LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verzieking forum

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Verzieking forum

Ongelezen bericht door Elias »

Tja, als nu zelfs de trollen ongestraft inhoudelijke informatie ( zie Dexia en Klavertje 4 ) om zeep weten te brengen door hun opzettelijke wijze van reageren en bovendien de meest lugubere, aanstootgevende taal en nonsens mogen spuien, dan weet ik het ook niet meer.

Een stevige discussie en elkaar de loef af proberen te steken, alla, maar nu loopt het werkelijk de spuigaten uit.

Als TrosRadar nu aan de ellende en de toegang van:
HvdB, - C, etc
Note!kraker
LindaLovelace
gerritsmit
Groenestijn
Kor B
en vul de lijst nog maar aan,

geen resoluut einde maakt dan :shock: kunnen we beter helemaal wegblijven hier.
Laatst gewijzigd door Elias op 02 okt 2005 01:20, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Verzieking forum

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 02 Okt 2005 00:12 door Elias


--------------------------------------------------------------------------------

Tja, als nu zelfs de trollen ongestraft inhoudelijke informatie ( zie Dexia en Klavertje 4 ) om zeep weten te brengen door hun opzettelijke wijze van reageren en bovendien de meest lugubere, aanstootgevende taal en nonsens mogen spuien, dan weet ik het ook niet meer.

Een stevige discussie en elkaar de loef af proberen te steken, alla, maar nu loopt het werkelijk de spuigaten uit.

Als TrosRadar nu aan de ellende en de toegang van:
HvdB, - C, etc
Note!kraker
LindaLovelace
gerritsmit
Groenestein
en vul de lijst nog maar aan,

geen resoluut einde maakt dan kunnen we beter helemaal wegblijven hier.
Je hebt helemaal gelijk Elias.
Het is eigenlijk te gek voor woorden dat Trosradar dit allemaal toelaat.
Weet je wat het is, als ik Moderator was geweest van dit forum dan had ik al bij diversen postings een slotje erop gegooid en een aantal bans uitgedeeld.
Eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat ik sommige gedupeerden ook niet snap dat zij die Dexia-misdadigers nog antwoord geven.
Maar ik ben blij dat iemand anders zoals jij er ook aan ergert.

Trosradar, wanneer neemt u eens maatregelen tegen die forumvervuilers.?

Groenestijn
Berichten: 88
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:02

Re: Verzieking forum

Ongelezen bericht door Groenestijn »

Elias is Woest en een bedrieger.

Rasputin1
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 aug 2005 19:53

Re: Verzieking forum

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

Eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat ik sommige gedupeerden ook niet snap dat zij die Dexia-misdadigers nog antwoord geven
Ik weet het, daar hebben die gasten alleen maar lol in. Maar anderzijds moeten we voorkomen dat die gasten hier de zaak helemaal kritiekloos kunnen ondersneeuwen. Nieuwkomers op het forum worden zo op het verkeerde been gezet.

Groenestijn
Berichten: 88
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:02

Re: Verzieking forum

Ongelezen bericht door Groenestijn »

Je hebt gelijk Piet Koremans begrijpt het niet meer :shock:

Gast

Re: Verzieking forum

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 02 Okt 2005 00:52 door Rasputin1


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:

Maar anderzijds moeten we voorkomen dat die gasten hier de zaak helemaal kritiekloos kunnen ondersneeuwen. Nieuwkomers op het forum worden zo op het verkeerde been gezet.
Daar heb je wel gelijk in, maar doen jullie het dan zo, zonder scheldkarbonades maar met inhoudelijke argumenten.
Kijk mensen die op deze forum komen en lezen dergelijke berichten, die schrikken daarvan terug.
Natuurlijk ik weet het, het is verdomd moeilijk om het hoofd helder te houden zonder uit je slof te schieten, wij gedupeerden zijn er meer bij gebaat door elkaar te helpen en te steunen dan ons gek te laten maken door die randfiguren van Dexia.
Ook lopen wij de kans als dit zo blijft doorgaan dat Trosradar gegeven moment gaat zeggen, jongens toch dit is niet normaal meer, het forum sluiten wij, wie zijn dan de winnaars.? Precies die randfiguren van die oplichtersbank Dexia, waar jullie dan aan meegewerkt hebben, wij likken dan onze wonden en zij lachen.
Wat Piet Koremans betreft, of het een oplichter is of niet doet niets terzake, hij levert anders wel nuttige bijdrage zoals het aanleveren van de gerechtelijke uitspraken.
Maar ja dat zullen die Dexia-gasten wel zijn die hem uitschelden.

Gesloten