LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ontbreken melding ink.mails

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
riper

ontbreken melding ink.mails

Ongelezen bericht door riper »

bij het starten van outlook express werd tot dusver rechts onderaan vermeld resp. vertoond de inkomende mails.

is nu verdwenen. moet de berichten nu oproepen via ontvangen/verzenden, iets lastiger

hoe los ik dit op ?

christina

Dilbert29

Re: ontbreken melding ink.mails

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Door om te beginnen in het juiste forum te gaan zitten, volgens mij is dit geen ict oplos forum.

Verder is er volgens mij een functie die je aan moet zetten zodat je mails meteen opgehaald worden als het programma start. Kijk anders eens in de helpfunctie of de handleiding.

riper

Ongelezen bericht door riper »

aan zo'n antwoord heb ik niets Dilbert.

ik heb al gezegd dat ik beide consumenten programma's zeer waardeer.

geef een antwoord op mijn vraag of zwijg anders.

christina :cry:

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Verder is er volgens mij een functie die je aan moet zetten zodat je mails meteen opgehaald worden als het programma start. Kijk anders eens in de helpfunctie of de handleiding.
Ik geef een antwoord op je vraag, dus ik hoef niet te zwijgen. Ik kan er niets aan doen dat jij geen verstand hebt van computers en een pasklare oplossing verwacht. Een beetje zelfredzaamheid kan toch wel tegenwoordig?

edmoor

Ongelezen bericht door edmoor »

Dilbert29 bedoeld het wel goed denk ik Christina.
Stel je vraag eens in het Computer forum van RADAR dan heb je veel meer kans om een juist antwoord op je vraag te krijgen.

Nog beter is het waarschijnlijk om je vraag te stellen in een computerforum dat speciaal bedoeld is voor het oplossen van problemen m.b.t. het gebruik van computers en de bijbehorende software.

Probeer het maar eens op het forum van Computer Idee.

Stel daar je vraag onder de rubriek Internet, subrubriek Email.

Gesloten