LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende Tmobile Robbie Williams actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Barbietje

Misleidende Tmobile Robbie Williams actie

Ongelezen bericht door Barbietje »

Lieve Radarredactie, meelezenden en medegedupeerde,
ben 1 van de gedupeerden van de Tmobile actie waarbij ik kaarten heb
gewonnen voor een concert van Robbie Williams. Hiervan heb ik
printscreens gemaakt.
Tmobile scheept mij af met kaarten voor een live televisieuitzending in
de Heineken Music Hall van het concert van Robbie Williams in Dublin
a.s. zondag 9 oktober.

Vanaf maandagochtend 9 uur verzoek ik Tmobile al mij hierover terug te bellen wat ze tot op heden niet hebben gedaan. Bij meerdere
telefoontjes naar de klantenservice van Tmobile is mij meerdere keren
verzekerd dat het hier om kaarten voor Paradiso ging. (ik kon oppas
regelen) De vriend van een vriendin van mij heeft een halve dag vrij
moeten nemen hiervoor en dit kost hem dus een halve vrije dag.

Het 3 dagenlang ben ik misleid door Tmobile. Graag wil ik van hun een
excuus en een passende oplossing; mijn gewonnen prijs zijn 2
concertkaarten voor een exclusief concert van Robbie Williams. Tmobile
laat aan de media weten zo goed te zijn EXTRA prijzen uit te reiken ipv
erkennen dat er een fout is gemaakt en prijswinnaars te hebben misleid.

Tmobile wil mij geen enkele reactie geven hierover.

Radar, kunnen jullie hier aub aandacht aan besteden.

Barbie de Jong, Amersfoort

B.Beems

Re: Misleidende Tmobile Robbie Williams actie

Ongelezen bericht door B.Beems »

Beste Radar redactie

Ook ik had kaarten gewonnen voor Robbie Williams. ik zou woensdag gebeld worden. Om 15.00 heb ik maar zelf gebeld. Toen werd mij verteld dat ik wel kaarten had gewonnen maar dan voor een extra concert op zondag. Alles zou via de mail bevestigd worden. Toen ik thuis de mail las bleek het dus te gaan om een live stream concert en niks Robbie Williams live. Niemand die dat gezegd heeft dus. Lekker veilig via de mail.Erg slecht. OOk de tekst bij het spel op internet gaf niks aan over een ander concert dan Paradiso. Dat had er tenminste bij moeten staan als dat de troostprijzen waren. De letterlijke tekst toen ik het spel gedaan had was: Gefeliciteerd u hebt 2 kaarten gewonnen voor het concert van RW. U wordt woensdag gebeld. Als ik niet zelf gebeld had zat ik er nu nog op te wachten. Ik heb via de email een reaktie gevraagd van T-Mobile maar het blijft angstvallig stil. De aktie is niet netjes verlopen en wat ze er wel mee bereikt hebben is dat ze allemaal email adressen en telefoonnummers hebben ontvangen. Je kon namelijk na afloop van het spel 3 vrienden een bericht sturen en die mochten dan ook spelen. En die mochten ook weer aan 3 vrienden door sturen. enz. enz. Zo is dit over heel nederland verspreidt geraakt terwijl er op een goed moment toch bij T-mobile duidelijk moet zijn geweest dat de aktie fout liep met te veel winnaars. Maar nee, marketing en commercie gaat natuurlijk voor op menselijk "leed". Wat is nou mooier dan deze manier om een volledige database te krijgen met potensiele klanten en adressen die gespamt kunnen worden. Schandalig. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen. Mochten jullie op zoek zijn naar meer gedupeerden op www.nu.nl is inmiddels een forum gestart met allemaal gedupeerden.

MvG

B. Beems

verliesje

Ongelezen bericht door verliesje »

Hallo, ook ik was een van de "winnaars" van de kaartjes voor het exclusieve concert van Robbie Williams. Ik heb meegedaan aan het fotospelletje die ik via een link op de site van Yorin FM ben tegen gekomen, dit bleek een actie van T-Mobile te zijn. Ik kon het niet geloven, maar er stond in mijn beeld:"Gefeliciteerd, u heeft kaartjes gewonnen en wordt woensdag 5 oktober gebeld!" Helemaal blij natuurlijk, alles geregeld, oppas eventueel vrij en dan 2 dagen zenuwachtig op het telefoontje wachten. Deze prijs heeft dan misschien een waarde van € 100,- maar de gevoelswaarde van deze prijs is natuurlijk enorm en op geen enkele wijze meer te compenseren. Het is schandalig dat T-Mobile hier zo gemakkelijk mee om gaat. Wel ben ik gebeld rond een uur of 2 en ook ik kreeg kaartjes aangeboden voor het "scherm"concert in de Heineken Music Hall. Mijn reactie was, maar dat heb ik niet gewonnen, waarom werd ik gefeliciteerd dan? Ja u hebt nu toch kaartjes.... En dat was het dan. Dit zijn de actievoorwaarden;

Actievoorwaarden

Tussen 30 september en 04 oktober geeft T-Mobile 8 toegangskaarten t.w.v. 100 Euro weg aan de winnaars van de actiesite. Ook klanten van andere mobiele operators kunnen meedoen aan de wedstrijd. T-Mobile neemt op 5 oktober per telefoon contact op met de prijswinnaars. De prijs is niet inwisselbaar tegen contanten. Per mobiel nummer en e-mailadres kan slechts 1 maal 2 kaarten gewonnen worden. Deelname is gratis. T-Mobile kan de namen en e-mailadressen van de deelnemer in de toekomst gebruiken voor het versturen van commerciële boodschappen.

Volgens mij is er geen speld tussen te krijgen, maar ja het is nu toch te laat....

verliesje

Ongelezen bericht door verliesje »

De volgende tekst stond op de T-Mobile-site:

"Voordat hij op 9 oktober een concert in Berlijn geeft ter ere van zijn nieuwe album, verrast Robbie Williams Nederland met een zeer exclusief optreden. Slechts 1.000 fans kunnen Robbie Williams van wel heel dichtbij meemaken en als eerste genieten van zijn nieuwe album 'Intensive care'. En jij kunt erbij zijn! T-Mobile beschikt over kaarten voor dit exclusieve concert en jij kunt die winnen!"

Dit stond er trouwens ook nog bij!

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Zo'n over het paard getild eikeltje dat denkt dat ie een superster is omdat ie toevallig wat hitjes gescoord heeft.

Typisch weer een vrouwen probleem om daar zo'n drama over te maken. Je hebt verloren, accept it and move on.

Buciarski

Ongelezen bericht door Buciarski »

Maar nee, marketing en commercie gaat natuurlijk voor op menselijk "leed".
Het valt me nog mee dat leed tussen haakjes staat. Wat een drama toch weer. Kan je nog wel normaal slapen??
Deze prijs heeft dan misschien een waarde van € 100,- maar de gevoelswaarde van deze prijs is natuurlijk enorm
Alsof 100 euro al niet veel is om te winnen met iets waarvoor je niet eens hoeft te betalen.

Ik bedoel wij Nederlanders behoren tot de rijksten van de WERELD, een wereld waar ongeveer maar 13% ervan een inkomen heeft dat vergeleken kan worden met ons modaal inkomen van +/- 1500 per maand.
Als je hoort dat die kaartjes niet de kaartjes zijn die je had verwacht, gooi ze dan gewoon weg en ga verder met je leven.
Sorry hoor, ik snap ook wel dat T-mobile verkeerd bezig is, maar om er nu zo'n drama van te maken.......

Get a Life en KOOP gewoon kaartjes voor RW als hij weer in NL komt.. Het genot zal er als het goed is niet minder door worden.

Barbietje

Ongelezen bericht door Barbietje »

Dat ik niet bij het concert had kunnen zijn was ik al vanuit gegaan, er konden slechts 1500 mensen in. Het ging mij hier om de misleidende actie van T-mobile.

maaaaaaaar..........
T-mobile heeft toegegeven dat er een fout zat in de communicatie en geeft alle 400 winnaars van concertkaarten, als nog kaarten voor een concert voor volgend jaar.
:D

B.Beems

Ongelezen bericht door B.Beems »

Het verbaast me hoe mensen dingen uit het verband willen trekken. Ik ben verder gegaan met mijn leven. Ook ik kan accepteren dat het niet doorgaat. Wat wel belangrijk is dat er misbruik gemaakt wordt van deze actie door zo aan allerlei gegevens te komen. ik ben niet uit op compensatie maar wel dat er iets gedaan wordt aan deze manier van handelen.
Als je het dan hebt over verder gaan met je leven. Laat mensen in hun waarde zonder je tijd te verspillen aan het comentaar geven op de Radar site.

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ik ben blij dat ik geen kaartjes gewonnen heb. Had er toch niet naar toe gegaan. Er zijn veel leukere dingen te doen dan een concert bijwonen van zón stumperd.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik heb wel betere dingen om mijn geld aan uit te geven. Het concert van zo'n griezel zou ik nog niet eens gratis naar toe willen.

Als je al die verhalen leest, dan wordt er een heel drama gemaakt om niets. T-mobile heeft de actie keurig afgehandeld zoals het hoort, maar nog zijn mensen niet tevreden.

Buciarski

Ongelezen bericht door Buciarski »

[/quote]T-mobile heeft de actie keurig afgehandeld zoals het hoort, maar nog zijn mensen niet tevreden.[/quote]

Tsja, Nederlanders.. De grootste zeikers van Europa.. 8)

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Hoe zo, diep in indringend in de spiegel gekeken?

Gesloten