluit ik mij van harte aan!

kompas
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2005 16:27

Re: tele2 ADSL

Ongelezen bericht door kompas »

hahahahaha een pluim voor hem/haar die hier iets mee kan:-):-)

aronofsky
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 sep 2005 21:06

Re: tele2 ADSL

Ongelezen bericht door aronofsky »

Ze heeft twee topics hierover lopen :roll: dus het zal om hetzelfde gaan: ff mezelf quoten vanuit dat andere topic:
Het spijt me maar de anderen hebben toch echt wel een punt hoor.
Als de computer in staat is om in de veilige modus een internet verbinding tot stand te brengen dan ligt het zeker aan de software. Belangrijke boosdoeners zijn dan meestal ofwel de Firewall, en/of het anti-virus programma (Norton heeft er nog wel eens een handje van en dan specifiek de ingebouwde firewall in Norton 2005). In de veilige modus laadt de computer deze programma's niet en kan er dus blijkbaar wel een verbinding tot stand komen. Probeer de Windows Firewall en een eventueel virusprogramma eens uit te schakelen en vervolgens een internet verbinding tot stand te brengen.
Nu maar hopen dat ze behalve veel topics aanmaken, ze ook nog deze vervolgens doorleest :wink:
Dus kom maar op met die pluim :D

Gesloten