| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] login vara kassa
login vara kassa
ik maak zowel van TROS RADAR alsook van VARA KASSA gebruik.
deze beide consumentenprogramma's hebben mij verschillende malen uit de brand geholpen.
DUS GEEN VOORKEUR
heb echter nu een probleem met VARA KASSA.
Als ik wil inloggen krijg ik de volgende tekst:
ERROR INCLUDING TEMPLATE/VIEW/MAIN/HTML/LOGIN_ FORM.JSP
Omdat ik de vara niet kan benaderen om voorgaande reden vraag ik u een oplossing aan te bieden.
dank bij voorbaat, christina
deze beide consumentenprogramma's hebben mij verschillende malen uit de brand geholpen.
DUS GEEN VOORKEUR
heb echter nu een probleem met VARA KASSA.
Als ik wil inloggen krijg ik de volgende tekst:
ERROR INCLUDING TEMPLATE/VIEW/MAIN/HTML/LOGIN_ FORM.JSP
Omdat ik de vara niet kan benaderen om voorgaande reden vraag ik u een oplossing aan te bieden.
dank bij voorbaat, christina
Re: login vara kassa
TROS Radar en VARA Kassa zijn 2 verschillende programma's het heeft dus niet zo veel zin om bij de een om hulp voor de ander te vragen. stuur eens een mail naar de VARA met die vraag. dat helpt misschien.
rare opmerking, juist omdat ik de vara niet kan bereiken vraag ik om een info.
dius mijnerzijds niet ZO DOM.
dius mijnerzijds niet ZO DOM.
Dan ben ik blij dat je de enige bent die het niet DOM vind.
Er wordt een vraag gesteld hier en aangezien ook veel kassa lezers hier op deze site komen is het antwoord wat jij geeft een beetje ERG DOM.
Ik vind het helemaal niet zo'n vreemde vraag.
Riper,
Je kunt mailen naar [email protected] om je probleem met het inloggen voor te leggen.
Riper,
Je kunt mailen naar [email protected] om je probleem met het inloggen voor te leggen.
Is je browser misschien FIREFOX, als dat zo is probeer het eens met IE zelf heb ik ook moeilijkheden op de Vara site met FIREFOX
Dit is een wel vaker terugkerend probleem op de in verbouwing zijnde VARA-KASSA site.
Probeer het nog eens en kijk dan of het blokje "log in" veranderd is in "log uit", vaak ben je namelijk onddanks de foutmelding wel ingelogd.
Hij geeft ook wel eens aan dat je een verkeerd wacht- of passwoord hebt ingevuld, maar ook dan ben je 9 van de 10 keer wel ingelogd.
Probeer het nog eens en kijk dan of het blokje "log in" veranderd is in "log uit", vaak ben je namelijk onddanks de foutmelding wel ingelogd.
Hij geeft ook wel eens aan dat je een verkeerd wacht- of passwoord hebt ingevuld, maar ook dan ben je 9 van de 10 keer wel ingelogd.
Hallo Riper, ik zit met hetzelfde probleem nu. Is het je gelukt weer in te loggen? Bijvoorbaat dank voor je antwoord.
De Kassa site is af en toe uit de lucht geweest de afgelopen dagen. Ook is er op een gegeven moment een back-up terug gezet. Er wordt gewerkt aan de site om deze geheel te vernieuwen. Tot die tijd is geduld een schone zaak.
Er zijn al veel klachten over naar de Kassa redactie gestuurd. Die zijn op de hoogte. Tot de nieuwe site er is, zullen de gebruikers het moeten doen met "vallen en opstaan".
Vladja, geen Kassa redactie.
Er zijn al veel klachten over naar de Kassa redactie gestuurd. Die zijn op de hoogte. Tot de nieuwe site er is, zullen de gebruikers het moeten doen met "vallen en opstaan".
Vladja, geen Kassa redactie.
Vladja bedankt voor Uw antwoord. Van het enen op het andere moment kon ik niet meer inloggen. Heb inmiddels contact met de vara, dus afwachten hoe het probleem is op te lossen. m.v.gr. jonjo