LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] concert within temptation

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
lianne87
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 aug 2005 01:01

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door lianne87 »

er was op t java aanwezig:
een hotdogstand
een frietstand
meerdere drankstandjes
een broodjesstand
een pizzastand
een snackstand(hamburgers/kroketten/frikandellen etc.)

dus ja lauwe patat... keuze genoeg.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door S. »

Eén probleem: Ik was niet aanwezig.
Maar je hebt gelijk, met zo'n royaal aanbod zou ik niet voor *** gaan lopen met een kerstmuts. :wink:

Onze topicstarter schreef over lauwe patat.
Vandaar mijn rebelse uitgangspunt. :D

lianne87
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 aug 2005 01:01

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door lianne87 »

wie zegt dat ik die kerstmuts ophad?
je neemt een rugtas+ kerstmuts.
in die kerstmuts passen al gauw 4 bolletjes en 2 pakjes drinken. ;)
maar de patat smaakte daar ook goed hoor ;)

Sjeempie
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2005 07:55

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door Sjeempie »

SJZ


Geplaatst op 24 Jul 2005 21:53 door SJZ


--------------------------------------------------------------------------------
In de bios, op allerlei plekken waar ze zelf spullen verkopen is dat verboden. Vind ik wel normaal.
Dat ben ik niet met je eens. Ik kom voor de film, dat ik dan 3 keer zoveel voor mijn drankje en hapje moet betalen vind ik bezopen en dat doe ik dan ook niet. Ben laatst weer eens met mijn zoontjes naar de film geweest, we hebben bij de kassa de kaartjes gehaald en zijn daarna de supermarkt er tegenover ingeschoten om wat lekkers te halen 8)

Dana30
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 aug 2005 09:17

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door Dana30 »

Ik ben ook bij dit concert geweest. Om te beginnen was het een supergaaf concert!

Ja de 4 of 5 rittenkaart voor de wc was voor het eerst dat ik dat heb meegemaakt. Vond het maar een rare gang van zaken. Ik vind het zowieso stom dat je voor de wc moet betalen. Gooi dan een euro op het kaartje, ben je ook klaar. Nu stonden daar de hele avond 2 meiden die dan je rittenkaart staan af te strepen. Lijkt mij wat overbodig, maar goed.

Eten & drinken, tja, wat zal ik ervan zeggen. Ze brengen het leuk, dat je dan bonnen moet kopen voor drinken, die we aan het eind van de avond niet meer konden inruilen omdat de achterste bar ineens dicht was en we geen zin meer hadden om weer helemaal naar voren te gaan. Vervolgens moet je voor eten wéér aparte bonnen kopen. De prijzen van het eten waren dan wel zo afgestemd dat je even moest rekenen en bedenken wat je wilde eten, om toch je strippenkaart volledig te benutten. Want je moet er 5 kopen ofzo en een broodje is dan 4 bijvoorbeeld.
Ja en wat je dan te eten krijgt.....ik vond het niet te pruimen, maar ja...je hebt wat binnen.

Tja de prijzen zijn belachelijk hoog, maar ik denk dan maar, je bent niet verplicht om wat te kopen.....toch....

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door woman4life »

en ik vind het nog steeds jammer dat de topicstarterniets laat horen....

janozz
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2005 17:52

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door janozz »

Ik wil hier even op reageren.
ik ben zelf bij dit concert geweest en ik heb erg genoten van de hele avond.
Dat je niks van eten of drinken mee mag nemen vind ik normaal,dat is bij grote dansfeesten ook zo.
Als je even nadenkt dan weet je dat er hoge prijzen zijn voor het eten en drinken.dus even een tip.Eet van te voren goed dan hoef je daar ook niks te kopen aan eten.
zelf ben ik voor dit concert even naar de burgerking gegaan op het station.
Die strippenkaart voor de toilet is voor mij ook nieuw,ik heb wel eens stempels meegemaakt maar een strippen kaart nog niet.
Wat de entree prijs betreft.41 euro vind ik best normaal.
De bands,de apparatuur,de lokatie,de beveiliging en al het andere personeel moeten betaald worden.
met de grote dansfeesten betaal je dit ook allemaal,en als je dit te duur vind blijf dan thuis.

marley
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2005 16:50

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door marley »

Ik las dit topic, en als organisator van een paar grote evenementen wil ik het volgende kwijt.
Het gaat niet zozeer om of men wel/niet eigen eten/drinken mee mag nemen. Waar het wel om gaat is dat een organisatie ervoor zou moeten zorgen dat, als het meebrengen niet is toegestaan, de aanwezige horeca fatsoenlijk voedsel en drank biedt tegen normale prijzen!!!!
En wat dat betreft is het vaak ver te zoeken. De horeca op grote evenementen is allerminst zielig te noemen, en het is ook onzin dat je als consument maar alles moet accepteren "omdat het nou eenmaal overal zo is"!!! Als ik ergens lauwe ouwe friet of uitgedroogde broodjes te eten krijg kunnen ze de boel terug krijgen, in een restaurant pik ik dat ook niet.
Die mensen die vinden dat "het erbij hoort" en "je niet moet zeuren" , zijn de mensen die ervoor zorgen dat er geen jota verandert!
Meegebracht voer niet toestaan, ok, maar biedt dan een goed alternatief.

Ik hou wel degelijk de hand in de kwaliteit en tarieven van de horeca-gelegenheden op "onze" evenementen. Gaan ze niet akkoord, of houden ze zich niet aan de afspraken, dan sluiten we hun toko. Soms ook niet handig want dat kan betekenen dat er dus geen friet te krijgen is, niet eens lauwe, maar liever op die manier dan dat mensen met een lege portemonnee en een halve voedselvergiftiging (vergis je niet, de keuringsdienst van waren zou z'n snuit wat vaker moeten laten zien hoor!!!!) naar huis gaan.

Uitgaan in Nederland kost inmiddels heel veel geld, maar dat komt voor een groot deel omdat mensen bereid zijn veel te betalen voor weinig.
Zouden we allemaal een tijdje thuisblijven, dan zouden de prijzen kelderen....................zoiets heet nou eenmaal marktmechanisme.

WT-fan
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2005 15:04

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door WT-fan »

sorry hoor, maar daar kunnen de leden van die band toch niks aan doen? hun werken zich kapot hun act voor te bereiden maar ze houden zich niet bezig met of er wel eten en drinken mag worden meegenomen en hoeveel strippen je voor de wc kunt kopen hoor! zelf ben ik wel fan en zou enorm graag naar een concert willen, en nu weet ik dus ook dat ik dus geen eten en drinken mag meenemen dus daar maar rekening mee moet houden! in een bios mag dat toch ook niet? en voor die andere mensen die de zangeres maar een gillend mens vinden: probeer zelf maar een zo hoog te zingen, dan merk je wel dat ze echt veel zangtalent heeft! :evil:

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door Shareena »

maar liever op die manier dan dat mensen met een lege portemonnee en een halve voedselvergiftiging (vergis je niet, de keuringsdienst van waren zou z'n snuit wat vaker moeten laten zien hoor!!!!) naar huis gaan.
Alsof een broodje ham na een dag in je tas te hebben gezeten nog zo verstandig is om te eten!

lianne87
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 aug 2005 01:01

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door lianne87 »

ben dus zaterdag nog een keer bij WT geweest op appelpop in tiel. dit is een gratis festival, maar aan de prijzen was dat wel te merken :lol: maar het was weer geweldig om mn bandje weer te horen spelen :D en ja de prijzen in de horeca zijn nou eenmaal niet laag bij festivals; dus ja...

bert2
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 sep 2005 14:46

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door bert2 »

inde Efteling wordt je ook geweigerd met een koelbox
ongelooflijk kostbaar om met een groot gezin van 4 kinderen de Efteling in te gaan

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik erger me dan ook altijd kapot aan gezinnen die met enorme koelboxen en tassen door de Efteling heen zeulen en sleuren. Kom op zeg, een dagje uit mag best wat kosten dan ga ik niet al die rotzooi meeslepen.

lianne87
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 aug 2005 01:01

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door lianne87 »

waar ik me nog meer dan aan erger is dat die mensen dan zon kinderkarretje meoten hebben omdat ze de koelbox niet vast willen houden...

wil je hem meenemen dan draag je hem maar lekker!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Inderdaad Lianne, je hebt groot gelijk. Als ik iets meeneem draag ik het ook zelf de hele dag en heb ik geen karretjes nodig om aan te tonen dat ik te gierig ben om iets te kopen.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door Shareena »

Je weet dat een dagje uit wat kost.. Een pakje drinken kan je altijd meenemen, maar hele koelboxen? Logisch dat ze het weigeren.. Die tentje met eten staan daar niet voor niks...

Gesloten