LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] twee telefoonnummers op een aansluiting

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
A.Loonstijn

twee telefoonnummers op een aansluiting

Ongelezen bericht door A.Loonstijn »

Ik wil even een van de blunders van scarlet kwijt en hoop hiermee ene mevrouw tiggelaar te bereiken.Ik heb zoals vele mensen veel klachten over scarlet maar onze laatste vind ik het ergst. Sinds een maand of twee krijg ik alle telefoontjes van een mevrouw tiggelaar uit rijssen op mijn huistelefoon binnen, ongeveer zo'n drie a vier per dag.In het begin leggde ik iedere keer uit aan al die mensen(die voor mevrouw tiggelaar bell) hoe het in elkaar zit dat wij dus allebij over gegaan zijn naar scarlet en dat haar nummer op de een of andere manier bij mij binnen komt. Ik heb al x malen gebeld met scarlet zonder dat dit gelukt is dus dit heb ik opgegeven en vraag nu dus iedere keer als die mensen weer bellen of zij mevrouw tiggelaar willen vragen om contact met mij op te nemen. Helaas tot nu toe. Ik heb ook getracht om die mevrouw te bellen maar dan krijg ik natuurlijk mijn eigen gezin aan de lijn en om nou te zeggen dat deze mevrouw in de buurt van Rotterdam(waar ik woon)woont nee die woont regio twente. Er is laatst in mijn auto ingebroken dus ik dat 0800 nummer bellen en dan hoor je een keuze menu te krijgen van 1 amsterdam 2 rotterdam enzenz, maar ik kreeg gelijk regio politie Twente aan de lijn. Dus ik vroeg om polite rotterdam toen moest hij lachen jaja mevrouw als u in regio twente woont dan moet u wel bij regio twente zijn. Dus ik jaja meneertje maar ik woon in rotterdam. Waarop hij zegt onmogelijk als u vanuit rotterdam belt dan kunt u nooit ons krijgen. Dus dankzij scarlet weer een nietes welles spelletje waar ik niets aan heb.De mensen die nu regelmatig voor mevrouw tiggelaar bellen beginnen nu ook hun geduld te verliezen en worden zelfs een beetje pissig op mijn omdat ik geen 06 nummer vam mevrouw tiggelaar weet, deze heb ik wel aan verschillende mensen gevraagd maar krijg ik niet.HELP mij zoeken naar een oplossing of aan mevrouw Tiggelaar.

Inter

Re: twee telefoonnummers op een aansluiting

Ongelezen bericht door Inter »

Als je nu maar op haar kosten belt.
Word je ook nog door een ander uitgekleed.
Als je tenminste die Bloemendaalse kakker mag geloven.

:lol:

Gesloten