LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waterleiding bij Amerikaanse koelkast?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Esmarije
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 mei 2005 00:17

Waterleiding bij Amerikaanse koelkast?

Ongelezen bericht door Esmarije »

We willen graag een Amerikaanse koelkast aanschaffen. Nu hebben we gehoord dat je hiervoor een aparte waterleiding moet hebben. Klopt dat? Of is er ook een andere mogelijkheid hiervoor? Want waar wij de koelkast willen plaatsen, daar is heel moeilijk een waterleiding heen te brengen.
Alvst bedankt!

Groetjes,

Esmarije

FritzTheCat
Berichten: 243
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Waterleiding bij Amerikaanse koelkast?

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Dan geen ijsblokjes uit de machine.

Esmarije
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 mei 2005 00:17

Re: Waterleiding bij Amerikaanse koelkast?

Ongelezen bericht door Esmarije »

Dat snap ik. Maar is daar geen andere mogelijkheid voor? Bijvoorbeeld steeds bijvullen met water, of zoiets.

Astra23
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 aug 2005 16:47

Re: Waterleiding bij Amerikaanse koelkast?

Ongelezen bericht door Astra23 »

Nee, helaas. Een amerikaanse koelkast heeft altijd een watertoevoer nodig. Anders zal ijsuitgifte of koud water niet mogelijk zijn.

Groeten Peter

Esmarije
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 mei 2005 00:17

Re: Waterleiding bij Amerikaanse koelkast?

Ongelezen bericht door Esmarije »

Dank je. Dan weet ik genoeg. We zullen naar een andere mogelijkheid op zoek gaan.

Groetjes,

Esmarije

Fatman
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2005 17:37

Re: Waterleiding bij Amerikaanse koelkast?

Ongelezen bericht door Fatman »

Die waterleiding valt wel mee, ik heb zelf ook zo'n koelkast en ben er meer dan tevreden mee. De waterleiding wordt meegeleverd en is een plastic hogedrukslang van een ± 8 mm die een meter of 6 lang is, je schroeft hem zo op de kraan. Ik ben vooral blij met de digitale display van temperatuur, de koelkast heb ik op 0 graden staan voor vlees enzo het blijft dan erg lang goed. De slang is ook te verlengen.

Esmarije
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 mei 2005 00:17

Re: Waterleiding bij Amerikaanse koelkast?

Ongelezen bericht door Esmarije »

We wilden eigenlijk de koelkast aan de overkant van de keuken zetten(dus linker muur keuken, rechter muur koelkast), waar geen waterleiding loopt. Leiding zou dan onder de planken door moeten (in de grond gefreesd) of 5 meter langs de muren. Is dus niet echt haalbaar of mooi, maar met een oplossing zijn we bezig. Denk toch maar een ander plaatsje zoeken.

Groetjes,

Esmarije

Gesloten