LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HET WORDT SPANNEND DEADLINE 1 OKTOBER 2005
Re: HET WORDT SPANNEND DEADLINE 1 OKTOBER 2005
Was jij er ook
Notenkraker het is goed dat je meedenkt maar ik loop al mee zins de zaak Weber en wat mij bij payback en pal opvalt is, dat ze wel erg koker gericht denken en handelen, van kritiek moeten ze niets weten en van flexibel opstellen hebben ze nooit gehoord. Vanaf het begin hebben de gedupeerden getracht hun belangen via de stichtingen te laten verdedigen wat helaas niet is gelukt. Met al dat geld hadden we beter enkele topadvocaten kunnen inhuren en dexia aansprakelijk stellen wegens oplichting en valsheid in geschrifte.
groetjes,
Harry
groetjes,
Harry
Harry
Een vraag: Vind jij dat je bent opgelicht door Dexia?
Een vraag: Vind jij dat je bent opgelicht door Dexia?
-
Beste Harry,
Dat zou ik ook zo graag willen, een goede advocaat die Dexia voor het blok zet i.v.m. oplichting. Alleen de bewijsvoering ontbreekt nu nog. Als het O.M. maar eens gehoor wilde geven aan de oproepen van gedupeerden en een onderzoek door forensische accountants zou laten uitvoeren bij Dexia ... Die zijn er voldoende, bij de FIOD. Maar die doen helaas niets zonder daartoe opdracht te hebben gekregen van hun bazen en die op hun beurt lopen weer aan de leiband van Zalm. Helaas.
Laten we maar hopen dat op 7 november a.s. de rechter in Arnhem op zijn strepen gaat staan en geen uitstel meer verleent aan Dexia: echte bewijzen van aankoop van echte aandelen leveren of anders een verloren zaak voor Dexia!
Groet,
Notenkraker
Dat zou ik ook zo graag willen, een goede advocaat die Dexia voor het blok zet i.v.m. oplichting. Alleen de bewijsvoering ontbreekt nu nog. Als het O.M. maar eens gehoor wilde geven aan de oproepen van gedupeerden en een onderzoek door forensische accountants zou laten uitvoeren bij Dexia ... Die zijn er voldoende, bij de FIOD. Maar die doen helaas niets zonder daartoe opdracht te hebben gekregen van hun bazen en die op hun beurt lopen weer aan de leiband van Zalm. Helaas.
Laten we maar hopen dat op 7 november a.s. de rechter in Arnhem op zijn strepen gaat staan en geen uitstel meer verleent aan Dexia: echte bewijzen van aankoop van echte aandelen leveren of anders een verloren zaak voor Dexia!
Groet,
Notenkraker
-
Wel een sterk punt van HarryNotenkraker het is goed dat je meedenkt maar ik loop al mee zins de zaak Weber en wat mij bij payback en pal opvalt is, dat ze wel erg koker gericht denken en handelen, van kritiek moeten ze niets weten en van flexibel opstellen hebben ze nooit gehoord.
Wreker natuurlijk voel je je opgelicht, als de stromannen van dexia duidelijk aan de mensen had verteld, dat er een groot risico aan dit soort beleggingen zit, had 90% er niet aan mee gedaan en als dan nog een of andere flut minister zegt, WE GAAN ER VANUIT DAT WE MET MENSEN HEBBEN TE MAKEN DIE WETEN WAT ZE ONDERTEKENEN, voel je je wel in de steek gelaten. Uiteindelijk moet de overheid voor onze belangen en verdediging opkomen en zich niet verschuilen achter de rechterlijke macht.
groetjes,
Harry
groetjes,
Harry
Harry
Je vind wel dat je opgelicht bent, maar je gaat niet procederen?
Dit kan ik niet helemaal volgen.
Je vind wel dat je opgelicht bent, maar je gaat niet procederen?
Dit kan ik niet helemaal volgen.
wreker ben jij familie van Emma Peel ? Ga brood verkopen of het forum van PAL verpesten met je onzin
Kor B, daar lusten de honden geen brood van voor hetgeen wreker verkoopt
De lease oplichters ook niet
Nog even over de datum van 1 oktober.
Vele gedupeerden denken dat zij voor deze datum het Aanmeldingsformulier voor de Duisenberg regeling hadden moeten opsturen.
Dat is niet zo.
Wat staat op de site www.dexialease.nl :
Hoe lang heb ik de tijd om te beslissen of ik wel of niet gebruik wil maken van de regeling?
In het geval u nog lopende effectenlease-overeenkomsten heeft, is het niet noodzakelijk u nu al aan te melden. U wordt namelijk op een later tijdstip zelf door Dexia over de Duisenberg-Regeling geïnformeerd. Dit gebeurt als uw effectenlease-overeenkomst de minimum-looptijd bereikt of, als die reeds voorbij is, voorafgaande aan de maximum-looptijd. U kunt dan nog aangeven of u gebruik wilt maken van de Duisenberg-Regeling.
Aldus Dexia.
Groeten,
Piet
Vele gedupeerden denken dat zij voor deze datum het Aanmeldingsformulier voor de Duisenberg regeling hadden moeten opsturen.
Dat is niet zo.
Wat staat op de site www.dexialease.nl :
Hoe lang heb ik de tijd om te beslissen of ik wel of niet gebruik wil maken van de regeling?
In het geval u nog lopende effectenlease-overeenkomsten heeft, is het niet noodzakelijk u nu al aan te melden. U wordt namelijk op een later tijdstip zelf door Dexia over de Duisenberg-Regeling geïnformeerd. Dit gebeurt als uw effectenlease-overeenkomst de minimum-looptijd bereikt of, als die reeds voorbij is, voorafgaande aan de maximum-looptijd. U kunt dan nog aangeven of u gebruik wilt maken van de Duisenberg-Regeling.
Aldus Dexia.
Groeten,
Piet
Wilt u alsnog voor de Duisenberg-Regeling in aanmerking komen, dan dient u vóór 1 oktober 2005 volledig aan uw betalingsverplichting te hebben voldaan of heeft u voor deze datum met Dexia een betalingsregeling getroffen (de Overbruggingsregeling). Wij bieden u nu de Overbruggingsregeling aan onder de volgende voorwaarden:
Sukkeltje??? Tegen wie??? Want ik zeg niet dat je moet reageren voor 1 okt. zoals Piet eerder suggereerde in een andere topic!! Zie quote hierboven!
Of vind je alles betalen voor 1 okt. niet reageren trouwens??? Het wordt er niet duidelijker op! Geef links, of quote hele teksten. Maar ruk niet vn alles uit de context!
Of vind je alles betalen voor 1 okt. niet reageren trouwens??? Het wordt er niet duidelijker op! Geef links, of quote hele teksten. Maar ruk niet vn alles uit de context!
Laatst gewijzigd door forumgek op 09 okt 2005 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Met dank aan Tessie.Geplaatst op 09 Okt 2005 23:19 door Tessie
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Wilt u alsnog voor de Duisenberg-Regeling in aanmerking komen, dan dient u vóór 1 oktober 2005 volledig aan uw betalingsverplichting te hebben voldaan of heeft u voor deze datum met Dexia een betalingsregeling getroffen (de Overbruggingsregeling). Wij bieden u nu de Overbruggingsregeling aan onder de volgende voorwaarden:
Tessie, het was duidelijk wie ik citeerde, jouw bericht had ik nog niet in beeld.
Ik ben trouwens wel gebeld door een dametje van Raets of ik van de duisenberg regeling afwist. Ja antwoordde ik maar mijn zaak ligt bij de advocaat.
Dus U wenst geen gebruik te maken van de regeling?? vroeg de dame.
Nee, antwoordde ik ik zie Dexia wel in de rechtbank.
Ja ik moet dit ook maar vragen voor mijn baas antwoordde de dame.
Dus U wenst geen gebruik te maken van de regeling?? vroeg de dame.
Wil soms lijkt het wel op "fraude"
Tja, volgens mij vertrouwt Raets Dexia ook niet meer zo erg en voelt zich voor het (knollen-)karretje van deze bank gespannen....Dus U wenst geen gebruik te maken van de regeling?? vroeg de dame.