LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar Second Opinion

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Rayfra

Radar Second Opinion

Ongelezen bericht door Rayfra »

Hoewel dit eigenlijk onder gezondheidszorg valt plaats ik het toch maar even hier:

Radar, wat fijn dat een second opinion gedaan kan worden via jullie! Het is voor velen en in ieder geval voor mij, een groot raadsel wat we straks moeten verwachten van onze zorgverzekeraars.

Iedere keer wanneer er iets verandert aan de premie mogen we kostenloos overstappen naar een ander, maar wat is wijsheid? Ben je inderdaad voordeliger uit, heeft het zin om over te stappen? Zelden heb ik het gevoel dat je daar als consument ook daadwerkelijk in begeleid wordt.

Ik kan me heel goed voorstellen dat de aanmeldingen voor jullie second opinion storm lopen. Wat de uitkomst ook zal zijn straks, één ding weten we zeker als consument: we krijgen een heldere uitslag in normale taal zonder poespas!

Dus, alvast bedankt - ik ben er enorm blij mee.

nettepige

Re: Radar Second Opinion

Ongelezen bericht door nettepige »

ik vind het ook fijn met de second opinion maar het lukt mij niet om de vragenlijst af te maken.Ik heb nu Agis als mijn verzekeraar en tot dit vraag gaat het goed.Als dan wil invullen welk soort pakket ik heb houd het op!Heeft iemand een advies ? Bedankt

Rayfra

Re: Radar Second Opinion

Ongelezen bericht door Rayfra »

Hoi Nettepige (grappige nick!) :)

Klopt het als ik zeg, dat jouw pakket niet in de lijst voorkomt? Als ik moet gokken dan denk ik, dat er een foutje geslopen is binnen de test. Dat moet de webmaster (of de persoon die de 2nd opinion gemaakt heeft in feite) dan aanpassen. Het kan heel goed om een verkeerd geplaatste komma gaan binnen het prog dat gebruikt wordt. Misschien kun je via de contactlink (bovenin rechts) die vraag nog eens stellen.

Wat je daarnaast ook kunt doen is naar kassa.vara.nl gaan. Zij hebben sinds dit weekend eenzelfde soort test online gezet. Misschien werkt die wel beter. Als het daar ook fout gaat, zit er echt een foutje in het script :lol:

Succes ermee!

Gesloten