LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] steeds geen internet (kop van friesland)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
k van der hoek
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:38

steeds geen internet (kop van friesland)

Ongelezen bericht door k van der hoek »

de laatste tijd steeds geen of langzaam internet van de firma upc.
het werkt een kwartier wel weer, dan weer een halve dag geen internet.

verschilende malen bellen, maar geen storing bekend bla bla bla.

ligt aan de pc zeggen ze, pc naar de reperateur, niks mis mee.

dus ligt wel degelijk aan het internet van upc.

nou heb ik nog een contract tot februarie volgend jaar, maar kan ik er nu afkomen omdat zijn niet naar wens leveren(wanprestatie)?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: steeds geen internet (kop van friesland)

Ongelezen bericht door agro »

Je kan wel van ze afkomen wegens wanprestatie, maar of het zoveel zin heeft om dit te proberen betwijffel ik, er volgt dan een ellenlange procedure, waarbij bovendien ernstig rekening mee dient te worden gehouden als je de betalingen van internet opschort, je ook afgesloten zal kunnen worden van radio en tv ontvangst.

Wil je een indicatie van wat je te wachten staat neem dan nauwkeuring het item van " IkbenJan , Door upc voor de rechter gedaagd ".

Als je toch het voornemen hebt om ook radio en tv ontvangst elders onder te brengen zou je kunnen overwegen om de procedure te starten, maar denk dat makkelijker zal zijn om de 4 a 5 maanden nog uit te zitten en je in die tijd te informeren naar alternatieven voor je internetverbinding.

succes toegewenst

WilmaVinja
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2005 18:32

Re: steeds geen internet (kop van friesland)

Ongelezen bericht door WilmaVinja »

Ook in Gelderland kennen we dit probleem. :(
Lees mijn reactie in de topic van: upc internet en telefonie in een.
Groetjes Wilma.

Gesloten