LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t-mobile special actie
t-mobile special actie
mijn man krijgt altijd post of een sms je van t-mobile als er leuke acties zijn, maar ik niet. Nu is er de t-mobile special actie en ik heb daar geen post van gehad, ze hebben een grote lolly meegestuurd en dan krijgt mijn man als hij inlogt om zijn punten te checken 100 punten cadeau en ik heb die post niet gehad en krijg dus niet die 100 punten. Snap niet dat ze dat niet bij iedere klant doen. Wie heeft hier nog meer last van.
Re: t-mobile special actie
de wereld staat stil, het is zo erg dat je hetzelfde onderwerp 2x maal hebt geplaatst, zullen we maar handtekeningen inzamelen?? Ongelofelijk waar sommige zielen zich druk om maken, aan de ene kant van de wereld is een stad verzopen en aan de andere kant is er aardbeving geweest en mnr of mw usa maakt zich druk om 100 spaarpunten...
Ho, hij/zij maakt zich ook zorgen om de grote lolly.
Inderdaad er zijn wel ergere dingen in de wereld om je druk over te maken.
Grow up and get a life.
Inderdaad er zijn wel ergere dingen in de wereld om je druk over te maken.
Grow up and get a life.
het gaat helemaal niet om de lolly, ik krijg nooit post van de actie's van t-mobile ze maken dus verschil tussen de prepaid klanten daar gaat het om
Mooie actie van T-mobile, dat punten sparen met je prepaid beltegoed.
Alleen toen ik van prepaid naar abonnement wilde en ik over stapte naar Orange met behoud van mijn oude nummer was ik even vergeten dat ik deze punten nog gespaard had bij t-mobile. Geen probleem dacht ik dat kan ik nu ook nog wel inruilen, maar helaas! Omdat ik nu geen account meer bij t-mobile heb kan ik fluiten naar mijn gespaarde punten!! Belachelijk! Heb er toch zelf voor betaald! Valt me zwaar tegen van t-mobile! Let dus op, voor je overstapt op een andere provider eerst je punten inruilen want anders ben je ze kwijt! En das wel even anders bij Orange, want daar zegt men; ' wat van jou is, moet van jou blijven!' T-mobile heeft voor mij afgedaan!!
@wwolter: Waar sommige mensen over kunnen zeuren zeg ... Het is toch niet meer dan logisch dat alleen bestaande klanten hun punten in kunnen ruilen? Je stapt toch over naar een andere aanbieder?
Als je niks zinnigs over dit onderwerp te melden hebt dan mag je ook je mond houden hoor! Als ik me daar druk over wil maken dan zijn dat mijn zaken!
OK dan, anders omschreven: als je te lui bent om de voorwaarden door te lezen moet je niet gaan zeuren dat ze die voorwaarden netjes opvolgen.
Hij zei iets zinnings. Hij zei dat het logisch is dat je als je weggaat ook je punten vervallen. Lijkt mij ook niet meer dan logisch. En je hebt er niet voor betaald, het zijn gratis punten!! Je betaald om te bellen.Als je niks zinnigs over dit onderwerp te melden hebt dan mag je ook je mond houden hoor! Als ik me daar druk over wil maken dan zijn dat mijn zaken!
Je moet niet zo emmeren om een paar punten of ff verder denken dan je voorhoofd plat is en T-Mobile gewoon ff bellen. Want ik heb zelf mijn punten tot een JAAR naardat ik weg ben gegaan bij T-Mobile kunnen inruilen.. Inderdaad niet via mijn account maar telefonisch. Dus TOCH niet zo slecht van T-Mobile..
Wereld bedrijf dat T-Mobile Heb net met mijn punten 10 EURO factuur korting gekregen