LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stichting Genealogie Nederland: pas op!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
gemojo
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 okt 2005 12:40

Re: Stichting Genealogie Nederland: pas op!

Ongelezen bericht door gemojo »

in de jaren '90 had je ook zo'n oplichter, die valse stambomen en familiewapens verkocht. hij opereerde onder de naam "de heraut antiquariaat boekhandel' en is hier voor veroordeeld

Helaas dat mocht niet baten want net bij de post zat van de zelfde frima of we een stamboom van mijn mans naam wilden bestellen.
de envelop is lina recta de prullebak in verhuist.heb er algenoeg ellende meegehad toen met mijn ouders.

groetjes gemojo

OMA
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 mar 2005 02:01

Re: Stichting Genealogie Nederland: pas op!

Ongelezen bericht door OMA »

Het programma OPGELICHT heeft afgelopen dinsdag een reportage uitgezonden over deze oplichter, en een medewerker van OPGELICHT heeft hem bij zijn woning aangesproken.....enz. Ene Pince van der Aa.

hveluwen
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 okt 2005 16:21

Re: Stichting Genealogie Nederland: pas op!

Ongelezen bericht door hveluwen »

Die van 'De Heraut' uit Rotterdam was / is overigens een andere: hier zit een zekere Ferdinand van P. achter... Boekhandel bestaat overigens nog steeds; weet niet of de man nog steeds aktief is met zijn oplichterspraktijken. In 2001 was hij dat nog wel.

Hans

hilde79
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2005 19:25

Re: Stichting Genealogie Nederland: pas op!

Ongelezen bericht door hilde79 »

deze man woont bij mij in de straat. En heeft de afgelopen week al 2 overvallen in zijn huis gehad...kwam er dus vandaag achter wie hij is, en wat hij doet....
De hele straat is nu 1 grote politie gebeuren!

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: Stichting Genealogie Nederland: pas op!

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Dit soort lieden moet naar mijn mening makkelijk aan te pakken zijn. Als zij zich STICHTING noemen dan zijn ze WETTELIJK VERPLICHT om er een boekhouding op na te houden waar inkomsten en uitgaven op moeten staan. Een schichting MAG wettelijk GEEN winst maken en als dat wel gebeurt zijn ze verplicht om de winsten af te staan. Dus mogelijkheden genoeg om deze oplichters eens goed aan te pakken lijkt mij.

Vr. Gr. Hans.

Gesloten