LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer onbeleefd!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
mij ken je echt niet
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 aug 2005 09:31

Zeer onbeleefd!

Ongelezen bericht door mij ken je echt niet »

Ik moet even mijn frustratie kwijt nadat ik net gebeld werd door een OXXIO medewerker! Of ik 20% op mijn energie rekening wilde sparen en over wilde stappen naar OXXIO? Nee, dat wilde ik niet en dat zei ik ook. (ik ben tevreden met het energiebedrijf waar ik bij zit en ik vertrouw de telefonische verkoopmedewerkers niet waarbij alles op stel en sprong geregeld moet worden). Dat mocht ik blijkbaar niet zeggen, want de telefoniste werd erg onvriendelijk!! Dat was toch ERG STOM van mij om dan maar een DUURDERE energieleverancier te nemen! Want zij waren echt 20% goedkoper!! Ik zei haar dat ze wel erg onvriendelijk en arrogant overkwam. Ik vroeg haar hoe ze aan mijn telefoonnummer kwam, daar ik ook al via internet doorgegeven heb dat ik niet van dit soort verkooppraatjes gediend ben, maar dit was haar antwoord: "Dan moet u bij de overheid zijn, want die hebben de energiemarkt en dus ook de telefoonnummers vrijgegeven" Nou, wat een intelligent antwoord....die kan maar beter niets meer verkopen!

Zijn er meerdere mensen die een dergelijke ervaring hebben?

Vanora
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 sep 2005 20:06

Re: Zeer onbeleefd!

Ongelezen bericht door Vanora »

Dit komt jammer genoeg veel te vaak voor! Heb je de naam onthouden van haar? Klacht indienen bij OXXIO en zij gaan er dan achteraan want dit geeft hen een slechte naam terwijl dat 1 medewerkster is van de velen die het wel goed bedoelen.

gvb
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2005 21:39

Re: Zeer onbeleefd!

Ongelezen bericht door gvb »

Ik ben ook vanavond opgebeld door iemand van Oxxio en toen ik zei dat bij mijn huidige leverancier bleef werd mij op hoge toon gevraagd of ik dus zin had in elk jaar stijgende tarieven. Waarop ik zei dat mijn zaak was. O, werd er toen gezegd dan zorg ik er toch voor dat u tegen hoge tarieven energie geleverd krijgt en werd de verbinding verbroken.
Mijn punt is dat ik nu niet weet hoe te reageren daar je geen telefoonnummer krijgt om een evt. klacht te deponeren. Reageren op diegene die belt lijkt me helemaal zinloos daar het toch iemand van een callcenter betreft.

Gesloten