LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hamburger-Mannheim

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos
Berichten: 9891
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door kuklos »

Ook Tros is goed bezig geweest zie ik.
Zullen we een wedje leggen wanneer de posts over hun actie verwijderd worden?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de argumentatie van de redactie voor haar optreden en ben van mening dat zij die hier ter plaatse, in alle openbaarheid, dienen te melden.
Ik denk in alle eerlijkheid van niet. De redactie hoeft in het openbaar forum m.i. niet in te gaan op privé verstuurde e-mail. Men heeft, althans in mijn geval, correct gereageerd op mijn repliek naar aanleiding van die mail en voor mij is wat dat betreft deze zaak dan ook afgedaan.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door student26 »

Ik denk in alle eerlijkheid van niet. De redactie hoeft in het openbaar forum m.i. niet in te gaan op privé verstuurde e-mail. Men heeft, althans in mijn geval, correct gereageerd op mijn repliek naar aanleiding van die mail en voor mij is wat dat betreft deze zaak dan ook afgedaan.
Ik verlang ook niet dat de prive verstuurde mail hier besproken wordt, maar eerder de argumentatie voor deze actie. Laten we eerlijk zijn, het lijkt mij niet dat de Tros dit op eigen houtje zomaar heeft bedacht. Veel logischer is dat MrTelecom hierom heeft gevraagd. Ik vraag me dan af of men de berichten na is gaan lezen om te bepalen of het gerechtvaardigd is dergelijke mails naar mensen te gaan sturen. Ook vraag ik mij af

- waarom de redactie op eenzelfde vraag van mijn kant met betrekking tot een schrijver die mij openlijk bedreigde nooit heeft gereageerd;

- waarom de redactie als die meent het forum te moeten modereren dat niet naar behoren doet; er zijn immers al vele malen bedreigingen en lastercampagnes gevoerd zonder enige (re)actie van de redactie.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik sluit me in deze aan bij student26.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door jurrien »

Ook ik steun in deze student26. Er is al zo vaak gedreigt enz door voorstanders dat ik dit modereerbeleid voor geen meter meer snap.
jurrien

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik vraag me dan af of men de berichten na is gaan lezen om te bepalen of het gerechtvaardigd is dergelijke mails naar mensen te gaan sturen.
Exact ditzelfde heb ik dus ook gevraagd omdat ik ook wel zag dat deze mail rechtstreeks uit iemands persoonlijke koker kwam. En daarop is correct gereageerd met excuses en de verklaring dat het niet helemaal bedoeld was zoals het was gesteld. En dan moet het ook over zijn vind ik.
En wat die bedreigingen betreft, die zijn meer een indicatie voor het brevet van onvermogen van de discussiepartners. Het komt bij mij meer komisch over, ware het niet dat het de sneue situatie weerspiegelt waarin de schrijvers zich bevinden. Het is een beetje zoals met pesten op school; de daders verdienen evenveel medelijden als de slachtoffers.
Zelf heb ik me nog nooit geërgerd aan het moderatiebeleid, ik geloof dat iedereen toch wel groot genoeg is om voor zichzelf elke post in de juiste context te plaatsen in relatie tot de afzenders ervan. Eigenlijk ben ik altijd wel een beetje begaan met het lot van de mensen van wie hun situatie ze tot dergelijk gedrag brengt. Kortom, feitelijk een onderschrijving van mijn eigen ideeën die ik in deze discussie inbreng. Meer een zaak voor de stichting correlatie dan voor de radar-redactie.

oogje
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 okt 2005 12:39

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door oogje »

Hallo allemaal. Ik heb de zaken hier een beetje gelezen en ik stel het volgende voor:

Als je een vraag hebt en die krijg je niet direct beantwoord, blijf dan rustig en geduldig en ga niet op voorhand invullen wat de ander neit eens heeft gezegd.

Probeer zoveel mogelijk klaarheid te brengen in de dingen die je niet begrijpt door zo weinig mogelijk emotioneel en zoveel mogelijk rationeel te denken. Je eigen gebrek aan vertrouwen OF wantrouwen opzij te zetten (=emotioneel). En naar een rationele, beschouwende houding over te gaan. Ik denk dat je daarmee veel gerichter (en toch niet 'glazen hard, speer punt scherp, melig zoet etc. etc. <- allemaal appellerend op de primitieve hersenen) tot de
BROOD nodige OBJECTIEVE informatie zult komen. En dit: tijdens een bezoek door een HM consulent. En ook: bij het bespreken van de ervaringen hier, in dit forum.

Geen enkel mens blijft hier lang genoeg om alle overbodige passages door te wordstelen. Mensen komen naar hier om kennis en inzicht op te doen. Niet om te discussiëren omwillen van de fun van de discussie zelf (wat mijns inziens iets teveel het geval is + dan nog gevoerd door enkele die blijkbaar alle tijd van de wereld hebben om de discussiëren, maar daarmee de kans ontnemen voor de mensen die echt op zoek zijn naar informatie en inzichten).

Mijn probleem hier is dat ik gefrustreerd geraak door al dat gekibbel.
En weinig echte informatieve waarde kan toeschrijven aan het grootste deel van het hier gezegde.
Op enkele uitzonderingen na: Verzekeringsmakelaar en docent was zeer goed, informerend en bleef erg beleefd. De HM medewerker die met hem in contact trad ook.

Daarna is het allemaal gbehoorlijk emotioneel geworden en ontspoort. Van die passages heb ik alles behalve iets geleerd.

Willen jullie dus kibbelen. Goed. Maar doe dit Abjeblift ergen anders: maar zelf een forum aan, bv. Is snel en gemakkelijk gebeurd!!

Dit is een officële site en moet dus aangenaam blijven voor een ieder die hier op zoek is.

Vergeet m.a.w. de anderen niet.
Dank u wel.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nou oogje, je hebt ons even goed de waarheid verteld. Vanaf nu zullen we luisteren hoor.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door jurrien »

Wel eens aan een psychiater nagedacht? Ik denk dat als iemand ervoor gaat zitten om zoveel warrige ongein neer te zetten ,daar best aan toe is.
Jurrien

HMI
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2005 02:58

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door HMI »

zoals ik net zei in het andere topic....Vanaf januari is het Nederlandse systeem passé. Het zal dan op dezelfde manier tewerk gaan als het Belgische systeem. Dus wat betreft werken en salaris .....

Vragen zijn altijd welkom

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ik ben reeds 1,5 jaar klant van Hamburg-mannheimer en naar volle tevredenheid.
Heb 8 offertes opgevraagd alvorens in zee te gaan met bovengenoemde maatschappij en ben nergens een beter product tegengekomen dat de T-50.
Dat hun werkwijze wellicht iets anders is kan zo zijn maar over de service en de producten kan ik alleen maar lof uitspreken.

m.v.g een tevreden Hamburg-Mannheimer klant.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door joopataa »

Fijn voor jou ,en nu weer lekker buiten spelen het is mooi weer. Topic was al 7 maanden niet gebruikt, maar ja sommige hebben altijd aandacht nodig. 8)

Joopataa

Gesloten